[Audi a6 C5 2,4] silnik długo się nagrzewa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
witam.w mojej a6 2.7,silnik rozgrzewa się dopiero po około 15 kilometach przy temperaturze zew. około +/- 0 stopni,pytanie mam taki:czy to narmalne,czy to jest wynik prawie 8 litrów oleju wchodzi do silnika i dlatego tak długo się nagrzewa.nadmienie,że termostat wymieniłem około 1,5 roku temu.wcześniej miałem a4 2,5 lit. i rozgrzewał się dużo szybciej,ale do silnika wchodziła narmalna ilość oleju(około 5 l).na kompie nic nie znalazł.bardzo proszę o sugestie,za które z góry dziękuję.
piter
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 22
- Rejestracja: 26 lis 2010, 10:36
- Lokalizacja: leszno
Witam.Te 15 km. pokonuję w jakieś 17 min. poniewż na zimno go nie piłuję.Wymieniłem termostat z tych objawów co teraz,oczywiście z moje punktu widzenia porównując wcześniejszą audi do obecnej.Dodam ,że już robiliśmy porównanie 2(dwuch) audi-a6 3.0l z moją 2.7 z tego samego roku,i wyszło że u kolegi szybciej się nagrzewa.Tak sobie myślę,że może jeszcze parametry płynu sprawdzę we wtorek,może tu tkwi szkopuł.Dzięki za zainteresowanie.Może ktoś z forowiczów ma podobną a6,i mógłby coś na ten temat zarzucić.Dzięki. Pytanie do kolegi"grzałka",ile oleju wlewasz do silnika?Może jest jednak różnica w rozgrzewaniu się silnika, co do ilości pojemności oleju w silniku? a jeżeli chodzi o benzyniaki to z nimi raczej problemów nie ma.
piter
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
do mnie wchodzi coś ok. 6l. oleju. na pewno ilość oleju w silniku ma jakiś wpływ na rozgrzewanie ale raczej w niewielkim stopniu.piotr pawlowski pisze:Witam.Te 15 km. pokonuję w jakieś 17 min. poniewż na zimno go nie piłuję.Wymieniłem termostat z tych objawów co teraz,oczywiście z moje punktu widzenia porównując wcześniejszą audi do obecnej.Dodam ,że już robiliśmy porównanie 2(dwuch) audi-a6 3.0l z moją 2.7 z tego samego roku,i wyszło że u kolegi szybciej się nagrzewa.Tak sobie myślę,że może jeszcze parametry płynu sprawdzę we wtorek,może tu tkwi szkopuł.Dzięki za zainteresowanie.Może ktoś z forowiczów ma podobną a6,i mógłby coś na ten temat zarzucić.Dzięki. Pytanie do kolegi"grzałka",ile oleju wlewasz do silnika?Może jest jednak różnica w rozgrzewaniu się silnika, co do ilości pojemności oleju w silniku? a jeżeli chodzi o benzyniaki to z nimi raczej problemów nie ma.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Witam. Aby nie zaczynać nowego wątku zapytam tu. Moje A6 2.4 na zimnym silniku przy mocniejszym dodaniu gazu na luzie dziwnie pracuje tzn nie jak V6 a jak jakiś elektryczny silnik Czy też tak macie, nie jestem pewien ale chyba wcześniej było normalnie może to wina niższych temperatur. Jak silnik jest już porządnie rozgrzany to jak przygazuję to jest już muzyka dla uszu...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
A gdyby ta pompa była odłączona to możliwe, że silnik tak dziwnie by pracował? Wymieniałem kilka rzeczy i może gdzieś przez przypadek została odłączona?
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Chyba się za bardzo doszukuje awarii. Dziękuję za pomoc
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
Pracuje tak jak by się coś ślizgało a nie jak V6 ale tylko do porządnego rozgrzania silnika.
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 11 gru 2011, 17:43
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2004
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Białystok
- Kontakt:
I jest to tylko słyszalne jak sie mocniej przygazuje.
To samo jako hamulec elektryczny Audi A6 EPB. Naprawdę.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga