Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Zapieczona sztanga turbo

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

[ AKE 2.5 180 KM] Zapieczona sztanga turbo

Post autor: michul » 08 lis 2011, 21:43

Witam mam zapieczona sztange od turbo.
Daje maksymalne doladowanie co skutkuje przeladowaniem i trybem awaryjnym.
Moje pytanie Czy jest sens probowac ja wyczyscic i rozruszac, czy lepiej kupic nowa?
2 pytanie czy pol-laik jest wstanie sam to zrobic?
Dzieki z gory za pomoc!

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 09 lis 2011, 17:45

jak kierownice? ta wajcha co się otwiera i zamyka z góry na doł to kierownica? :O

kryhawrc
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 430
Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
Imię: Krystian
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 177KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
Kontakt:

Post autor: kryhawrc » 09 lis 2011, 21:45

Możesz spróbować pojeździć troche ponad 200km/h- a nóż pomoze. Kolega miał podobny problem w AWXie i u niego pomogło. Nie masz nic do stracenia-poza paliwem

Awatar użytkownika
Gotti
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 58
Rejestracja: 03 lis 2010, 23:51
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: Gotti » 09 lis 2011, 22:14

kryhawrc pisze:Możesz spróbować pojeździć troche ponad 200km/h- a nóż pomoze. Kolega miał podobny problem w AWXie i u niego pomogło. Nie masz nic do stracenia-poza paliwem
oraz wysokim mandatem ;)
ale potwierdzam ; sam czasami robię przelot do Radomska trasą '' wte i wewte ''
i pomaga <hura> autko śmiga bez problemu :)

P.S
tylko trzeba trzymać tę prędkość kilka,kilkanaście kilometrów aby z tych ''skrzydełek''
wszystko wymiotło :>

Pozdrawiam.
Obrazek
----------------------------------------------------------
Najbardziej są zawsze bici : mali, trzeźwi, pracowici.

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 09 lis 2011, 23:36

Haha polatac to ja moge chyba samolotem 200km/h pisalem wczesniej ,ze wyniku przeladowania(spowodowane caly czas otwarta sztanga)tryb awaryjny turbiny pozwala mi jechac max 160-170km/h

michul
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 67
Rejestracja: 27 cze 2011, 16:25
Lokalizacja: wrocław

Post autor: michul » 28 gru 2011, 17:24

Własnie zapomniałem napisać ,ze tryb awaryjny wchodzi przy 170km/h i dopiero znowu mogę rozpędzać dalej po tym jak prędkość spadnie do 120km/h.
Sztanga ewidentnie nie pracuje sprawdzona Vagiem. Nie reaguje na sygnał, kombinerkami też nie da się jej poruszyć.
Moje pytanie to: czy muszę cała turbinkę dać do regeneracji czy sztanga nie jest stałą integralna częścią turbiny?

Dodatkowym objawem zapieczonej w górnej pozycji sztangi jest to,ze daje maksymalne doladowanie od momenty tylko kiedy się załączy np. kiedy dochodzi do 1800rpm dostaje momentalnie kopa ogromnego i przeciaga biegi.

Prezepraszam,ze po takim czasie ,ale wystąpiły male problemy techniczne:)

falco
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 142
Rejestracja: 07 mar 2009, 11:25
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: falco » 28 gru 2011, 19:12

Tak jak oli80 napisał,oddaj turbo do regeneracji.

artur28
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 106
Rejestracja: 13 kwie 2008, 09:23
Lokalizacja: Poznań

Post autor: artur28 » 01 sty 2012, 19:01

Ja sam wyczyściłem sobie kierownice co prawda cały dzień roboty ale parę stówek w kieszeni. Jak nie czujesz sie na silach to samo czyszczenie kierownic kosztuje kolo 500 stówek
2.5 tdi 180 AKE 2001 - jest
2.5 tdi 150 AKN 1999 - było

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja