Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ All ] Profesjonalna hamownia w Słupsku za 15zł !!!

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 23 lis 2011, 14:00

vonito pisze:Aron ja ci zyczę jak najlepiej oby to była kwestia sterownika
ja tylko piszę swoje zdanie i jak zaznaczyłeś mogę się mylić ;)
Spoko ;) Nie doszukuję się złośliwości. Po prostu takie gadanie o domysłach tworzy kolejne domysły. Jak dla mnie jest to zbyt mało merytorycznie opiniotwórcze. Drążąc temat żadnych konkretów nie poznamy, a to co można sprawdzić opisałem w poprzednim poście (VAS, itp.)
vonito pisze:Co do twojego pytania wykres z A6 jest znacznie lepszy
taki przebieg krzywej ma jedynie 3.0 TDI juz w 2,7 jest inaczej
u nas masz maksymalny moment dostępny cały czas a tam tylko w wąskim zakresie obrotów
i to jest konkret <okok> Jeżeli zdecyduje się na wirusa będą więc modyfikować, aż będzie ten sam poziom, tylko kilka kresek wyżej ;)
vonito pisze:mówiąc mocno zmodyfikowany chodziło mi o to że program był modyfikowany kilkukrotnie żeby osiągnąć zamierzony efekt... tu konkretnie chodziło o skorygowanie owego odcięcia mocy i momentu na 5 i 6 biegu w naszych audikach :)
Masz wykresy z paru odczytów podczas pracy tunera? Korekty miałeś robione celem nie kręcenia silnika za wysoko (czyli nie za późnego odcięcia) czy coś jeszcze miałeś korygowane? Pokaż swoje pomiary z hamowni.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 23 lis 2011, 14:23

Aron pisze: to jest konkret Jeżeli zdecyduje się na wirusa będą więc modyfikować, aż będzie ten sam poziom, tylko kilka kresek wyżej
niestety nie zupełnie tak się da... wiele zależy własnie od motoru
do pewnego momentu jest krzywa płaska ale jak będziech chciał więcej zrobi sie górka na niskich obrotach a potem zacznie opadać...;)
Aron pisze:Masz wykresy z paru odczytów podczas pracy tunera? Korekty miałeś robione celem nie kręcenia silnika za wysoko (czyli nie za późnego odcięcia) czy coś jeszcze miałeś korygowane? Pokaż swoje pomiary z hamowni
widzisz kwestia odcięcia czy czerwonego pola to juz zupełnie inna bajka
tunerzy nie robią programu dla skrzyni a jedynie przesuwają bądz ściągają limitery dostepne w mapach silnika
w skrzyni za zmiane biegów odpowiadają również sterowniki i nikt ich nie rusza
przy wirusie bo oczywiście można sie w to bawić ale to już jest tuning mechaniczny ;)
a to że biegi zmieniają się na innych obrotach po chipie to włąśnie skutek tego że nikt w nią nie ingerował a nie odwrotnie
poprostu wyższy moment powoduje szybszą zmianę
więc jest to skutek działania na silnik a nie na skrzynię co niektórzy interpretują odwrotnie ;)

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 24 lis 2011, 23:24

vonito pisze:Więc chyba cie zmartwię Aron
bo nie do końca wiem jaki wpływ ma ten sterownik na maksymalne osiągi teoretyczne
ale niestety na pewno nie umniejsza on mocy silnikowi
.
Muszę Cię zmartwić kolego :) To sterownik ma najwięcej do "gadania" w tym przypadku <luzik>

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 25 lis 2011, 08:22

mkfryzjer, <okok> Też mi się tak wydaje, ale to jest tylko domył. Nie znalazłem żadnych pewnych informacji na ten temat.

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 25 lis 2011, 09:54

no to go zmień w takim razie
nie kumam czemu zmieniłes motor i przez 1,5 roku jeżdzisz z mocą mniejszą o 30 KM
<mysli>
a teraz zastanawiasz się nad zwiększeniem mocy mając sterownik który zaniża ci w znacznym stapniu moc ... nie łapie tego <nie>

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 25 lis 2011, 10:15

vonito, Silnik mi się popsuł - więc go musiałem wymienić. Komputer był OK, więc po co miałem go wymieniać? Nie wiedziałem wówczas, że moc będzie inna niż deklarowana przez producenta.
Poza tym na drodze ten brak mocy nie jest chyba za bardzo zauważalny?
0-100km/h
0-160km/h

Niemniej jednak, wszystko wskazuje na to, że nowy program na 270KM, 570Nm rozwiązałby problem z za niską moc z nawiązką ;) Ile Ty płaciłeś i czemu masz "tylko" 260?

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 25 lis 2011, 11:08

po pierwszym programie wyszło u mnie lekko ponad 560 niutków i chyba 267 KM
ale nie chciałem przekraczać 550Nm więc zeszliśmy na taki pułap i wyszło 542 Nm.
ja się bałem o skrzynię i dlatego ogień dopiero od 1800 obrotów i moment własnie taki

skoro na 200 KM masz lepszy start od katalogu na 233 KM to wydaje mi się że ta hamownia to lipa ;)

Co do wirusa to pogadaj z tunerem będziesz miał jasność bo wydaje mi się że masz troszkę błędny obraz chipowania samochodu
tuner najpierw wrzuci ci program na 233 KM zobaczy co z silnikiem i dopiero wtedy możecie pogadać o mocy.
Jeśli sterownik obniża ci moc samochodzu do 200 KM to nie wyciagniesz z niego 270 KM
wykresy będziesz miał jak karpaty ;)
ale jak wspomniałem z silnikiem może być wszystko OK a jedynie ta hamownia mocno przekłamuje...

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 25 lis 2011, 12:28

vonito pisze:no to go zmień w takim razie
nie kumam czemu zmieniłes motor i przez 1,5 roku jeżdzisz z mocą mniejszą o 30 KM
<mysli>
a teraz zastanawiasz się nad zwiększeniem mocy mając sterownik który zaniża ci w znacznym stapniu moc ... nie łapie tego <nie>
Nie chciałbym się wypowiadać za Aron-a ale myślę, że z bardzo prostego powodu jeździ na swoim oryginalnym sterowniku. Zakup takiego ECU z ASB sprawnego 100% to nie mały pieniądz do tego dopasowanie immo, a koszta rosną nieubłaganie. Wsadu z ASB też wgrać nie może bo sterownik tej zawartości nie przyjmie. Pozdrawiam

TuneFORCE
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 270
Rejestracja: 12 sie 2009, 10:00
Lokalizacja: Poznań/Wałbrzych/Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: TuneFORCE » 26 lis 2011, 19:53

Aron pisze: TuneFORCE, vonito, Podczas pomiaru A6 i XP widać na wykresach, że zwłaszcza Nm inaczej się zachowują w obu autach. W Cytrynie osiąga maksymalny pułap przy 1900rpm, po czym stale spada, natomiast w A6 od 1900-3300rpm jest na tym samym poziomie. Który wykres jest lepszy?
inna charakterystyka pracy silnika

co do sterownika...skoro osprzętowo wszystko pasuje to mniejsza moc to tylko kwestia softu...skoro sterownik jest od BMK to samochód powinien jeździć jak seryjne BMK :) jeśli chcesz żeby jeździł lepiej to trzeba zrobić korektę softu
Chiptuning, serwis DPF, Hamownia 4x4 MAHA - Poznań/Trójmiasto/Wałbrzych
tuneforce.pl
serwisdpf.pl

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 05 gru 2011, 20:17

Zrobili to!

Cena promocyjna 50% czyli około 1.000zł

http://www.pitstop.slupsk.pl/auto_tuning.php?id=glowna

Awatar użytkownika
stifii
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 362
Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
Imię: Tadeusz
Rocznik: 2008
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: kuj-pom
Kontakt:

Post autor: stifii » 10 gru 2011, 03:01

Wow super promocja ;) to u innych tunerów 1200zł się płaci i to cena standardowa a nie 50% :) A podczas promocji udaję się robić nawet za 700-800 na grupówce

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 10 gru 2011, 08:47

stifii, 1200zł standardowo <szok> Gdzie??

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 10 gru 2011, 18:32

No wielu jest takich tunerów którzy zrobią to spokojnie i profesjonalnie za takie pieniądze ;)

ps.
pokaż może wykres bo ciekawy jestem jak wyszły te rzeczy o których rozmawialiśmy
czy program ominął ten rzekomy problem ze sterowaniem i jak to teraz wygląda

Aron
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 405
Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
Imię: Artur
Rocznik: 1992
Moje auto: 100 C4
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: Aron » 11 gru 2011, 19:03

vonito, Nie zrobiłem jeszcze. Mam cykora - obawiam się zbytniej eksploatacji silnika, skrzyni, problemów z DPF,

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 11 gru 2011, 19:16

to co dostajesz kasę za reklamę czy co? ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja