Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKN 2.5 150 KM] wymienic walki rozrzadu czy lepiej silnik.

Silniki wysokoprężne
philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 10 gru 2011, 09:46

8000 spokojnie remont AKN po wlanietym rozrzadzie.... nie oplaca sie
The force will be with you...always

blanwinder
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 75
Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
Lokalizacja: dzierżoniów

Post autor: blanwinder » 10 gru 2011, 16:10

Panowie , wcale nie twierdzę że nie macie racji co do możliwości i opłacalności przekładki.
Chcę tylko powiedzieć ,że w jednym jak i w drugim przypadku wchodzą nie małe pieniądze.
Wartość naprawy przekracza często 80% wartości samochodu z pierwszych lat produkcji :(
blanwinder

baresi21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 07 lip 2010, 21:27
Lokalizacja: Bartoszyce

Koszty

Post autor: baresi21 » 14 gru 2011, 13:19

Co do kosztów to sam rozrząd (6 rolek, 4 paski, pompa wody, termostat) wraz z robocizną to ok 2700( nie tak dawno wymieniałem u siebie) , hydraulika, dźwigienki, popychacze to kolejne 3000. Dodam tylko, że rozrząd robiłem w Boschu także ceny także są bosch' owskie
baresi

Narko
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 24 gru 2011, 18:12
Lokalizacja: Głowno

Re: Koszty

Post autor: Narko » 24 gru 2011, 18:48

baresi21 pisze:Co do kosztów to sam rozrząd (6 rolek, 4 paski, pompa wody, termostat) wraz z robocizną to ok 2700( nie tak dawno wymieniałem u siebie) , hydraulika, dźwigienki, popychacze to kolejne 3000. Dodam tylko, że rozrząd robiłem w Boschu także ceny także są bosch' owskie
miesiac temu w mojej 6-ce poszly walki . Walki + hydraulika prawie 2300zl, rozrzad 800zl + robota 1000zl.
Tyle mnie wynioslo za to wszystko .

:):)pozdrawiam

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 28 gru 2011, 23:51

witam

podlaczam sie do tematu.rok temu.w moim AYM skonczyly sie walki cala hydraulika nowa WSZYSTKO
2 glowice sciagane sprawdzane, robota moja i braciaka.koszt ponad 8tys...

czego sie nie robi dla naszych slicznotek

pozdrawiam Oli80 <okok>

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 29 gru 2011, 00:40

8 tys dales za co? za same walki i hydraulike? czy zmieniales glowice?
The force will be with you...always

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 29 gru 2011, 15:33

czesci i do tego 2 glowice planowane

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 29 gru 2011, 19:16

KrisssA6 nie lepiej bylo by kupic BAU i zrobic swap?
The force will be with you...always

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 30 gru 2011, 16:17

philiphser moze i bylo by lepiej ale wiesz mi nie bylo czasu bylem na urlopie w polsce nie mialem czasu na takie roboty to sie wiaze z czasem a ja mialem tylko 3tyg.no i nie znalem sie na tych robotkach jak teraz wiec dlatego zrobilem to jak zrobilem i sru do UK zdrowa A6.
teraz juz sprzedaje ja i kupuje A8L 4.2Diesel 2008-2009 ;p to bedzie dopiero jazda.szkoda ze musze A6 sprzedac byla to moja milosc,kosztowala mnie nerwow i kasy ale warto bylo

pozdro

martek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 8
Rejestracja: 29 lis 2011, 22:20
Lokalizacja: wolin

Post autor: martek » 02 sty 2012, 19:26

Witam Kolegow...szukalem,szukalem i znalazlem-doszlo do tego ze kupilem drugi silnik nie oplacalo sie remontowac mojego,pod koniec tygodnia bede mial zamontowany..silnik kompletny z niemiec podobno ma przelatane 163 tys,ale tego to juz sie nie dowiem <uoee> ,tak samo AKN tylko nowszy bo z 2001 roku..cala impreza bedzie mnie kosztowala 6000zl...silnik 5000 i przemiana 1000,ale to odrazu wymieniam zawieche i gume na przegubie..swoje stare czesci bede sprzedawal jakby ktos cos potrzebowal to zapraszam..pzdr..

philiphser
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 325
Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
Lokalizacja: Gorzow

Post autor: philiphser » 02 sty 2012, 19:30

martek dolicz sobie 1000 pln ekstra za niespodzewane wydatki
The force will be with you...always

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 02 sty 2012, 21:00

martek jak słyszę takie coś co ty piszesz to mi się chce płakać kto ci takich głupot nagadał żeby z jednego złoma wymienić na drugiego złoma tyle to ja dałem za generalny remont, jak byś kupił silnik z kodem z przodu B to się opłacało a ty kupiłeś prawdopodobnie wrak,silniki z tym kodem to jest porażka.

zbysiu 51
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 30 gru 2011, 12:13
Lokalizacja: Dzierżoniów

Post autor: zbysiu 51 » 02 sty 2012, 22:37

Przed zamontowaniem silnika przynajmniej niech sprawdzą w jakim stanie są krzywki na wałkach i hydraulika. Wymień uszczelniacze z przodu i tyłu na wale.

PADAKA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2012, 22:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: PADAKA » 02 sty 2012, 23:03

witam moj problem rozpoczol sie od tegoze depnelem pozadnie moje audi2,5 przez jakies 10 minut i zaczelo smierdziec plastikiem spod maski jak stanelem nie chcialo odpalic wiec odpalilem je na pych i zaskoczylo chodzilo normalnie przez jakies 15 minut jazdy i nagle wskoczylo na wysokie obroty natychmiast wyjelem kluczyk nie pomoglo wiec szybko maska do gory i odcielem powietrze zaciskajac waz przy przeplywomierzu i zgasl co sie stalo ???dodam ze wczesniej czasem zdazalo sie ze musialem chwilke pokrecic ab odpalil nawet na cieplym pozdrawiam i prosze o pomoc

PADAKA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 02 sty 2012, 22:48
Lokalizacja: SZCZECIN

Post autor: PADAKA » 03 sty 2012, 12:54

oleju stan przekroczone max o 70 procent na bagnecie qrwa pokazywal ze ma malo oleju na bagnecie i kontrolka sie swiecila przy rozruchu wiec 2 litry dolalem teraz po tej akcji pokazuje nadmiar wiec raczej turbina nie zassala oleju zreszta sam juz nie wiem znajomy mowi ze to raczej wtryski padly za co tu sie wziasc bo nie wiem a serce mnie boli jak moja maszyna stoii jezeli to wtryski prosze o podanie przyblizonych kosztow naprawy pozdrawiam i prosze o pomoc
<szok>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja