[ ACK 2.8 193 KM] Słabe ciśnienie
[ ACK 2.8 193 KM] Słabe ciśnienie
Witam wszystkich.
Mam problem z ciśnieniem w cylindrach polewej stronie silnika. Samochód z dnia na dzień zaczą nierówno pracować na biegu jałowym i zaczą grzechotać katalizator. Dziwi mnie to bo niedawno auto miało po 12.5 bara ciśnienia na każdym cylindrze a teraz po lewej stronie mam 8 barów. Czy wysypany katalizatot może mieć wpływ na ciśnienie????
Mam problem z ciśnieniem w cylindrach polewej stronie silnika. Samochód z dnia na dzień zaczą nierówno pracować na biegu jałowym i zaczą grzechotać katalizator. Dziwi mnie to bo niedawno auto miało po 12.5 bara ciśnienia na każdym cylindrze a teraz po lewej stronie mam 8 barów. Czy wysypany katalizatot może mieć wpływ na ciśnienie????
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie. Dzisiał wywaliłem katalizatory i wstawiłem tłumiki. Samochód chodzi cichótko ale nadal się trzęsie tak jak wcześniej. Co do tych faz to może to być dobry trop bo auto osłabło zdecydowanie i nie czuje już tego kopa który był wyraźny gdy przekraczałem okolice 4000 tyś.obrotów. Jak mogę sprawdzić działanie faz rozrządu??
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Odpalasz vaga, silnik, grupa 27, wskazania 1,3,4rali pisze:Panowie. Dzisiał wywaliłem katalizatory i wstawiłem tłumiki. Samochód chodzi cichótko ale nadal się trzęsie tak jak wcześniej. Co do tych faz to może to być dobry trop bo auto osłabło zdecydowanie i nie czuje już tego kopa który był wyraźny gdy przekraczałem okolice 4000 tyś.obrotów. Jak mogę sprawdzić działanie faz rozrządu??
Na wolnych obrotach
1: 0
3: 3-6°CA
4: 3-6°CA
Podczas jazdy:
1: 1
3: 16-25°CA
4: 16-25°CA
Pole pierwsze to wskaźnik: 0-wyłączona, 1-włączona regulacja faz
Pole trzecie i czwarte: stopień przesunięcia faz
Jeżeli podczas jazdy mamy 6-16°CA w polu 3 i 4 to znaczy, że zawór działa prawidłowo, ale mechanizm nie może osiągnąć pozycji końcowej.
Silnik chodzi cichótko i równo ale strasznie się trzęsie.Jak stanę obok auta to nigdy bym nie powiedział że źle pracuje ale wystarczy wsiąść do środka i czuć jak się telepie okropnie Hałas to posypany katalizatot. Nie pamiętam jakiej firmy tłumiki włożył mechanik bo dzisiaj odebrałem auto i jeszcze pod nie nie zaglądałem. Jutro zajżę i napiszę ale codzi naprawdę fajnie. Nie ma żadnych dziwnych dzwięków jak np. przy strumienicy.