[ AML 2.4 165 KM] duzo pali benz pomimo jazdy na gazie
nie wiem, dwa razy sprawdzałem i tak wyszło. Za każdym razem zeruje licznik bo mam dużą rezerwę ustawioną w LPG. Ostatnio zatankowałem (przeważnie na Orlenie, względnie Statoil, BP, na łukojlu oszukują) 37 l gazu do pełna a miałem ma dystans 255 km. Jeżdżę po mieście, w korkach wielkich raczej nie stoję bo objeżdżam, tempo średnie, instalacja LR Omegas. W trasie: autostrada/drogi (szybko) zwykłe 13L. Wg. mnie gazu pali tyle co benzyny.
- fishmanr11
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 417
- Rejestracja: 12 sie 2009, 19:27
- Imię: Filip
- Rocznik: 1999
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 174KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No to jeżeli jazda w miescie to objeżdżanie korków to juz nie jest jazda w miescie tylko jazda przypominająca jazdę poza miastem po obwodnicy np. czego ja nie zaliczam do jazdy po miescie bo u mnie nie ma obwodnicy
. U mnie jest korek i w miescie pali ile wleje. Dodam że po godzinie 24 w nocy pali mi w miescie też 15 l wtedy
jak nie ma nikogo a światła są żółte tylko co to za miasto wtedy 



Mi w mieście w zależności od tego jak bardzo się śpieszę spala średnio 16-22l/100km. W trasie pomiędzy 13-18l/100km. W sumie 13 w trasie to najlepszy wynik jaki udało mi się osiągnąć. Tak samo z tymi 16l w mieście.
Co do tego spalania benzyny jeżdżąc na gazie to nic dziwnego. Generalnie, praktycznie w każdej instalacji gazowej można sobie ustawić temperaturę przy jakiej ma przełączać z benzyny na gaz. Ja mam tak, że w zimę przełączenie następuje w okolicach 60 stopni zaś latem w granicach 30-45. Prawdą jest to, że te silniki potrafią na rozgrzaniu pochłonąć spore ilości benzyny
Co do tego spalania benzyny jeżdżąc na gazie to nic dziwnego. Generalnie, praktycznie w każdej instalacji gazowej można sobie ustawić temperaturę przy jakiej ma przełączać z benzyny na gaz. Ja mam tak, że w zimę przełączenie następuje w okolicach 60 stopni zaś latem w granicach 30-45. Prawdą jest to, że te silniki potrafią na rozgrzaniu pochłonąć spore ilości benzyny

Z ustawieniem nie ma problemu, tylko możesz napisać czemu akurat 36.6? (ÂŻeby nie miał gorączki?sneer pisze:najlepiej jakbyś sobie ustawił na 36,6 stopni, wtedy będzie idealnie

EDIT - poszperałem, trochę podzwoniłem i wyszło na to że masz rację. Bez kłopotu można ustawić niższą temperaturę i nie będzie problemu ponieważ w reduktor wpięty jest układ podgrzewania.
Pozdrawiam
czemu 36,6 ? ponieważ w momencie przełączenia na LPG przy tej temperaturze układ zapłonowy wytwarza silne pole elektromagnetyczne które ma niebagatelny wpływ na ludzkie zdrowie. A zdrowy człowiek akurat przy tej temperaturze jest w stanie to pole odbić promieniami X, wtedy pozostaje ono tylko z przodu samochodu i znika dopiero jak temperatura otoczenia spadnie poniżej zero stopni. Zaznaczam że promienie X wytwarzają tylko mężczyźni.
Mi też ostatnio auto sporo spalało pojechałem do gazownika porobil korektyi bylo ok do 1 tankowania pojechałem do niego jeszcze raz i wymienil mi wtryskiwacze jeden wtrysk zalewał ale wymienił mi odrazu wszystki konczyla mi się gwarancja i zrobil to na koszt producenta
przed wymiana wtryskow spalanie bylo w granicach 20 litrow miasto 15 litrow trasa teraz spalanie wynosi 15,5 litra miasto i 12 litrow trasa

- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
A jakie wtryski i który gazownik w Opolu?william pisze:Mi też ostatnio auto sporo spalało pojechałem do gazownika porobil korektyi bylo ok do 1 tankowania pojechałem do niego jeszcze raz i wymienil mi wtryskiwacze jeden wtrysk zalewał ale wymienił mi odrazu wszystki konczyla mi się gwarancja i zrobil to na koszt producentaprzed wymiana wtryskow spalanie bylo w granicach 20 litrow miasto 15 litrow trasa teraz spalanie wynosi 15,5 litra miasto i 12 litrow trasa