Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 1.9 tdi] Utrata mocy powyżej 3000obr/min

Silniki wysokoprężne
gregor26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 205
Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
Lokalizacja: Bergen,szczecin

brawa dla TEKO 2008

Post autor: gregor26 » 14 gru 2008, 09:40

Sluchajcie to co napisal Teco 2008 z rozruszaniem sztangi to jest swieta prawda,zrobilem to samo wczoraj i samochod przestal przeladowywac,dzisiaj tylko podejde i poruszam ja recznie jeszcze raz i mam nadzieje ze bede mial problem z glowy na jakis czas


Ps-Wielkie BRAWA DLA TECKO 2008 <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok> <ok>
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......

bieniu
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 90
Rejestracja: 11 sty 2009, 13:59
Lokalizacja: Szczecin / Mo i Rana

Post autor: bieniu » 28 sty 2009, 20:16

jak ktoś potrzebuje więcej zdjęć lub jakieś porady o turbo to na PW
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Irek wawa
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 188
Rejestracja: 08 mar 2009, 22:10
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Irek wawa » 09 kwie 2009, 20:43

A jak ją rozruszać komputerowo VAG-iem?

Można ją tak ręcznie bezpardonowo smyrać??? Nie zepsuje się coś? :shock:

teko-2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 06 lip 2008, 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: teko-2008 » 11 kwie 2009, 06:51

Jest możliwość komputerowego sterowania (przemieszczania sztangi). Jednak jeżeli masz mocno zapieczone łopatki to vagiem ich nie ruszysz.

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 11 kwie 2009, 08:24

teko-2008 pisze:Jest możliwość komputerowego sterowania (przemieszczania sztangi)
a możesz napisać krótką instrukcję, jak to zrobić Vagiem?
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

teko-2008
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 29
Rejestracja: 06 lip 2008, 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: teko-2008 » 11 kwie 2009, 19:14

W vag-com ustawiasz blok 11 w Basic Setting i zaczyna się sterowanie turbina (przesuwanie sztangi w góre i dół ) pod warunkiem , ze łopatki nie są zapieczone i układ podciśnienia jest sprawny.

Awatar użytkownika
sacreble
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 paź 2008, 14:17
Lokalizacja: Łódź

Post autor: sacreble » 12 kwie 2009, 07:24

teko-2008 pisze:W vag-com ustawiasz blok 11 w Basic Setting i zaczyna się sterowanie turbina (przesuwanie sztangi w góre i dół ) pod warunkiem , ze łopatki nie są zapieczone i układ podciśnienia jest sprawny.
dzieki wielkie <ok> <piwo>
1,9 TDI -115KM...sacreble...
LIVE is 2fast 2be SLOW...sacreble...

Awatar użytkownika
margol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Post autor: margol » 06 lis 2009, 17:41

Koledzy może ktoś zrobi Print/skriny gdzie i jak w Vag-com można to zrobić czy chodzi tu o ustawienia ustawienia domyślne?????

[ Dodano: 2009-11-10, 18:41 ]
prawdopodobnie udało mi się rozwiązać problem :
1. odłączałem przewód od podciśnienia na gruszce i za pomocą latarki obserwowałem czy pracuje cięgno które widać na foto wyżej u kolegi BIENIA - pracowało ( po podłączeniu podnosiło się a po odłączeniu przewodu opadało) psiknąłem kilka razy hydrolem i penetratorem w tamto miejsce ale tylko profilaktycznie.
2. podmieniłem zawór n75 od innego auta akurat w tym przypadku od skody Oktawii 1,9 (stała rozbita na placu u mechanika) przejechałem się kilka razy dość agresywnie i próbowałem wkręcić turbo na obroty ale tym razem przy 3100 obr i 140-160km/h nie wystąpił tryb awaryjny dlatego uważam że problem tkwił w zaworku N75


ale ponawiam prośbę o wżucenie Scrinów jak w Vag-com zrobić blok 11 w Basic Setting i pytanie czy na włączonym silniku czy nie . może to się kiedyś przyda w ramach przeglądu okresowego warto rozruszać cięgno...
Od starej osiemdziesiątki tylko jeden krok do A szóstki..

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 10 gru 2009, 12:47

Raczej wydaje mi się, że przez VAG'a nie rozruszasz sztangi turbo, jedynie możesz sprawdzić w jakim zakresie pracuje tzn. o ile "podskakuje" ;-)

Wchodzisz w Silnik -> Najlepiej kasujesz wszystkie błedy -> Wchodzisz w Bloki pomiarowe (08) -> Wybierasz kanał 011 -> wciskasz przełącz na nastawy (04) i wtedy biegasz do silnika patrzeć jak porusza się sztanga turbo :)

Piszę z pamięci ale chyba jest OK :)

Awatar użytkownika
Ftyczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2010, 09:34
Lokalizacja: jastrzebie zdrój

Post autor: Ftyczek » 24 lis 2011, 19:37

K@MiL pisze:Raczej wydaje mi się, że przez VAG'a nie rozruszasz sztangi turbo, jedynie możesz sprawdzić w jakim zakresie pracuje tzn. o ile "podskakuje" ;-)

Wchodzisz w Silnik -> Najlepiej kasujesz wszystkie błedy -> Wchodzisz w Bloki pomiarowe (08) -> Wybierasz kanał 011 -> wciskasz przełącz na nastawy (04) i wtedy biegasz do silnika patrzeć jak porusza się sztanga turbo :)

Piszę z pamięci ale chyba jest OK :)
Czy ktoś wie jak duzy ma być skok tej "szangi" ?

Awatar użytkownika
K@MiL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 544
Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: 3Miasto
Kontakt:

Post autor: K@MiL » 24 lis 2011, 21:01

Polecam to:


Awatar użytkownika
Ftyczek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 09 sie 2010, 09:34
Lokalizacja: jastrzebie zdrój

Post autor: Ftyczek » 24 lis 2011, 23:31

dzięki śliczne, bardzo mi pomogleś.

rafi8102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:47
Lokalizacja: pionki

Post autor: rafi8102 » 04 gru 2011, 23:43

Witam koledzy
mam podobny problem a mianowicie
Posiadam Audi A6 1.9TDI z 2001 roku ktore na zimnym silniku chodzi idealnie ,
a po przejechaniu okolo 6km gdy sie zagrzeje turbina przestaje chodzic i auto nie ma mocy .
Wymienilem juz turbo na nowe i elektro-zawor i nadal jest ten sam problem .
prosze pomozcie bo ja juz nie mam pomyslu co to moze byc i za jaka przyczyna szykac .
pozdrawiam Rafi

rafi8102
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 04 gru 2011, 22:47
Lokalizacja: pionki

Post autor: rafi8102 » 06 gru 2011, 20:22

:) witam jestem rafal z pionek mam audi a6 1.9tdi avant z 2001 roku i,znalazlem was na google :)

Awatar użytkownika
margol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 26
Rejestracja: 05 kwie 2009, 21:23
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Post autor: margol » 20 sty 2012, 15:26

Panowie doczekałem się.......
Wracając z pracy auto nagle zaczęło słabnąć i dymić na siwo.
Zatrzymałem sie i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto nadal pracowało i nie szło go zgasić, otworzyłem maske i zdławiłem go ręcznie zawerem. Turbo Umarło i do tego samozapłon silnika.
Ostrzegam przed jazdą z turbo na wykoĂączeniu.!!!!!
Auto na lawete i będę zamawiał nowe po regeneracji . Pradopodobnie olej jest na tłokach bo nie chce zapalić nawet na chwile i rozrusznik nie ma siły go ruszyć.


Ktoś miał taki przypadek piszcie co mnie może jeszcze czekać.
Od starej osiemdziesiątki tylko jeden krok do A szóstki..

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga