ze starego silnika trzeba bedzie przelozyc dekiel glowicy i miske olejowa , oraz w nowym skrócic smog bo jest za długi i stara miska sie nie zmiesci. po całym zabiegu trzeba udac sie do tunera o zmiane mapy bo sa inne wtryski i mozesz miec wyzsze obroty na jalowym biegu. ja zalozyłem jeszcze centralny IC i wlasnie dotarła do mnie turbina CAHA . Wsadzam turbo i jade do Rogalla na program tu masz linka do mojego auta http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?top ... msg2581705adamswiatek pisze:Dzięki serdeczne Peter. A co potrzebuje jeszcze zmienić aby ten silnik mógł być włożony do mojego auto? Jest to silnik z mitsubisi więc pytam.
[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Dałem ci linka do opisu mojego auta i tam masz pokazane fotki centralnego IC. Silnika szukaj na allegro albo jeszcze lepiej na giełdach jak masz gdzies blisko . tylko nie mów ze do audi, tylko do mitsubischi bo ci cena urosnie automatycznie . szukaj oznaczen BWC i BSYadamswiatek pisze:A co to takiego 'centralny IC' i czy pasuje taka turbina do nowego silnika? W ogóle to gdzie taki silnik dostać?
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 4
- Rejestracja: 15 maja 2011, 12:30
- Lokalizacja: RUMIA GDYNIA
Przedstawiam zdjęcia napędu pompy oleju jednego z silników 2.0 tdi 2005r(czerwiec)
Sami oceńcie co się stało...(ostatni wpis)
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... 9du/page25
Sami oceńcie co się stało...(ostatni wpis)
http://forum.vw-passat.pl/showthread.ph ... 9du/page25
USUNIęTO - reklama w podpisie
Witam forumowiczów. Ja stoję na przysłowiowym rozdrożu z moją C6, zastanawiam się czy jej nie sprzedać. Przelatane ma już 210kkm, co prawda pojawiają się czasami odznaki takie jak , telepanie budą na postoju (rzadko, ale jednak), oraz między ok 1800 a ok 2100obr powoli puszczjąc sprzęgło samochód poszarpuje, co mnie wkurza strasznie, no i wymiana rozrządu za 10kkm. Musiałbym załatwić to wszystko za jednym razem oczywiście mam na myśli wymiankę układu smarującego przy wymianie rozrządu. Więc muszę włożyć trochę siana <szok> .Pytanie tylko czy warto. Wóz ogólnie jest spoko, nie bity i w miarę młody. Silnik BRE , program indywidualny 168kucy mod by ALI.
Wczoraj znalazłem trochę czasu i przeglądnąłem turbinkę , jest sucha nie ma luzów geometria pracuje ładnie , była nie dawno wymieniana na nową w ASO, głowica też sucha , też wymieniona na nową w ASO , EGR czysty, zawór pracuje miękko. gdyby nie strach związany z ciśnieniem oleju to wóz zostałby dalej u mnie, ale co kupiłbym innego nie wiem. Mam pytanko odnosnie głowicy zczytałem numer 03G 103 308C , powiedzcie mi czy ta głowica jest może jakaś poprawiona konstrukcyjnie pytam gdyż była wymieniona, i może niemcy włożyli lepszą? Czy to seria , podatna na spękania?
Wczoraj znalazłem trochę czasu i przeglądnąłem turbinkę , jest sucha nie ma luzów geometria pracuje ładnie , była nie dawno wymieniana na nową w ASO, głowica też sucha , też wymieniona na nową w ASO , EGR czysty, zawór pracuje miękko. gdyby nie strach związany z ciśnieniem oleju to wóz zostałby dalej u mnie, ale co kupiłbym innego nie wiem. Mam pytanko odnosnie głowicy zczytałem numer 03G 103 308C , powiedzcie mi czy ta głowica jest może jakaś poprawiona konstrukcyjnie pytam gdyż była wymieniona, i może niemcy włożyli lepszą? Czy to seria , podatna na spękania?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
na głowicy masz oznaczenie V... i dalej numer jesli jest V131 i wieksze numery to juz jest poprawiona. jesli masz zdrowe wtryski to zmieniaj naped i ciesz sie dalej jazdą . ja miałem tez BRE ale lały mi 3 wtryski za zregenerowanie w nadarzynie powiedzieli mi 3200 + jeszcze czekała mnie wymiana napędu pompy ok 2000 wychodzi 5200zł. trafiłem silnik z autlandera z 2010 roku przebieg 8000km za 2500zł . ten silnik juz mam poprawiony naped pompy a stary sprzedałem za 1700zł wiec sie opłacała wymiana. Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga