Witam !
Kupiłem autko 4 miesiace temu i mialem tylko 3 dni na sprawdzenie bo jechalem nim za granice. Pojechalem do mojego mechanika na kompa. Po podlaczeniu wyszlo cos z wtryskiem-kazał wlać preparat do czyszczenia wtrysków. Wyszedł rownież błąd przeplywki. Nie jedno auto mialem to wiedzialem ze sie psuje przepływomierz często. Mam też e39 3.0d 194km i e32 740 286km i czułem ze Audi nie ma kopa . Kupiłem nowa przepływke przyjechalem do mechanika zalozylismy ale dalej był błąd. Na kompie pokazywalo (nie pamiętam dokladnie dawno to bylo) na biegu jałowym cos okolo 300 jednostek (czegoś) a po dodaniu gazu do jakis tam obrotow powinno byc 800 jednostek a u mnie zatrzymywalo sie na 500 jednostkach . Tak jakby wchodziło w tryb awaryjny. Co sie okazało kable przy wtyczce były odcięte . Te wyniki z góry były juz po podlaczeniu z powrotem kabli. Co do auta to odpala normalnie (troche gorzej jak dlugo bylo nie jezdzone na cieplym ) Ale teraz po powrocie do polski odpala za każdym razem . spalanie to na trasie 1300km wyszło 6.5l załadowny średnia 140km/h w miescie pali 8.9l jak na quattro to i tak nieźle . Ale w ogole nie ma przyspieszenia , max-180km/h/
I moje pytanie dlaczego ktos przeciął te przewody a nie odłączył po prostu. Po podłączeniu z nowa przepływka dalej wyglądalo jakby było zepsute , prosze o podpowiedz gdzie idą kable od przeplywki i co moglo sie zepsuc (jakis komputer lub ecu?) pozdro
[ AFB 2.5 150 KM] Odciete kable od przepływki !!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 lis 2011, 19:50
- Lokalizacja: Oleśnica
Witay! w moim mniemaniu powinienes zaczac od logow ktore napewno zobrazuja ewentualna przyczyne zanizonych wartosci masy powietrza. Sam posiadam AFB i co do predkosci to wcale za malej nie masz gdyz u mnie z niewielka roznica dalo sie pojechac 200 km/h i to ciagnal dosyc dlugo do tych 200 takze to chyba niezly wynik. Jak znam zycie to przyczyn moze byc wiele poczawszy od wlasnie zepsutego przeplywomierza poprzez uszkodzony intercooler az po zuzyta turbine.
jak juz wspominalem trzeba zaczac od logow, na forum powinno byc opisane jak je zrobic jak znajde linka to podrzuce. Nie jestem ekspertem ale wydaje mi sie ze badanie przeplywomierza powinienes robic w probie dynamicznej(podczas jazdy) gdyz na postoju(z tego co zrouzmialem robiles) chyba nie osiagniesz wartosci ok 800 powoduje to ped powietrza ze ta masa naplywa do ukladu. (moze zapchany filtr powietrza?? )moze tez byc pekniety ktorys z wezy doprowadzajacych powietrze do turbiny.
w razie czego narazie podrzucam linka do mojego problemu z afb moze zobrazuje jak to wyglada u mnie ... aczkolwiek problem tez do konca nei zostal rozwiazany ze wzgledow czyto finansowych ... powroce jeszcze do niego ale na wiosne
https://a6klub.pl/a6-afb-25-150km-quattro-jak-sie-nagrzeje-to-traci-moc-vt22206.htm
p.s.
aha i porownujac audi 150km z silnikami zwlaszcza bmw 3.0d nie ma najmniejszego sensu gdyz ten silnik 3.0 ma chyba 400Nm co do silnika audi 310 to bez wiekszych szans na odczucie kopa ... niby taka niewielka roznica ale wiem co ten silnik potrafi gdyz mam kolege ktory ma bmw 3 330 xd ... po przejechaniu sie tym plakalem ze mam az tylko 150 km. poza tym przelozenie mas z tego co teraz patrze to bmw e39 jest lzejsze od audi i z danych producenta wynika ze ma cale 2s mniej do 100km/h niz audi to prawie przepasc
jak juz wspominalem trzeba zaczac od logow, na forum powinno byc opisane jak je zrobic jak znajde linka to podrzuce. Nie jestem ekspertem ale wydaje mi sie ze badanie przeplywomierza powinienes robic w probie dynamicznej(podczas jazdy) gdyz na postoju(z tego co zrouzmialem robiles) chyba nie osiagniesz wartosci ok 800 powoduje to ped powietrza ze ta masa naplywa do ukladu. (moze zapchany filtr powietrza?? )moze tez byc pekniety ktorys z wezy doprowadzajacych powietrze do turbiny.
w razie czego narazie podrzucam linka do mojego problemu z afb moze zobrazuje jak to wyglada u mnie ... aczkolwiek problem tez do konca nei zostal rozwiazany ze wzgledow czyto finansowych ... powroce jeszcze do niego ale na wiosne
https://a6klub.pl/a6-afb-25-150km-quattro-jak-sie-nagrzeje-to-traci-moc-vt22206.htm
p.s.
aha i porownujac audi 150km z silnikami zwlaszcza bmw 3.0d nie ma najmniejszego sensu gdyz ten silnik 3.0 ma chyba 400Nm co do silnika audi 310 to bez wiekszych szans na odczucie kopa ... niby taka niewielka roznica ale wiem co ten silnik potrafi gdyz mam kolege ktory ma bmw 3 330 xd ... po przejechaniu sie tym plakalem ze mam az tylko 150 km. poza tym przelozenie mas z tego co teraz patrze to bmw e39 jest lzejsze od audi i z danych producenta wynika ze ma cale 2s mniej do 100km/h niz audi to prawie przepasc
audi sie nie psuje! audi sie zuzywa!!
IAM - 187,43 g/s![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
IAM - 187,43 g/s
![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 29 lis 2011, 19:50
- Lokalizacja: Oleśnica
zapewne leca do pomputera(ECU??) aczkolwiek nie mam pewnosci ... niestety po awarii dysku nie mam juz schematow elektrycznych no chyba ze ktorys z kolegow forumowiczow moze podeslac linka lub sam zgoogluj ... popytam znajomych moze maja pliczek ze schematami to bede mogl podeslac
3min.
http://ziomal.resmoto.com/motoryzacja/d ... _elek.html
3min.
http://ziomal.resmoto.com/motoryzacja/d ... _elek.html
audi sie nie psuje! audi sie zuzywa!!
IAM - 187,43 g/s![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)
IAM - 187,43 g/s
![]:-> ]:->](https://a6klub.pl/images/smilies/diabelek.gif)