Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] wymiana pompy vp 44

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
radek.lapa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 05 maja 2011, 20:13
Lokalizacja: legnica

[ AFB 2.5 150 KM] wymiana pompy vp 44

Post autor: radek.lapa » 24 lis 2011, 23:33

Witam! wczoraj zakupiłem pompe wtryskową z angola bo moja to wrak,pewna bo odpalałem i nawet troche pośmigałem autkiem.ale sprzedający powiedzial ze moja v6 to manual a jego to automat i zeby bylo ok to bede musiał przekodowac sterownik silnika by pompa zadziałała.czy to jest prawda??? dodam ze obie mają te same oznaczenia 106A jak myślicie koledzy? <mysli>

Awatar użytkownika
dawid77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 140
Rejestracja: 07 lut 2011, 07:05
Lokalizacja: Jelenia Góra-Wleń

Post autor: dawid77 » 25 lis 2011, 07:15

Tak

radek.lapa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 05 maja 2011, 20:13
Lokalizacja: legnica

Post autor: radek.lapa » 25 lis 2011, 09:33

Rozumie,czyli przed odpaleniem przekodowanie.a jak to zrobic? moze ktos juz tak robil? pompe wymieniam sam juz drugi raz. tylko to kodowanie jak zrobic,posiadam vag.

cacek66
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 263
Rejestracja: 05 maja 2009, 19:22
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: cacek66 » 25 lis 2011, 11:55

z tego co się orientuje to pompa wtryskowa do afb powinna mieć numer 106D. A jeżeli chodzi o przekodowanie to raczej nic nie trzeba przodowywać, kodowanie pomp jest dopiero w autach od chyba 2001r. Jak z taką literką miałeś i działało to zakładaj odpowietrz porządnie i powinno zagadać V6 <cwaniak>
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !

daniel1204
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 13 gru 2011, 15:27
Lokalizacja: warszawa

Post autor: daniel1204 » 27 wrz 2012, 17:00

Witam
mam problem z pompą. mianowicie jestem po wymianie silnika ze starego silnika przekładalem pompę wtryskową i wszystkie graty. odpowietrzyłem pompę za pomocą domowej pompy próżniowej w sumie przelalem około 2,5 litra ropy. silnik zagadał ale odrazu zgasł. przy ponownej próbie uruchomienia pojawil się dzwięk pfffff co jakieś dwie sekundy auto nie może zapalić na żadnym samostarcie. ze starego silnika przełożylem miskę olejową ponieważ w nowej było pęknięcie.
i tu pytanie co dalej zrobić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja