[A6 C5 1.9 tdi] Utrata mocy powyżej 3000obr/min
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 205
- Rejestracja: 04 maja 2008, 15:42
- Lokalizacja: Bergen,szczecin
brawa dla TEKO 2008
Sluchajcie to co napisal Teco 2008 z rozruszaniem sztangi to jest swieta prawda,zrobilem to samo wczoraj i samochod przestal przeladowywac,dzisiaj tylko podejde i poruszam ja recznie jeszcze raz i mam nadzieje ze bede mial problem z glowy na jakis czas
Ps-Wielkie BRAWA DLA TECKO 2008
Ps-Wielkie BRAWA DLA TECKO 2008
duzo zrobione i juz prawie nie ma co robic......
- margol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 21:23
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Koledzy może ktoś zrobi Print/skriny gdzie i jak w Vag-com można to zrobić czy chodzi tu o ustawienia ustawienia domyślne?????
[ Dodano: 2009-11-10, 18:41 ]
prawdopodobnie udało mi się rozwiązać problem :
1. odłączałem przewód od podciśnienia na gruszce i za pomocą latarki obserwowałem czy pracuje cięgno które widać na foto wyżej u kolegi BIENIA - pracowało ( po podłączeniu podnosiło się a po odłączeniu przewodu opadało) psiknąłem kilka razy hydrolem i penetratorem w tamto miejsce ale tylko profilaktycznie.
2. podmieniłem zawór n75 od innego auta akurat w tym przypadku od skody Oktawii 1,9 (stała rozbita na placu u mechanika) przejechałem się kilka razy dość agresywnie i próbowałem wkręcić turbo na obroty ale tym razem przy 3100 obr i 140-160km/h nie wystąpił tryb awaryjny dlatego uważam że problem tkwił w zaworku N75
ale ponawiam prośbę o wżucenie Scrinów jak w Vag-com zrobić blok 11 w Basic Setting i pytanie czy na włączonym silniku czy nie . może to się kiedyś przyda w ramach przeglądu okresowego warto rozruszać cięgno...
[ Dodano: 2009-11-10, 18:41 ]
prawdopodobnie udało mi się rozwiązać problem :
1. odłączałem przewód od podciśnienia na gruszce i za pomocą latarki obserwowałem czy pracuje cięgno które widać na foto wyżej u kolegi BIENIA - pracowało ( po podłączeniu podnosiło się a po odłączeniu przewodu opadało) psiknąłem kilka razy hydrolem i penetratorem w tamto miejsce ale tylko profilaktycznie.
2. podmieniłem zawór n75 od innego auta akurat w tym przypadku od skody Oktawii 1,9 (stała rozbita na placu u mechanika) przejechałem się kilka razy dość agresywnie i próbowałem wkręcić turbo na obroty ale tym razem przy 3100 obr i 140-160km/h nie wystąpił tryb awaryjny dlatego uważam że problem tkwił w zaworku N75
ale ponawiam prośbę o wżucenie Scrinów jak w Vag-com zrobić blok 11 w Basic Setting i pytanie czy na włączonym silniku czy nie . może to się kiedyś przyda w ramach przeglądu okresowego warto rozruszać cięgno...
Od starej osiemdziesiątki tylko jeden krok do A szóstki..
- K@MiL
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 544
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 13:52
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: 3Miasto
- Kontakt:
Raczej wydaje mi się, że przez VAG'a nie rozruszasz sztangi turbo, jedynie możesz sprawdzić w jakim zakresie pracuje tzn. o ile "podskakuje"
Wchodzisz w Silnik -> Najlepiej kasujesz wszystkie błedy -> Wchodzisz w Bloki pomiarowe (08) -> Wybierasz kanał 011 -> wciskasz przełącz na nastawy (04) i wtedy biegasz do silnika patrzeć jak porusza się sztanga turbo
Piszę z pamięci ale chyba jest OK
Wchodzisz w Silnik -> Najlepiej kasujesz wszystkie błedy -> Wchodzisz w Bloki pomiarowe (08) -> Wybierasz kanał 011 -> wciskasz przełącz na nastawy (04) i wtedy biegasz do silnika patrzeć jak porusza się sztanga turbo
Piszę z pamięci ale chyba jest OK
Czy ktoś wie jak duzy ma być skok tej "szangi" ?K@MiL pisze:Raczej wydaje mi się, że przez VAG'a nie rozruszasz sztangi turbo, jedynie możesz sprawdzić w jakim zakresie pracuje tzn. o ile "podskakuje"
Wchodzisz w Silnik -> Najlepiej kasujesz wszystkie błedy -> Wchodzisz w Bloki pomiarowe (08) -> Wybierasz kanał 011 -> wciskasz przełącz na nastawy (04) i wtedy biegasz do silnika patrzeć jak porusza się sztanga turbo
Piszę z pamięci ale chyba jest OK
Witam koledzy
mam podobny problem a mianowicie
Posiadam Audi A6 1.9TDI z 2001 roku ktore na zimnym silniku chodzi idealnie ,
a po przejechaniu okolo 6km gdy sie zagrzeje turbina przestaje chodzic i auto nie ma mocy .
Wymienilem juz turbo na nowe i elektro-zawor i nadal jest ten sam problem .
prosze pomozcie bo ja juz nie mam pomyslu co to moze byc i za jaka przyczyna szykac .
pozdrawiam Rafi
mam podobny problem a mianowicie
Posiadam Audi A6 1.9TDI z 2001 roku ktore na zimnym silniku chodzi idealnie ,
a po przejechaniu okolo 6km gdy sie zagrzeje turbina przestaje chodzic i auto nie ma mocy .
Wymienilem juz turbo na nowe i elektro-zawor i nadal jest ten sam problem .
prosze pomozcie bo ja juz nie mam pomyslu co to moze byc i za jaka przyczyna szykac .
pozdrawiam Rafi
- margol
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 26
- Rejestracja: 05 kwie 2009, 21:23
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Panowie doczekałem się.......
Wracając z pracy auto nagle zaczęło słabnąć i dymić na siwo.
Zatrzymałem sie i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto nadal pracowało i nie szło go zgasić, otworzyłem maske i zdławiłem go ręcznie zawerem. Turbo Umarło i do tego samozapłon silnika.
Ostrzegam przed jazdą z turbo na wykoĂączeniu.!!!
Auto na lawete i będę zamawiał nowe po regeneracji . Pradopodobnie olej jest na tłokach bo nie chce zapalić nawet na chwile i rozrusznik nie ma siły go ruszyć.
Ktoś miał taki przypadek piszcie co mnie może jeszcze czekać.
Wracając z pracy auto nagle zaczęło słabnąć i dymić na siwo.
Zatrzymałem sie i po wyjęciu kluczyka ze stacyjki auto nadal pracowało i nie szło go zgasić, otworzyłem maske i zdławiłem go ręcznie zawerem. Turbo Umarło i do tego samozapłon silnika.
Ostrzegam przed jazdą z turbo na wykoĂączeniu.!!!
Auto na lawete i będę zamawiał nowe po regeneracji . Pradopodobnie olej jest na tłokach bo nie chce zapalić nawet na chwile i rozrusznik nie ma siły go ruszyć.
Ktoś miał taki przypadek piszcie co mnie może jeszcze czekać.
Od starej osiemdziesiątki tylko jeden krok do A szóstki..
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga