załóżyłem hidy polecane na forum i tu jest zagadka jeśli wyłączę zapłon na zasilaniu gazowym i włączonych światłach hid . powtórny rozruch jest utrudniony ok 10 sek kręcenia rozrusznikiem -silnik jest totalnie zalany .
jeśli wyłącze swiatła najpierw a dopiero zapłon jest ok .następny rozruch jest normalny.
przy pracy na bęzynie również jest ok .
wygląda na to żę przetwornice zakłócają pracę sterownika gazu STAG 300+lub wtrysków hana.
instalacja gazowa na gwarancji więć nie chcę podpinać się pod sterownik gazu by podejrzeć parametry gazu na hidach i po wyłączeniu świateł,
bo wykryją na przeglądzie.
możę ktoś ma jakiś sposób lub recepte .bo pamiętać najpierw światła póżniej zapłon to zaczyna się robić chore ,zresztą jakość świateł 5000k nie jest jakoś rewelacyjnie widoczna poza efektem wizualnym z zewnątrz,ogólnie przereklamowane no chyba żę się jeszcze wygrzeją żarniki i będzie lepiej w co wątpię .
generalnie odradzam montaż HID
[ C5+LPG] xeony HID a inst. gazowa
a jakie te hidy kupiłeś i za ile? Zakłócenia tak jak piszesz robią same przetwornice jeśli są badziewne. Nie sadzę aby zakłócały sterownik gazu lub wtryski gazowe, gdyż jak zgasisz auto na gazie to za każdym razem zapala ponownie na benzynie.
Ja niestety tez śmigam na hidach, bo w C5 przed liftem jazda na żarówkach H1 w soczewce, to w nocy samobójstwo . Jak miałem do dupy przetwornice, to przy włączeniu świateł, na kilka sekund wyświetlała się tylko część cyferek od kilometrów, albo były zupełnie nieczytelne. Ogólnie przetwornice musisz mieć dobrej jakości
Ja niestety tez śmigam na hidach, bo w C5 przed liftem jazda na żarówkach H1 w soczewce, to w nocy samobójstwo . Jak miałem do dupy przetwornice, to przy włączeniu świateł, na kilka sekund wyświetlała się tylko część cyferek od kilometrów, albo były zupełnie nieczytelne. Ogólnie przetwornice musisz mieć dobrej jakości
było 80 B4 1.9 TDI 1Z, A4 B5 1.8T AEB....jest A6 C5 2.4 V6 ARJ
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga