Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AYM 2.5 155 KM] [A6 C5 2.5TDI] AYM wtrysk sterujacy

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
kulpuh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2011, 23:01
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

[ AYM 2.5 155 KM] [A6 C5 2.5TDI] AYM wtrysk sterujacy

Post autor: kulpuh » 18 lis 2011, 09:10

w marcu zmienilm wtrysk sterujacy, wszystko smigalo i smiga dalej ale po podlaczeniu do kompa wywalilo mi 00542 wykasowalem blad i go nie bylo. pojezdzilem pare dni i po podlaczeniu do kompa znowu powrocil. Wczoraj miernikiem go sprawdzilem i jest ok. dziala. Jakies pomysly, porady?

photokom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: photokom » 19 lis 2011, 12:45

Sprawdź wtyczkę, czy jest dobrze wpięta (może nie jest dociśnięta?) i czy styki nie są zabrudzone, zaśniedziałe. Wsadziłeś nowy czy używkę? Jeśli używkę to jest ryzyko, że kabel jest uszkodzony (od czasu do czasu coś nie styka lub robi zwarcie. Sprawdź też swoją wiązkę idącą od wtyczki tego wtryskiwacza.
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r

kulpuh
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 09 sty 2011, 23:01
Lokalizacja: kujawsko pomorskie

Post autor: kulpuh » 30 lis 2011, 14:11

wtrysk byl uzywany... kabel jest ok. wtycaka nie jest zasniedziala, wszystko tak jak powinno byc, a problem caly czas sie pokazuje.... moze jakis spadek napiecia, albo cos, ale nie wiem co..?? macie jakies pomysly?

photokom
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 93
Rejestracja: 28 paź 2009, 16:01
Lokalizacja: Kraków

Post autor: photokom » 30 lis 2011, 14:18

Kabel z wyglądu może być OK, a może być przełamany w środku - zazwyczaj przy wejściu do wtryskiwacza. Jak masz miernik to możesz pomierzyć rezystancję miedzy stykami. Podłącz miernik i zobacz co pokazuje. Potem powyginaj kabel i zobaczy czy wynik pomiaru się nie zmienia.
A6 quattro S-Line 2,5 TDI AKN 1999r
A6 C6 Allroad 3.0 TDI ASB 2008r

martinshadow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 16 sie 2009, 21:45
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: martinshadow » 06 gru 2011, 21:33

Jakiś rok temu wymieniałem wtrysk sterujący na nowy. Wcześniej jakieś pół roku jeździłem z walniętym i mając porównanie mówię szczerze ,że nie ma różnicy w jeździe czy spalaniu czy w czym kolwiek, Więc zastanawiam się czy jest sens męczyć się z tym wtryskiem i wydawać 1600 złotyli na niego ?

JACEKK.
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 08 mar 2012, 16:06
Lokalizacja: k-g

Post autor: JACEKK. » 04 lip 2012, 17:38

potrzebuje konkretne numery wtrysku bo mi padl znowu i szukam uzywki, wtrysk sterujacy 2,5 tdi 155km aym 2002 rok...

michok
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 453
Rejestracja: 05 cze 2012, 14:25
Imię: Robert
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 290KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Automat
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa/Terespol

Post autor: michok » 05 lip 2012, 10:17

JACEKK. pisze:potrzebuje konkretne numery wtrysku bo mi padl znowu i szukam uzywki, wtrysk sterujacy 2,5 tdi 155km aym 2002 rok...
a6-c5-25-tdi-numery-katalogowe-wtryskow-vt3854,15.htm

oczywiscie, warto sie upewnic.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga