[ BDG 2.5 169 KM] Niebieski dym przy odpalniu.
[ BDG 2.5 169 KM] Niebieski dym przy odpalniu.
Witam, mam taki problem, zawsze gdy odpalałem go rano przy temperaturach (-) zakopcił na niebiesko , raz mocniej raz słabiej.Teraz od paru dni zawsze po odpaleniu bez znaczenia czy silnik jest ciepły czy zimny leci niebieski dym.
Jaka jest tego przyczyna ?
Jaka jest tego przyczyna ?
Jacek D.
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
u mnie bylo tak samo dymil na zimnym... moj jeszcze stukal dziwnie na rozgrzanym
obecnie pali 15l/100km przy predkosci 90 km/h, spadek mocy, podwyzszony poziom oleju...
WTRYSKI ale zajme sie nimi po sylwestrze. Planuje regenerowac. w Servisie BOSCHA licza 400 pln za wtrysk mam nadzieje ze 2-3 padly reszta zyje ! To sie okaze...
obecnie pali 15l/100km przy predkosci 90 km/h, spadek mocy, podwyzszony poziom oleju...
WTRYSKI ale zajme sie nimi po sylwestrze. Planuje regenerowac. w Servisie BOSCHA licza 400 pln za wtrysk mam nadzieje ze 2-3 padly reszta zyje ! To sie okaze...
The force will be with you...always
Nie powinien klekotac, chodzic glosniej to normalne w dieslu, jesli klekocze to cos jest nie tak z ukladem smarowania.
Tak samo z dymieniem na niebiesko, jesli wtryski leja to dym jest szary/czarny. Efektem niebeiskiego dymu jest nie spalony olej ktory spala sie w duzo wyzszych temperaturach niz paliwo. Tak jak pisalem, stawiam na uklad smarowania.
Napisz cos wiecej jaki przebieg, czy wystepuja jakies inne usterki albo bledy.
@philiphser sprawdz rano przed odpalenie jak beda przymrozki czy nie ma na bagnecie zamarznietej wody, pamietam kiedys w innym samochodze uszczelka pod glowica padla i objaw byl taki ,ze poziom oleju byl wiekszy z objawem wody na bagnecie.
Tak samo z dymieniem na niebiesko, jesli wtryski leja to dym jest szary/czarny. Efektem niebeiskiego dymu jest nie spalony olej ktory spala sie w duzo wyzszych temperaturach niz paliwo. Tak jak pisalem, stawiam na uklad smarowania.
Napisz cos wiecej jaki przebieg, czy wystepuja jakies inne usterki albo bledy.
@philiphser sprawdz rano przed odpalenie jak beda przymrozki czy nie ma na bagnecie zamarznietej wody, pamietam kiedys w innym samochodze uszczelka pod glowica padla i objaw byl taki ,ze poziom oleju byl wiekszy z objawem wody na bagnecie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
hmmm mi sie to dzieje tylko na zimnym silniku a odkręcałem korek i on tylko tak jak się silnik trzesie, nie wydaje mi sie zeby ona była jakos przytkana ale własnie nie wiem jak do konca ma byc z tym korkiem... możesz coś bliżej na ten temat powiedziec? a co do turbo to wydaje mi sie być w dobrej kondycji:)
<<<Samochód który daje radość z jazdy>>>
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
- leszek90_1990
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 101
- Rejestracja: 15 lut 2011, 18:16
- Lokalizacja: Frampol
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga