[ ABP 2.5 115 KM] [100 C4] Wymiana końcówek wtrysków w 2.5 T
[ ABP 2.5 115 KM] [100 C4] Wymiana końcówek wtrysków w 2.5 T
Witam
Interesuje mnie taki zabieg. Czy jest to trudne ? Chciałbym wykonać to samemu. Jak wygląda moc i spalanie po takiej wymianie ? Czy trzeba coś dostrajać ?
Oczywiście chodzi mi o wymianę na większe (może te od AEL), ale zależałoby mi na tym, żeby nie ingerować w soft i inne ustawienia). Pompę mam zdrową na 102%
Mój silnik to jednostka ABP z 1991r., nalatane 340 000.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
Interesuje mnie taki zabieg. Czy jest to trudne ? Chciałbym wykonać to samemu. Jak wygląda moc i spalanie po takiej wymianie ? Czy trzeba coś dostrajać ?
Oczywiście chodzi mi o wymianę na większe (może te od AEL), ale zależałoby mi na tym, żeby nie ingerować w soft i inne ustawienia). Pompę mam zdrową na 102%
Mój silnik to jednostka ABP z 1991r., nalatane 340 000.
Z góry dzięki za odpowiedzi.
Pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
no sam raczej tego nie zrobisz a nie dlatego że to jakieś mega nie wykonalne,ale nie masz na czym wyregulować wtryskiwaczy zapewne? wiec jedynie co możesz je sam wymontować i zanieść do jakiegoś warsztatu który sie tym zajmuje
choć ja na twoim miejscu zostawiłbym sobie swoje wtryski (chyba że masz sikacze już) a poszukał używek z AELa
choć ja na twoim miejscu zostawiłbym sobie swoje wtryski (chyba że masz sikacze już) a poszukał używek z AELa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
najtaniej jest kupić w sprawdzonym miejscu kpl wtrysków i przełożyćvario pisze:No fakt, nie mam czym Aczkolwiek widziałem PDF'a gdzie było pokazane jak samemu wymienić te końcówki. Ale w takim razie jeśli trzeba doregulować wartości ciśnień to sprawa się zamyka. Kombinuję sobie jak w miarę tanim kosztem i samemu wyhodować parę kucy do swojego klekota.
Dzięki za pomoc
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Samą zmianą końcówek (albo wtrysków) uzyskasz tyle co samym programem.
Wymień wtryski na te z AELa albo na 216 jeźdź sobie i ciesz się mocą, dozbieraj na program i atakuj 160-170 koni. Wtryski mocno tutaj ograniczają możliwości więc w pierwszej kolejności zrob z tym porządek JA mam 216 i poniżej 10s do setki bez ruszania programu. Tylko dawke zmniejszyłem
Wymień wtryski na te z AELa albo na 216 jeźdź sobie i ciesz się mocą, dozbieraj na program i atakuj 160-170 koni. Wtryski mocno tutaj ograniczają możliwości więc w pierwszej kolejności zrob z tym porządek JA mam 216 i poniżej 10s do setki bez ruszania programu. Tylko dawke zmniejszyłem
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Końcówki się nie reguluje. Reguluje się cały wtryskiwacz. A Regulacja wynika z różnic (bardzo minimalnych ale znaczących dla ciśnienia otwarcia) w długości iglicy, jej wyklepaniu bądź zużyciu końcówki. Minimalne różnice wymiarów obudowy, siła od sprężyn. Koszt to od 30zł/szt
Wtryski reguluje się na dwa ciśnienia zazwyczaj 180/300, ale mi trafiły się 220/300 i też chodzi chociaż twardziej troche.
Wtryski reguluje się na dwa ciśnienia zazwyczaj 180/300, ale mi trafiły się 220/300 i też chodzi chociaż twardziej troche.
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Lechu, zapewne
Pierwsza trasa i ciągły but i wyszło 10/100. Nie kopcił bo było bio, a byłaby niezła chmura.
Ale był masaż pleców
Potem przystąpiłem do regulacji- dawka na koniec zakresu, tak żeby palił na ciepłym jeszcze, a w miare mało kopcił, a kąt mniej wiecej jak wcześniej...
Naprawde końcówki robią robote. Do tego mniej spala a kopci ciut nadal
A, mam F-Bosio...
Pierwsza trasa i ciągły but i wyszło 10/100. Nie kopcił bo było bio, a byłaby niezła chmura.
Ale był masaż pleców
Potem przystąpiłem do regulacji- dawka na koniec zakresu, tak żeby palił na ciepłym jeszcze, a w miare mało kopcił, a kąt mniej wiecej jak wcześniej...
Naprawde końcówki robią robote. Do tego mniej spala a kopci ciut nadal
A, mam F-Bosio...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga