Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C5] Wymiana licznika na pełny Fis

Elektryka
ODPOWIEDZ
jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 28 gru 2011, 23:00

co do prędkości to już nie pomogę - jedyna myśl która mi przychodzi do głowy to pomieszanie zegarów lub softu z anglika - one mają inną skalę i po wgraniu do zwykłego będzie różnica ale chyba będzie zaniżał - więc nie wiem. No chyba że Ty masz z anglika a ktoś wgrał europejski soft - wtedy objawy będą takie jak piszesz.

Innych powodów nie znam, nie da sie tego chyba prosto zakodować.

nelU
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 25
Rejestracja: 02 gru 2008, 22:17
Lokalizacja: Dal

Post autor: nelU » 29 gru 2011, 10:32

co do zegarow to nowe pochodza z europejskiego allroad'a 2.5 a moj to 1.9 tak jak pisalem "spec" zajal sie kodowaniem a ja tylko manetke z kabelkami dolozylem. obroty i predkosc sprawdzalem vagiem w trakcie jazdy wraz z gps. obrotomierz jest git tylko ta predkosc idzie na plus, czyli wariant z anglikiem odpada. rozumiem ze potrzebny mi nowy, kompletny wsad?
Audi (łac. audi = słuchaj, tryb rozkazujący od audire)

jakosek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 65
Rejestracja: 17 lis 2010, 18:27
Imię: Zenek
Rocznik: 2000
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Osówka - lubelskie

Post autor: jakosek » 02 sty 2012, 17:13

Wsad to nie wiem czy coś zmieni - u mnie zmieniałem na licznik z 2.5TDI i wszystko działa Plug&Play, już komuś podrzuciłem do anglika wsad z europejskiego odpowiednika i działa więc na bank jest to od wsadów uzależnione - no chyba że jakiś czujnik umiera.

Awatar użytkownika
piter_084
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 63
Rejestracja: 14 gru 2009, 20:06
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: piter_084 » 15 sty 2012, 09:38

Witajcie,
zmieniłem zegary z 1/2 fis na pełny fis. Zegary się ładnie zaadoptowały, zakodowałem je tak samo jak poprzednie, jedyną rzeczą jaką zauważyłem odrazu to wskazania poziomu paliwa, na starych miałem równo z rezerwą a na tych nowych powyżej rezerwy. No ale myślałem że sie to jakos dopasuje, zatankowałem autko paliwem i lpg i sobie jeździłem. No i wczoraz zapalił mi się żydek od paliwka, komputerek pokazał jeszcze 50km do przejechania więc spoko, a tu dzisiaj z rana odpaliłem i zaczełem odkopwywać autko spod sniegu i nagle autko zgasło :( wskoczyłem do środka próbuje odpalić a tu nic :( paliwa brak, zapalił ze dwa razy i gasł odrazu, potem juz nie chciał zapalić, a wskaźnik pokazywał pół rezerwy i dystans 30km. Odpaliłem go na gazie, pojechałem zalać pb, zalałem 10L i wskaźnik podskoczył dużo poza rezerwe. Pływak jest napewno sprawny bo na strych pokazywał bardzo dobrze, można to gdzies ustawić vagiem lub mechanicznie (ręcznie)
proszę o jakąś pomoc lub podpowiedź.
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
karoll`
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 08 gru 2011, 21:08
Imię: Karol
Rocznik: 2012
Moje auto: A4 B8
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CGLC 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdynia

Post autor: karoll` » 09 kwie 2012, 02:07

Mam pytanie czy da radę przełożyć blaty jak i wsad z angola do europejczyka? Czy trzeba jeszcze kodować? Aby wysterować prędkości? ;)
Audi A6 C5 2.5 TDI Q AKE 01' - sold
Audi A6 C5 1,9 TDI AVG 00' - sold
Audi A3 8L 1,8 AGN 96' -sold ;(
Fiat 125p 1,3 74' -still in use ;)
FSM Syrena 0,8 83' -rip
Elektronika. Kopalnia wiedzy.

lukasz89k1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 41
Rejestracja: 11 paź 2011, 19:00
Lokalizacja: mielec

Post autor: lukasz89k1 » 09 maja 2012, 16:48

chłopaki ja mam taki problem bo mi raz działa cały licznik ładnie pięknie a czasem wogle jedynie kontrolka od aku kierunkowskazy i podgrzewanie swiec o co kaman?
czyżby mi cos nie łączyło?
wiec pomóżcie gdzie szukać na co patrzeć
licznik mam po 2000r z elektronicznym zegarkiem

Awatar użytkownika
DANIO
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 251
Rejestracja: 19 gru 2008, 23:50
Lokalizacja: Lathom UK
Kontakt:

Post autor: DANIO » 09 maja 2012, 21:43

Czy jest to 1/2 fis??

Jesli tak to licznik Jeagera i procek pada. Naprawa lub wymiana jedynie ratuje.
BYLO:
Audi 80
Audi A4
Audi A6
Audi A3
Audi A8
JEST:
Audi S3
Audi A6

Jacek_max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
Imię: Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacek_max » 11 maja 2012, 13:41

karoll` pisze:Mam pytanie czy da radę przełożyć blaty jak i wsad z angola do europejczyka? Czy trzeba jeszcze kodować? Aby wysterować prędkości? ;)
Da radę... osobiście mam licznik który jest z Anglika a mam tarcze "europejskie" i wskazuje poprawnie prędkość...
Wszystko opiera się na właściwej edycji WSADU... Ja osobiście zmieniłem sobie odpowiednie linie wsadu a tym samym wskazania prędkościomierza...

AndreD83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 28 paź 2009, 15:37
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: AndreD83 » 11 maja 2012, 23:20

Witam,

Rozumiem, że jak będę chciał zmienić z 1/2 FISA 1.9 TDI na pełnego FISA to mogę brać liczniki z 2.5 TDI ??

Jacek_max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
Imię: Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacek_max » 11 maja 2012, 23:21

AndreD83 pisze:Witam,

Rozumiem, że jak będę chciał zmienić z 1/2 FISA 1.9 TDI na pełnego FISA to mogę brać liczniki z 2.5 TDI ??

śmiało... bez problemu...

AndreD83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 28 paź 2009, 15:37
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: AndreD83 » 11 maja 2012, 23:28

Manual czy automat robi różnicę??
I czy mam porównywać w jakiś sposób swoje numery z tyłu licznika z tym który mam kupić??

Jacek_max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
Imię: Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacek_max » 12 maja 2012, 00:34

AndreD83 pisze:Manual czy automat robi różnicę??
I czy mam porównywać w jakiś sposób swoje numery z tyłu licznika z tym który mam kupić??

Manual czy automat to tylko kwestia kodowania więc nie ma różnicy...

co do dobrania licznika to najlepiej jest dobrać taki :
4B0 919 XXX zegarek analogowy
4B0 920 XXX zegarek cyfrowy

Jeśli kupisz zgodny z tym swoim to masz poprostu dużooooo mniej roboty chodź i wstawienie polifta też jest do zrobienia ale uwierz mi - gimnastyka jest duża ;-)

AndreD83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 28 paź 2009, 15:37
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: AndreD83 » 12 maja 2012, 10:40

W takim układzie szukam osoby z Wawy, która przekoduje mi z 4B0 920 XXX zegarek cyfrowy pół Fis na poliftowy pełen fis.

Jacek_max
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 91
Rejestracja: 17 cze 2011, 13:42
Imię: Jacek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Jacek_max » 12 maja 2012, 10:48

a masz już kupiony taki licznik ?

AndreD83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 28 paź 2009, 15:37
Lokalizacja: Warmia i Mazury

Post autor: AndreD83 » 12 maja 2012, 11:16

Dopiero zamierzam kupić, ale to kwestia pewnie kilku dni.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja