Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AFB 2.5 150 KM] problem z odpowietrzeniem,

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

[ AFB 2.5 150 KM] problem z odpowietrzeniem,

Post autor: Krzysieksle » 21 gru 2011, 09:58

Witam mam problem dotyczacy odpowietrzenaia autka a mianowicie pojawialy mi sie dosc duze bable w paliwie wiec postanowilem odpowietrzyc autko wedlug opisu ktory znalazelem aczkolwiek po chwili pojawil sie problem poniewaz opustoszylo mi caly obieg paliwa, wszystkie wezyki sa puste i nie chca nabrac paliwa. pompka w baku zalaczona wedlug opisu roznica tylko w tym ze jako vacum uzylem drogiego autka.
prosze o jakies sugestie do tego co moglo sie stac.
Ostatnio zmieniony 28 gru 2011, 15:13 przez Krzysieksle, łącznie zmieniany 2 razy.

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 22 gru 2011, 09:46

ok problem rozwiazany. Okazalo sie ze uszczelka na filtrze paliwa pod zaworkiem sie przemiescila i zlapal powietrze. zapowietrzylem totalnie caly uklad wiec zalalem go bezposrednio i powtorzylem zabieg odpowietrzania. Powietrze zeszlo aczkolwiek nadal na odpalonym silniku podaje babelki powietrza wielkosci okolo pol cm co pare sekund. Pytanie czy tak ma byc czy moze nadal gdzies lapie powietrze. Dodam ze mam duze problemy z odpalaniem rano a pompa jest ustawiona na 2.2 ATDC wiec to raczej nie przyczyna i po odpaleniu obroty mi troche faluja.

scuda
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 10 sie 2011, 09:17
Lokalizacja: stalowa wola

Post autor: scuda » 26 gru 2011, 08:42

Nie ma byc tak, ma leciec czyste paliwo bez zadnego powietrza. To moze byc problemem twojego rannego palenia
aczkolwiek byc nie musi. Sprobuj ominac na chwile caly filtr paliwa i zobacz czy powietrze leci.

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 28 gru 2011, 15:11

powietrza w tym momencie w wezyku do pompy calkowity brak. Aczkolwiek problem z rozruchem na zimnym silniku nadal pozostaje dodam ze jakos dziwnie dlugo grzeje mi swiece i nie wazne ile razy je zagrzewam jest tak samo dlugo, tz. odpala dopiero po kilkunastu sekundach krecenia a potem pojawiaja sie falujace obroty az do rozgrzania. :|

photokom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: photokom » 29 gru 2011, 13:50

Sprawdź świece żarowe. Mam takie same objawy przy odpalaniu, zwłaszcza teraz w chłodniejsze dni. Do tego przez chwilę kopci po odpaleniu (niedopalona ropa - nie olej silnikowy). Pomierzyłem świece i okazuje się że z 6 tylko 2 grzeją :-) Jutro biorę się za wymianę. Jeśli będziesz sam je wymieniał to poczytaj o ich wymianie - kręcąc na siłę łatwo je ukręcić!!!
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r

Krzysieksle
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:26
Lokalizacja: Tilburg

Post autor: Krzysieksle » 01 sty 2012, 04:49

hmm ja wlasnie tak samo obstawiam a mechnicy niby "profesjonalisci" stwierdzaja ze przy temperaturach do zera powinno auto odpalac bez swiec i to jest dla mnie dziwne nic z tego nie rozumie.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga