Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AKN 2.5 150 KM] problem z pompą VP44

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

[ AKN 2.5 150 KM] problem z pompą VP44

Post autor: dziku88 » 06 gru 2011, 23:38

Witam Panowie

miałem problemy z pompą
2 magików sie za to bralo i efektem jest NIC
jeden wyciągnąl tylko kase dugiemu już sie to nie udalo

drugi z nim wsadził 2 pompy na podmianke z moją i stwierdzil żę tu nie pomoże nawet komputer bo mam IMO i żadna inna pompa nie bedzie grała
czy to prawda ??

z nerwów juz chyba oddam auto do serwisu do świebodziona tylko to pewnie nie bedzie tani interes :/
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 08 gru 2011, 11:12

poczytalem juz troche kminie o co chodzi

ale jest teraz inny problem :/
jak odebrałem to jechal po staremu duzo dymu i nie jedzie na zimnym
a na cieplym bez takiej ilości dymu

a dzisiaj wogóle nie chce odpalić :/
zajechałem 2 akumulatory
kręci startuje i momentalnie gaśnie nawet przytrzymanie na rozruszniku już nic nie daje
co robić panowie ??
komputer nie pokazuje błędów
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

Awatar użytkownika
WSGarage
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 117
Rejestracja: 16 lip 2010, 23:13
Lokalizacja: Okolice ZS

Post autor: WSGarage » 10 gru 2011, 20:41

radzę oddać pompę do regeneracji. Ja właśnie tak zrobiłem. Zapłaciłem 1300zł i dostałem gwarancje na 9 miesięcy ;]

Moje autko już od pół roku jeździ bez problemów :]
Miałem dokładnie takie same objawy jak Ty :]

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 28 gru 2011, 13:53

wymieniony sterownik, spolerowany tloczek nastawnika, kalibracia
2850 zł
auto lata jak powinno :)
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

76042zubzyk

Post autor: 76042zubzyk » 28 gru 2011, 18:43

Miałem kiedyś podobny problem i to co zrobiłeś to tylko pół środek przed tym jak pompa ci zdechnie, a więc tak wymieniony sterownik to nic innego jak wstawiony jakiś tranzystor (rezystor) lub opornik nie pamiętam jak dokładnie to się nazywa, spolerowany tłoczek nastawnika - a został spolerowany tylko dla tego że się przycierał w obudowie i zawieszał, kalibracja musiała być zrobiona po takim żezaniu, nie chcę cię straszyć ale to chyba nie była regeneracja.

smerf99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 lut 2011, 08:13
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: smerf99 » 28 gru 2011, 23:07

Witam. Ja ostatnio miałem problemy z pompą. Dymił, nie wkręcał się, i ciężko palił. U mnie się okazało nieszczelność w pompie, a dokładniej to uszczelki pod elektronika co są. Borykałem się prawie 3 tygodnie ale doszedłem. Jak narazie jest super, pali, moc ma, i nie kopci. :)

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

Post autor: KrisssA6 » 28 gru 2011, 23:42

kolego dziku88

jezeli masz opcje bliskiego dotarcia polecam SERVIS BOSH SWIEBODZIN maja wszystko w paluszku jezeli chodzi o nasze silniki i wszystko co z dieslem zwiazane...jechalem do nich z angli na naprawe pompy bo nikt mi tu nie mogl pomoc az wreszcie onie problem rozwiazali...jezeli chodzi o twoj problem stawiam na sterownik pompy,ale z pompa VP44 nie ma zartow jedz do nich oni ci wszystko zrobia...

pozdrawiam

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 08 sty 2012, 15:20

ja właśnie byłem w świebodzinie :)
szybko i sprawnie :)
a w sterowniku nie został wymieniony tranzystor tylko wymieniony sterownik bo stary mi oddali w całości :)
komplet uszczelnień itp :)
fachowa robota :)
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

KrisssA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 70
Rejestracja: 26 paź 2009, 16:20
Lokalizacja: Bialystok-Oxford UK

jaki koszt

Post autor: KrisssA6 » 08 sty 2012, 21:22

no i co byles tam?zadowolony???jaki koszt napraw?
pozdrawiam

krzys

dziku88
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 116
Rejestracja: 18 lis 2008, 18:11
Lokalizacja: Nowa Sól

Post autor: dziku88 » 10 sty 2012, 16:51

2850 zł

wymiana starownika na nowy
polerowanie tloka nastawnika ( 3 głebokie rysy serwisant powiedział że to efekt powietrza w układzie)
wymiana jakiejś takiem małej pastylki w pompie
komplet uszczelnieĂą
kalibracie na stole potwierdzona wydrukami

pompe zawiozlem w piatek o 10.30
o 11 już byla rozebrana i zdjagnozowana
wtorek pompa przyjechaal do mnie wraz ze wszystkimi papierami i złużytymi częściami kurierem :)

szybko i profesjonalnie :)
1800 wałki
1100 hydraulika
6700 łączny koszt

sprawne A6 V6 :*

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga