krzysztofput sorki za posty -zapomniałem
camelllcamelll po zamknięciu klapy zostaje tłoczyska - 25 mm wymiar jest podobny do a5 c5.
Przyszły te sprężynki
sb20051 w piątek. Zamontowałem je w aucie na teleskopach, klapa zamknęła się z wielkim oporem i po naciśnięciu środkowego przycisku w pilocie otworzyła się sama.
Myślałem ,że wszystko będzie dobrze działać , aż do wczoraj. Otworzyłem klapę z pilota i w momencie unoszenia klapy usłyszałem trzask, okazało się , że pękła plastikowa główka siłownika

. Kupiłem drugą na szrocie lecz przy okazji zauważyłem ,że bolce te w klapie do których mocuje cię główki teleskopu zaczęły się wyginać z blachą klapy do tyłu. Po dokładnym zmierzeniu sprężyn w maksymalnym ściśnięciu okazało się ,że są za długie. To pewnie spowodowało pęknięcie główki siłownika. Znalazłem w necie podobne zmagania kolegi z passata poczytajcie
http://forum.vw-passat.pl/archive/index ... 03091.html
Zamówiłem mniejsze sprężynki zobaczymy czy się uda
sb 16032 i
sb 16038