[ C5+LPG] jaki reduktor?
[ C5+LPG] jaki reduktor?
Witam !Planuję wymianę reduktora w mojej A6 C5 2.8 193KM,bo stary już nie trzyma ciśnienia i zastanawiam się pomiędzy Zavolli S i KME Gold.Co mi byście polecili?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Witam jestem tu nowy ale moge pomoc.
Ja mam A6 c5 2,7 biturbo z 2003 roku orginalnie 250 ps ale podnioslem moc do 302 na benzynie 298 na gazie
na jednym reduktorze Gold KME do turbo,latam od marca i zrobilem juz 47tkm. Niemam zadnych problemow.Zwykly Gold KME jest do 350 koni ,a Silver Kme fabryka podaje ze do 250 ps.
Pozdrawiam
Ja mam A6 c5 2,7 biturbo z 2003 roku orginalnie 250 ps ale podnioslem moc do 302 na benzynie 298 na gazie
na jednym reduktorze Gold KME do turbo,latam od marca i zrobilem juz 47tkm. Niemam zadnych problemow.Zwykly Gold KME jest do 350 koni ,a Silver Kme fabryka podaje ze do 250 ps.
Pozdrawiam
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Te liczby podane przez producentów ni jak mają się do rzeczywistości.
Zavoli S i KME Silver to tak do 160KM.
Z KME Gold to jest tak, że wydajność ciśnieniowa jest lepsza od termicznej i np. ciśnieniowo wyrobi przy 300KM, ale termicznie będzie trochę kulał a tymbardziej jak kierowca ma ciężką nogę.
Do 2.7T po chipie to zamiast Golda lepiej założyć 2x KME Silver.
Dobrym reduktorem do 200KM jest też ACR01, termicznie i ciśnieniowo bez zażutu, jak najbardziej można też założyć jednego Golda.
Co do zwykłych KME i wersji turbo, to cenowo jak wiemy jest spora różnica, a w budowie można powiedzieć żadne, po za jednym otworem o większej średnicy w przypadku wersji turbo, więc marketing ze strony firmy KME nie do pobicia.
Zavoli S i KME Silver to tak do 160KM.
Z KME Gold to jest tak, że wydajność ciśnieniowa jest lepsza od termicznej i np. ciśnieniowo wyrobi przy 300KM, ale termicznie będzie trochę kulał a tymbardziej jak kierowca ma ciężką nogę.
Do 2.7T po chipie to zamiast Golda lepiej założyć 2x KME Silver.
Dobrym reduktorem do 200KM jest też ACR01, termicznie i ciśnieniowo bez zażutu, jak najbardziej można też założyć jednego Golda.
Co do zwykłych KME i wersji turbo, to cenowo jak wiemy jest spora różnica, a w budowie można powiedzieć żadne, po za jednym otworem o większej średnicy w przypadku wersji turbo, więc marketing ze strony firmy KME nie do pobicia.
Dziękuję Wszystkim za udział w moim temacie i cenne podpowiedzi!Tak więc wybór jest prosty:KME Gold.
ÂŻeby nie zakładać nowego tematy mam jeszcze jedno pytanko:jakie ewentualnie najlepsze wtryski mogę założyć do mojego sterownika STAG 200/6?Podobno Hany zielone odpadają?Obecnie jeżdżę na czerwonych Valtekach.

ÂŻeby nie zakładać nowego tematy mam jeszcze jedno pytanko:jakie ewentualnie najlepsze wtryski mogę założyć do mojego sterownika STAG 200/6?Podobno Hany zielone odpadają?Obecnie jeżdżę na czerwonych Valtekach.
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 59
- Rejestracja: 19 lip 2009, 21:57
- Lokalizacja: slask
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze