[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 65
- Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
- Imię: Zenek
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Osówka - lubelskie
co do prędkości to już nie pomogę - jedyna myśl która mi przychodzi do głowy to pomieszanie zegarów lub softu z anglika - one mają inną skalę i po wgraniu do zwykłego będzie różnica ale chyba będzie zaniżał - więc nie wiem. No chyba że Ty masz z anglika a ktoś wgrał europejski soft - wtedy objawy będą takie jak piszesz.
Innych powodów nie znam, nie da sie tego chyba prosto zakodować.
Innych powodów nie znam, nie da sie tego chyba prosto zakodować.
co do zegarow to nowe pochodza z europejskiego allroad'a 2.5 a moj to 1.9 tak jak pisalem "spec" zajal sie kodowaniem a ja tylko manetke z kabelkami dolozylem. obroty i predkosc sprawdzalem vagiem w trakcie jazdy wraz z gps. obrotomierz jest git tylko ta predkosc idzie na plus, czyli wariant z anglikiem odpada. rozumiem ze potrzebny mi nowy, kompletny wsad?
Audi (łac. audi = słuchaj, tryb rozkazujący od audire)
Witajcie,
zmieniłem zegary z 1/2 fis na pełny fis. Zegary się ładnie zaadoptowały, zakodowałem je tak samo jak poprzednie, jedyną rzeczą jaką zauważyłem odrazu to wskazania poziomu paliwa, na starych miałem równo z rezerwą a na tych nowych powyżej rezerwy. No ale myślałem że sie to jakos dopasuje, zatankowałem autko paliwem i lpg i sobie jeździłem. No i wczoraz zapalił mi się żydek od paliwka, komputerek pokazał jeszcze 50km do przejechania więc spoko, a tu dzisiaj z rana odpaliłem i zaczełem odkopwywać autko spod sniegu i nagle autko zgasło
wskoczyłem do środka próbuje odpalić a tu nic
paliwa brak, zapalił ze dwa razy i gasł odrazu, potem juz nie chciał zapalić, a wskaźnik pokazywał pół rezerwy i dystans 30km. Odpaliłem go na gazie, pojechałem zalać pb, zalałem 10L i wskaźnik podskoczył dużo poza rezerwe. Pływak jest napewno sprawny bo na strych pokazywał bardzo dobrze, można to gdzies ustawić vagiem lub mechanicznie (ręcznie)
proszę o jakąś pomoc lub podpowiedź.
Pozdrawiam.
zmieniłem zegary z 1/2 fis na pełny fis. Zegary się ładnie zaadoptowały, zakodowałem je tak samo jak poprzednie, jedyną rzeczą jaką zauważyłem odrazu to wskazania poziomu paliwa, na starych miałem równo z rezerwą a na tych nowych powyżej rezerwy. No ale myślałem że sie to jakos dopasuje, zatankowałem autko paliwem i lpg i sobie jeździłem. No i wczoraz zapalił mi się żydek od paliwka, komputerek pokazał jeszcze 50km do przejechania więc spoko, a tu dzisiaj z rana odpaliłem i zaczełem odkopwywać autko spod sniegu i nagle autko zgasło


proszę o jakąś pomoc lub podpowiedź.
Pozdrawiam.
- karoll`
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 61
- Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
- Imię: Karol
- Rocznik: 2012
- Moje auto: A4 B8
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gdynia
Mam pytanie czy da radę przełożyć blaty jak i wsad z angola do europejczyka? Czy trzeba jeszcze kodować? Aby wysterować prędkości? 

Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold
Fiat 125p 1,3 74' -still in use
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold

Fiat 125p 1,3 74' -still in use

FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 41
- Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
- Lokalizacja: mielec
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
Da radę... osobiście mam licznik który jest z Anglika a mam tarcze "europejskie" i wskazuje poprawnie prędkość...karoll` pisze:Mam pytanie czy da radę przełożyć blaty jak i wsad z angola do europejczyka? Czy trzeba jeszcze kodować? Aby wysterować prędkości?
Wszystko opiera się na właściwej edycji WSADU... Ja osobiście zmieniłem sobie odpowiednie linie wsadu a tym samym wskazania prędkościomierza...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 91
- Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
- Imię: Jacek
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Gdańsk
AndreD83 pisze:Manual czy automat robi różnicę??
I czy mam porównywać w jakiś sposób swoje numery z tyłu licznika z tym który mam kupić??
Manual czy automat to tylko kwestia kodowania więc nie ma różnicy...
co do dobrania licznika to najlepiej jest dobrać taki :
4B0 919 XXX zegarek analogowy
4B0 920 XXX zegarek cyfrowy
Jeśli kupisz zgodny z tym swoim to masz poprostu dużooooo mniej roboty chodź i wstawienie polifta też jest do zrobienia ale uwierz mi - gimnastyka jest duża
