[ AFB 2.5 150 KM] Ciężko pali po około 2h postoju.
[ AFB 2.5 150 KM] Ciężko pali po około 2h postoju.
Witajcie. Przed 2dniami usunąłem jeden problem (zerwany pasek klinowy) wymieniłem olej filtr paliwa powietrza i pojawił się problem. A mianowicie (miałem to już od zakupu auta) silniczek mojej skarbonki bardzo słabo pali przy niskich temperaturach, a mianowicie przy od +8 w dół. Wymieniłem świece i jak pisałem wyżej wszystkie filtry, olej i dalej problem jest. Na plaka pali ok na zimnym pali tak : "tytytytytytytytydyndyntytytytydynnntytytytytydyyyynnn " i odpala po 2gim a nawet trzecim przekręceniu i po postoju powyżej2h pali identycznie (słabo). Czytałem wiele objawów, pąpa, kąt wtrysku, zvaguj auto ( chciałbym ale nie mogę znaleść zarąbistego programu po polsku co działa w 100% może jakiś link na pw). Co polecacie i ile kosztuje taki zabieg przestawienia kąta wtrysku i na jaki kąt. POZDRAWIAM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 430
- Rejestracja: 11 gru 2007, 22:27
- Imię: Krystian
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gorzów/Hooge zwaluwe-NL
- Kontakt:
Link z AKP tutaj jesz wszystko opisane co do diagnostyki.
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
http://www.audiklub.org/phpBB2/viewtopic.php?t=53752
Siemka. Zrobilem LOGI
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64626.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64627.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64628.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64629.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64630.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64631.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64632.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64633.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64634.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64635.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64636.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64637.html
Prosze o pomoc. OCENE PROSZE
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64626.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64627.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64628.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64629.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64630.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64631.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64632.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64633.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64634.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64635.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64636.html
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64637.html
Prosze o pomoc. OCENE PROSZE
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
zdecydowanie na początek musisz przestawić kąt wtrysku na ok. 1ATDC teraz masz ok. 5 i to może być przyczyna złego palenia twojego autka. Jak to zrobić znajdziesz na forum jest to w miarę prosty zabieg. zrób to wstaw logi i zobaczysz czy będzie lepiej, a powinno.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Witam.Dzwoniłem do mechanika, kazał mi na początek wymienić przewody powrotne, wymieniłem auto postało 3h i dalej źle pali. Dowiedziałem się jak przestawić kąt wtrysku, trzeba poluzować 3 śrubki na pąpie wtryskowej i 1mm przesunąć w prawo dokręcić i zrobić znowu loga. POWIEDZCIE mi tylko jak dostać się do pąpy nie demontując przodu???? POZDRAWIAM
SIEMKA. Po 4h nastawiłem kąt wtrysku na 1.2-1.4 oto log:
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64999.html
ps. kołem kręciłem zgodnie ze wskazówkami zegara, w 2gą stronę nie odpalił nawet. Jutro rano po całej nocy jak nie odpali tak jak trzeba to się . NAPISZę jutro wieczorem jak kręci na zimnym. Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli w nastawie kąta wtrysku. Proszę o analize reszty logów( że turbo rozregulowane wiem). POZDRO
http://vaglog.rtnet.pl/rebok24_64999.html
ps. kołem kręciłem zgodnie ze wskazówkami zegara, w 2gą stronę nie odpalił nawet. Jutro rano po całej nocy jak nie odpali tak jak trzeba to się . NAPISZę jutro wieczorem jak kręci na zimnym. Dziękuję wszystkim którzy mi pomogli w nastawie kąta wtrysku. Proszę o analize reszty logów( że turbo rozregulowane wiem). POZDRO
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
spokojnie jest idealnie nie martw się on może tak się przestawiać teraz zajmij się turbinką aby uśmiech w trakcie jazdy powrócił
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 84
- Rejestracja: 09 lis 2012, 16:48
- Lokalizacja: Władysławowo
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga