[C5 2.5TDI AFB] Przerywacz kierunkowskazow szaleje
Ja bym wyczyścił oryginalny, Jednak chyba lepiej użyć kontakt spray niż wazelinę techniczną. Jest na forum opis jak go wyczyścić.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
a ja mam objawy takie: awaryjne zawsze działają ok. migacze często świecą cały czas.... nieraz mrugają po czym po wyłączeniu słychać jeszcze kilka "stuków" z okolic przerywacza... Wyjąłem przerywacz nie ma w nim takich styków jak w opisie ani uzwojeń.... mam model 2004 rocznikowo.... to przerywacz na 100% czy manetki?? postojowe zawsze ok przy zostawianiu jednej strony...
tutaj masz opis z demontażem i naprawą:
http://surowy.studentlive.pl/audi/kierunki.doc
Możliwe że Twój taki będzie gdyż mój wygląda inaczej (jakby nowszy) i w sumie teraz nie wiem czy kupować czy lepiej tą manetkę najpierw wyczyścić.... Oryginał w ASO 200pln z groszami.... Mój ma OE 4b0 941 509 c i wygląda tak:
![Obrazek]()
wracając do całej sprawy objawy są takie: migacze znów działają normalnie, awaryjne zawsze działały, postojowe również.... po wyłączenie migacza najczęściej słychać kilka cyknięć o różnej częstotliwości z okolic przerywacza... podczas jazdy niekiedy samoczynnie te cyknięcia się pojawiają (oczywiście migacz wtedy się nie załącza)... jak widać przerywacz jest mniej "mechaniczny" patrząc na te w których są te styki, uzwojenia etc. Czy ktoś orientuje się czy te nowsze przerywacze również tak padają czy to raczej będzie brud/ zużyta manetka?
http://surowy.studentlive.pl/audi/kierunki.doc
Możliwe że Twój taki będzie gdyż mój wygląda inaczej (jakby nowszy) i w sumie teraz nie wiem czy kupować czy lepiej tą manetkę najpierw wyczyścić.... Oryginał w ASO 200pln z groszami.... Mój ma OE 4b0 941 509 c i wygląda tak:
wracając do całej sprawy objawy są takie: migacze znów działają normalnie, awaryjne zawsze działały, postojowe również.... po wyłączenie migacza najczęściej słychać kilka cyknięć o różnej częstotliwości z okolic przerywacza... podczas jazdy niekiedy samoczynnie te cyknięcia się pojawiają (oczywiście migacz wtedy się nie załącza)... jak widać przerywacz jest mniej "mechaniczny" patrząc na te w których są te styki, uzwojenia etc. Czy ktoś orientuje się czy te nowsze przerywacze również tak padają czy to raczej będzie brud/ zużyta manetka?
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
U mnie tak to wygląda (kierunki i awaryjne działają normalnie), to też przerywacz?
Czyszczenie pomoże? Czy lepiej od razu szukać nowego?
Czyszczenie pomoże? Czy lepiej od razu szukać nowego?
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 sie 2011, 14:17
- Lokalizacja: Mierzyn/Szczecin
Witam, mam podobny problem jednak u mnie od wczoraj sie nasilił i kierunki od wczoraj już prawie nie działaja to znaczy,że po wlączeniu czy to prawego czy lewego kierunkowskazu mrygają maksymalnie 2 razy i wyłączają sie niezależnie od pozycji manetki, to samo dotyczy świateł awaryjnych. Czy ktos ma pomysł co to może być, bo myślałem że to styki w manetce ale nijak to się wiąże z awaryjnymi 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 20
- Rejestracja: 07 sie 2011, 14:17
- Lokalizacja: Mierzyn/Szczecin
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
U mnie czyszczenie niestety nie przyniosło rezultatów, a na dodatek coś się popsuło, więc zamówiłem nowy w aso.
Koszt 194zł.
No i nadal coś skrzeczy! jak dużo używam kierunkowskazów to po chwili coś zaczyna skrzeczeć... manetka do czyszczenia?
Koszt 194zł.
No i nadal coś skrzeczy! jak dużo używam kierunkowskazów to po chwili coś zaczyna skrzeczeć... manetka do czyszczenia?
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
- Mario1976c5
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 63
- Rejestracja: 12 maja 2012, 23:37
- Lokalizacja: Chorzów
Witam,przechodziłem ten temat niedawno już zbierałem kaske na nową manetkę,przerywacz w awaryjnych tak trzeszczał że szło jobla dostać mechanik ze mnie lichy więc nie rozbierałem i nie czyściłem wziąłem kontakt spray bez żadnej rurki i po prostu npsikałem go do manetki z każdej strony poruszałem manetką i po półgodziny jak ręką odjoł ,bynajmniej przez kilka ostatnich dni nic się nie dzieje odpukać,także na początek radzę tej metody spróbować bo najtaĂąsza i upewniła mnie że w moim przypadku to manetka a nie przerywacz,powodzenia 
