Po wielu przemyśleniach zdecydowałem się na klasę premium... Konkretnie Audi A6 w kombi, koniecznie benzyna V6.
No to naprzód, szukamy. Jest ładne, czyste, schludne, świeże, idealne.
Jak widać numer rejestracyjny ze Szwecji jest... SGH389
No to w dobie internetu korzystamy z jego dobrodziejstw i klikamy tu:
https://www21.vv.se/fordonsfraga/FragaP ... ordon.aspx
Podajemy numer rejestracyjny ze zdjęcia czyli SGH389...
Co się okazuje?
Kod: Zaznacz cały
Fordonsidentifikation
Registreringsnummer: SGH389
Fabrikat: AUDI A6 AVANT 2,4
Färg: GRÅ Fordonsslag: PB
Fordonsår: 2001 Fordonsslagsklass: I
Chassinummer: WAUZZZ4BZ1N098106
Typgodkännandenummer: e1*98/14*0051*15
Typgodkännandedatum: 2000-07-26
Senaste EU-regbevis del 1: 2011-08-25
Senaste EU-regbevis del 2: 2011-08-25
Handelsbeteckning:
Upplysningar:
Fordonsdata
Fordonsstatus: Avställd (2011-08-29)
Tillfällig registrering: Nej Privatimport: Nej
Antal ägare: 2 Yrkesmässig trafik: Nej
Fordonet tillverkat: 2001-01
Producentansvarig: 556084-0968
I trafik fĂśrsta gången i Sverige: 2001-02-21
I trafik fĂśrsta gången i utlandet:
Ăgarbunden dispens: Nej
Ăgarbunden dispens upphĂśr: Nej
Besiktningsuppgifter
Besiktningstermin: 2011-09-01 - 2012-01-31
Senast godkända besiktning: 2010-09-23
Vägmätarställning, km: 300032
Skatteuppgifter
Fordonsskattepliktigt: Ja
Årsskatt, kr: 2620
Debitering vid påställning(inkl. avgifter), kr: 705
Återbetalning vid avställning, kr: 0
Betalningsmånad/er: februari
Vägtrafikregisteravgift: 65 kr ska betalas samtidigt med årsskatten.
Tekniska data
Motornummer:
Kaross: Kombi (03)
Karosserikod särskilda ändamål:
Slagvolym, cm3:
Växellåda: AUTOMAT
Antal passagerare, max: 4
Antal sittande passagerare, max:
Antal bältade passagerare, max:
Antal passagerare i rullstol, max:
Antal stående passagerare, max:
Fordonet är enligt uppgift fÜrsett med krockkudde främre passagerarplats.
Skattevikt, kg: 1670
Tjänstevikt, kg: 1670
Totalvikt, kg: 2120
Sänkt totaltvikt, kg:
Max släpvagnsvikt, kg: 1700
Max släpvagnsvikt kg, obromsad: 750
Släpvagns maximala totalvikt vid B-behÜrighet, kg: 1380
Max sammanlagd bruttovikt, kg: 3860
Max lastvikt, kg: 450
Kopplingsanordning : KULA
Kopplingsavstånd, mm:
Kopplingsavstånd EU, mm:
Effektiv bromsanordning: Nej
Lastutrymmets längd, mm:
Främre Üverhäng, mm:
Bakre Üverhäng, mm:
Utrustning:
Drivande axlar fram:
Drivande axlar bak:
Antal hjul:
Däckdimension axel 1: 205/55 R16 91V Fälgdimension axel 1: 7JX16 H2, ET45
Däckdimension axel 2: 205/55 R16 91V Fälgdimension axel 2: 7JX16 H2, ET45
Bandbredd, mm:
Längd, mm: 4900 Bredd, mm: 1810
HĂśjd, mm:
Drivmedel 1: BENSIN
Motoreffekt, kw: 121,0
Effektnorm: EG
Ljudnivå dB, vid kĂśrning: 73
Ljudnivå dB, stillastående: 77
BränslefÜrbrukning, blandad kÜrning: 9,7 L/100KM
Koldioxidutsläpp, CO2 blandad kÜrning: 233,0 g/km
BränslefÜrbrukning, landsvägskÜrning: 7,1 L/100KM
BränslefÜrbrukning, stadskÜrning: 14,3 L/100KM
Kolmonoxid, CO: 0,2740 G/KM
Kväveoxider, NOX: 0,0350 G/KM
Kolväten och totala kolväten, HC/THC: 0,0500 G/KM
MiljĂśklass: MK1
Skyltformat fram: ENRADIG Skyltformat bak: ENRADIG
Przegląd zrobiony 2010-09-23:
Senast godkända besiktning: 2010-09-23
I stan licznika przy tym przeglądzie 300 032:
Vägmätarställning, km: 300032
A w ogłoszeniu?
Kod: Zaznacz cały
Typ:
Kombi
Wersja:
C5
Rok produkcji:
2001
Przebieg w km:
170 000 km
Skrzynia biegów:
automatyczna
Pojemność skokowa:
2400 cm³
Rodzaj paliwa:
benzyna
Kolor:
grafitowy-metallic
Status pojazdu sprowadzonego:
sprowadzony / nieopłacony
Kraj pochodzenia:
Szwecja
Opis pojazdu:
WITAM MAM DO SPRZEDANIA AUDI A6 2,4 BENZYNA ROK PRODUKCJI 2001 STAN TECHNICZNY BDB KONTAKT 888-420-988
Opis pojazdu:
***** TYDZIEń W KRAJU *****
****** SPROWADZONY ZE SZWECJI *******
----------- (NA KOÂŁACH 750KM) -------------
****** AUTO JEST W 100% BEZWYPADKOWE ******
JEDEN WÂŁASCICIEL KSIAZKA SERWISOWA
WSZYSTKIE SZYBY ORYGINALNE - CO ÂŚWIADCZY O BEZWPAKOWEJ PRZESZÂŁOÂŚCI AUTA
- SILNIK CHODZI CICHO I RÓWNO
- ZAWIESZENIE, HAMULCE, AMORTYZATORY W STANIE BARDZO DOBRYM
-(możliwość sprawdzenia na stacji diagnostycznej
- środek bardzo zadbany
AUDI A6 2,4 6V 170 KM
ROK PRODUKCJI : 2001
przebieg: 178 tys.
kolor : metalik
****SKORZANA TAPICERKA*****
KLIMATRONIC - SPRAWNY
EL. SZYBY
EL. + PODGRZEWANE LUSTERK
ABS
centralny zamek
8 x airbag
immobilizer
Halogeny
Relingi
Roleta
Podgrzewane fotele
NA PROÂŚBę I KOSZT KUPUJÂĄCEGO MOÂŻLIWOÂŚć SPRAWDZENIA AUTA W OKRęGOWEJ STACJI KONTROLI POJAZDÓW oraz MOÂŻLIWOÂŚć SPRAWDZENIA AUTA W REJESTRZE POLICYJNYM !!
AUTO OBECNIE GARAÂŻOWANE
ZAPRASZAM NA JAZDę PRÓBNÂĄ
KONTAKT 888-420-988
Dzwonię więc do pacjenta. A co mi tam, mam darmowe minutki, niechaj będzie ubaw. Niedziela. W robocie siedzę i mi się nudzi, więc pośmieję się troszkę... Dosłowny przebieg 3-minutowej rozmowy:
- dzień dobry, ja w sprawie audika ze Szwecji
- dzień dobry, co pan chce wiedzieć?
- wie pan, mam ponad 300km drogi i chciałbym maksymalnie rzetelne i prawdziwe informacje uzyskać, żeby nie robić sobie 1 dniowej wycieczki 600km w cel oglądnięcia szrota na kołach
- no co pan, auto jest naprawdę super.
- okej, proszę mi powiedzieć, jak wygląda stan blacharski?
- bezwypadek, nigdzie nie bite, wszystkie szyby orginał
- czyli mogę zabrać miernik grubości lakieru?
(chwila ciszy)
- halo... to mogę zabrać miernik? bo widzę brak emblematów na tylnej klapie, więc chyba jednak coś było robione?
- no wie pan, drobne poprawki były robione, trochę korozji było
- trochę to znaczy?
- no tylna klapa malowana, drzwi na dołach łapało znaczy ranty i takie tam
- no to we pan... audi to nie jest opel i nie rdzewieje po 10 latach, więc albo ktoś totalnie nie dbał o auto, albo ma 2 razy większy przebieg
- panie, no ale coś pan. przecież to auto ze szwecji, tu non stop śnieg, to nie włochy
- ale wie pan, miałem 2 auta z szwecji i po 10 latach nie było rdzy
- no wie pan, tu akurat to chyba od kamyków była
(nie komentuję tego idiotycznego argumentu)
- no dobrze, wiemy że było podmalowywane... a proszę mi powiedzieć, jaki to ma przeieg?
- 170 tysięcy jakoś
- ale zara... pan mi chce powiedzieć, że samochód klasy premium robił 17 tysięcy rocznie?
- no 170 tysięcy ma
- ale panie, to u nas takie przebiegi się robi rocznie, a za granicą auta tej klasy pukają 30-40 tysięcy rocznie, to nie polska... ręczy pan za ten przebieg?
- no tak, przecież mówię pan, że ma 170 tysięcy
- dobrze, proszę pana... jestem w stanie panu udowodnić, że to auto we wrześniu ubiegłego roku miało 300 000 przebiegu, a pzegląd był robiony ostatnio w dniu 23 września 2010
(baaaaaaaaardzo długa chwila ciszy)
- no to jak pan wszystko wie o tym aucie, to po co pan dzwoni do mnie?
- bo nie znam stanu auta, nie widzę go i dlatego dzwonię i pytam pana, aby udzielił mi pan prawdziwych informacji na temat jego stanu i jak widzę to chyba nie za bardzo się pan stara
(dłuższa chwila ciszy)
- no to ja dziękuję panu i w razie czego zadzwonię jeszcze raz, jak nie znajdę nic lepszego, do widzenia, miłej niedzieli
- do widzenia
I co... Ideał. 170 tysięcy. Przejedzie człowiek ponad 300km w jedną mańkę i zobaczy picowane góówno? A prosiłem o UCZCIWE informacje.
I co dalej?
Dalej pajacyk co sprzedaje tego szrota doznaje olśnienia, że był głupi i zostawił numery rejestracyjne. 10 minut później już nie ma szwedzkich numerów na audiku. Zamazane:
Czyli mamy w duupie że kogoś wsadzamy na minę, trza jelenia szukać dalej...
Kup tu normalne auto... Mnie te 300 tysięcy nie przeraża nic a nic, nawet 400 tysi niech będzie, bo taki v6 jest bardzo trudny do zabicia i zniesie spokojnie 500-600 tysi. Ale CHCę WIEDZIEć w jakim stanie auto naprawdę jest i ile ma przebiegu.
Takich palantów wsadzałbym do pudła bo to zwykli oszuści. Zwykli przestępcy.
Poszukiwacz jelenia:
http://otomoto.pl/audi-a6-C20898931.html
Uważajcie, a jeśli znajomi szukają, to ostrzeżcie ich. Wiem, że na forum znacie adres www do sprawdzenia auta ze Szwecji, ale jeśli jakaś "ÂŚwieża" osoba nie miałaby pojęcia, to może się wkopać.