Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

2,8 Quattro by Camel- :-)

Prezentacja w/w aut.
user

Post autor: user » 02 gru 2010, 13:05

autko pierwsza klasa, ale widze, ze poki co "bijesz" sie z alu ;] 17 wygladałyby lepjej ale niekoniecznie od tej eklasy. <ok>

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 02 gru 2010, 14:02

Mongolski, felgi zostają 16". Na zimę są oryginały 15". Auto ma jeździć. :)
Na wiosnę będę musiał odświeżyć temat bo trochę poszło do przodu jeśli chodzi o "rekonstrukcję" auta :)

Awatar użytkownika
exkita
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 61
Rejestracja: 09 lis 2010, 22:16
Lokalizacja: WLKP

Post autor: exkita » 04 gru 2010, 16:41

Ja jestem bardzo ciekawy Twoich zmian... i jak juz stane sie posiadaczem zacnego Q to chcialbym tez wpasc do Ciebie na micor spot - ogledzinowy :D
Bo widzac w wielu tematach masz pojecie :)

Pozdreawiam i zycze bezawaryjnej :D

Awatar użytkownika
GranuL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 729
Rejestracja: 08 cze 2009, 18:38
Imię: Grzegorz
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7T BEL 265KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Elbląg
Kontakt:

Post autor: GranuL » 05 gru 2010, 01:13

czekamy na świerzynki ;)

Camel-
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 522
Rejestracja: 12 lut 2010, 20:00
Imię: Kamel
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Leszno

Post autor: Camel- » 29 lis 2011, 16:00

No to macie świeżynki :D Auto myte raz na 2-3 tygodnie, raz myty na automacie, po nauczce ojca już myte tam nie będzie ;) W lato pod domem na dwa wiadra, w zimę bezdotyk + własna chemia albo z programu. Mimo to, po dwóch latach lakier swoje dostał przestał robić szał. Jakiś czas temu przejechany jedno-stopniowo, pousuwana smoła, wyglinkowane, nałożony wosk na zimę na szybki NW, itd itd... :)

Czas pracy: 7h++
1. Mycie:

- piana aktywna/APC MC6800 NK200
- szampon Car coś tam z Lidla :P - nanotechnologia :D

Akcesoria:
- myjka K2.14
- dwa wiadra
- fibry do suszenia biała typu Fluffy i zółte SCS
- pędzelki
- rękawica MF by Lidl

2. Przygotowanie powierzchni:
- Nielsen Tar & Glue Remover
- Glinka fioletowa by Temachem

3. Polerowanie:
- PowerUP
- Pady czarny Novol 150
- Meg's SwirlX
- wisząco-stojący halogenik i słoneczko :)

4. Woskowanie:
- Turtle Wax Extra Gloss
- aplikator Temachem

5. Opony i felgi:
- APC MC6800 NK200
- H3PO5 :)
- Nielsen Tar & Glue Remover

6. Pielęgnacja tworzyw zewnętrznych:
- brak, trzeba nadrobić


7. Szyby:

- Glinka fioletowa by Temachem
- Bondo Amona
- Autoland LOOK i RainX



góra drzwi
dół drzwi (mimo T&G i tak coś pozostawało)
góra tylnych drzwi

Potem było już tylko gorzej :P

Potem auto wjechało do garażu (było już ciemno, garaż kiepsko oświetlony) na warstewkę TW Extraglossa. Auto nabrało niesamowitej szklistości, lakier z szarego znów był granatowo-fioletowy, mienił się super. Mimo, że było widać głębsze rysy :).

Po opłukaniu na bezdotyku, wymyciu kół i nałożeniu dresingów na oponki po ok. miesiącu.


Wiem, że są zacieki na tylnej klapie, ale to tylko opłukanie było i niedomyłem tam za super. :[

Jak będzie trochę cieplej, to się jej w weekend dostanie zestaw dwuwiadrowy + druga warstwa wosku :D

Fotki przestły działać ;/

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja