[ A6 C5] Przód za wysoko, tył OK, co robić? Obniżać czy nie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 482
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
Raczej to nie jest wina lekkiego silnika i nie jest to normalna sytuacja.
1 opcja: ktoś wymienił sprężyny lub amortyzatory na jakieś słabe zamienniki nie trzymające oryginalnych parametrów. Kwestia teraz tylko czy to tył czy przód stoi prawidłowo.
2 opcja: może masz zaiweszenie 1BE a z przodu z niewiedzy ktoś zapodał zestaw normalnej zawiechy?
3 opcja: auto już się nadźwigało. Nie kołysze się za bardzo?
4 opcja: wyjmij worek z ziemniakami z bagażnika (dla rozładowania atmosfery)
Jeśli bardzo Ci zależy aby tył i przód stał w miarę podobnie można zrobić małe druciarstwo:
podnieść tył fury i włożyć specjalne gumy w dolne zwoje sprężyn. Napewno się podniesie
Pozdro...
1 opcja: ktoś wymienił sprężyny lub amortyzatory na jakieś słabe zamienniki nie trzymające oryginalnych parametrów. Kwestia teraz tylko czy to tył czy przód stoi prawidłowo.
2 opcja: może masz zaiweszenie 1BE a z przodu z niewiedzy ktoś zapodał zestaw normalnej zawiechy?
3 opcja: auto już się nadźwigało. Nie kołysze się za bardzo?
4 opcja: wyjmij worek z ziemniakami z bagażnika (dla rozładowania atmosfery)
Jeśli bardzo Ci zależy aby tył i przód stał w miarę podobnie można zrobić małe druciarstwo:
podnieść tył fury i włożyć specjalne gumy w dolne zwoje sprężyn. Napewno się podniesie
Pozdro...
rafalpe, Kolego u mnie wyglądało to tak,że auto stało bardzo wysoko jak allroad troche wieśniacko szukałem i trafiłem sprężyny firmy eibach pro kit -30 a po wymianie auto opadło jakieś -40 i wygląda tak jest różnica ale dalej zachowany komfort dlatego polecam ten zestaw sprężyn ja jestem zadowolony można kupić na allegro http://allegro.pl/eibach-pro-kit-sprezy ... 80487.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 482
- Rejestracja: 31 sie 2009, 20:48
- Imię: Wiktor
- Moje auto: Q7
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: SUV
- Silnik: 2.0 TDI
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Ciechanów
rafalpe, jak dla mnie to tak jak pisałem wcześniej problem jest ze sprężynami.
Albo to jakaś totalna podróba albo przed sprzedażą ktoś na przykład wziął na szrocie jakie były. A że były od wersji z cięższym silnikiem to teraz takie bajki...
Jak teraz założysz na przykład tylko z przodu -35 to pójdzie Ci dużooo więcej i możesz przekombinować w drugą stronę.
Jak obniżać to tylko komplet i chyba inna felga choś i na tej może nie być źle
Oryginalnie na standardowych kołach (205/55/16) prześwit powinien być z przodu od dolnej krawędzi zderzaka 123mm a z tyłu do krawędzi klapy około 588mm. Oczywiście jak przód poszedł do góry to tył opadł.
Jak wymienisz na oryginały musi być dobrze.
Wymiary na dole strony
Pozdrawiam
Wiktor
Albo to jakaś totalna podróba albo przed sprzedażą ktoś na przykład wziął na szrocie jakie były. A że były od wersji z cięższym silnikiem to teraz takie bajki...
Jak teraz założysz na przykład tylko z przodu -35 to pójdzie Ci dużooo więcej i możesz przekombinować w drugą stronę.
Jak obniżać to tylko komplet i chyba inna felga choś i na tej może nie być źle
Oryginalnie na standardowych kołach (205/55/16) prześwit powinien być z przodu od dolnej krawędzi zderzaka 123mm a z tyłu do krawędzi klapy około 588mm. Oczywiście jak przód poszedł do góry to tył opadł.
Jak wymienisz na oryginały musi być dobrze.
Wymiary na dole strony
Pozdrawiam
Wiktor
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga