Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ BMK 3.0 165 KM] Kolor ropy.

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 16 gru 2011, 18:12

Do starej astry może się i nada, do Twojego bmK 3.0d? lub audi które masz w podpisie nie próbowałbym.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 18 gru 2011, 02:18

Tylko maszyny o których mówisz osiągają zupełnie inne moce i spełniają inne normy, tam np. wtryskiwacze nie są tak wysilone jak w osobowym grzechotniku na CR. Wszystko zależy od tego co to za paliwo i jaki ma skład, osobiście nie zaryzykowałbym, te wtryski klękają stosunkowo szybko nawet na normalnym nie kombinowanym ON.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja