Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Przód za wysoko, tył OK, co robić? Obniżać czy nie?

Zawieszenie
ODPOWIEDZ
ralf_24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 02 cze 2009, 10:54
Lokalizacja: Tarnobrzeg

Post autor: ralf_24 » 01 gru 2011, 13:19

Jeśli to cie poiceszy to ja mam podobnie. Poprostu lekki jest silnik i tak zawiecha stoi.

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 01 gru 2011, 14:55

Raczej to nie jest wina lekkiego silnika i nie jest to normalna sytuacja.

1 opcja: ktoś wymienił sprężyny lub amortyzatory na jakieś słabe zamienniki nie trzymające oryginalnych parametrów. Kwestia teraz tylko czy to tył czy przód stoi prawidłowo.

2 opcja: może masz zaiweszenie 1BE a z przodu z niewiedzy ktoś zapodał zestaw normalnej zawiechy?

3 opcja: auto już się nadźwigało. Nie kołysze się za bardzo?

4 opcja: wyjmij worek z ziemniakami z bagażnika <figielek> (dla rozładowania atmosfery)

Jeśli bardzo Ci zależy aby tył i przód stał w miarę podobnie można zrobić małe druciarstwo:

podnieść tył fury i włożyć specjalne gumy w dolne zwoje sprężyn. Napewno się podniesie ;p

Pozdro...

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 15:29

rafalpe, to pozostaje kupić sprężyny obniżające i będzie po kłopocie ;)

Sylwestro
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 27 wrz 2010, 19:34
Lokalizacja: Włodawa

Post autor: Sylwestro » 01 gru 2011, 17:41

Moim zadaniem nie ma co tego ruszać bo za jakiś czas to się samo wyrobi i siądzie . Ja miałem problem bo był za niski i mi dobijał o nadkole . Nawet po zmianie sprężyn na nowe dalej był to samo . Dopiero jak kupiłem używane z audi z większym silnikiem jest OK .
Sylwestro

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 18:01

rafalpe, z tego co mi wiadomo to na pewno parami myśle, że w twoim przypadku załatwi to problem i auto się wyrówna.Pewnie jak masz ochote to możesz wymienić wszystkie lub założyć gwint wszystko zależy od ciebie pozdrawiam.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 20:34

rafalpe, to wymień wszystkie i nie złamiesz zasad forum <luzik> sprawa jest prosta jak drut pozdrawiam ;)

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 20:42

rafalpe, Kolego jak wymienisz wszystkie sprężyny jednego producenta to musi być ok ja wymieniałem bo moje audi sterczało jak kangur kupiłem eibachy pro kit i jest ok.Kup wymień i będziesz zadowolony pozdrawiam ;)

Awatar użytkownika
robert73
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 209
Rejestracja: 05 lis 2010, 13:34
Lokalizacja: lublin

Post autor: robert73 » 01 gru 2011, 20:45

pośmigaj trochę i same osiądą

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 20:50

rafalpe, kolego jak dla mnie tylko sprężyn może poprzedni właściciel wymieniał sprężyny z przodu i założył złe. Amorki też mają wpływ podjedź na stacje diagnostyczą niech sprawdzą zawieszenie i amorki zapłacisz 20 zł i bedziesz wiedział co dalej,może tył siedzi jest zmęczony.

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 21:20

rafalpe, Kolego u mnie wyglądało to tak,że auto stało bardzo wysoko jak allroad Obrazek troche wieśniacko szukałem i trafiłem sprężyny firmy eibach pro kit -30 a po wymianie auto opadło jakieś -40 i wygląda tak Obrazek jest różnica ale dalej zachowany komfort dlatego polecam ten zestaw sprężyn ja jestem zadowolony <rotfl> można kupić na allegro http://allegro.pl/eibach-pro-kit-sprezy ... 80487.html

daniel1997

Post autor: daniel1997 » 01 gru 2011, 22:04

rafalpe, podałem ci link przykładowy możesz założyć -30 lub -25 wysłałem ci na pw aukcje jak nie zaryzukujesz to nie będziesz wiedział .

vikus
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 482
Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
Imię: Wiktor
Moje auto: Q7
Rocznik: 2009
Nadwozie: SUV
Silnik: 2.0 TDI
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ciechanów

Post autor: vikus » 02 gru 2011, 08:32

rafalpe, jak dla mnie to tak jak pisałem wcześniej problem jest ze sprężynami.

Albo to jakaś totalna podróba albo przed sprzedażą ktoś na przykład wziął na szrocie jakie były. A że były od wersji z cięższym silnikiem to teraz takie bajki...

Jak teraz założysz na przykład tylko z przodu -35 to pójdzie Ci dużooo więcej i możesz przekombinować w drugą stronę.

Jak obniżać to tylko komplet i chyba inna felga choś i na tej może nie być źle :]

Oryginalnie na standardowych kołach (205/55/16) prześwit powinien być z przodu od dolnej krawędzi zderzaka 123mm a z tyłu do krawędzi klapy około 588mm. Oczywiście jak przód poszedł do góry to tył opadł.

Jak wymienisz na oryginały musi być dobrze.


Wymiary na dole strony


Pozdrawiam
Wiktor

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga