[A6 C5] Montaż xenonów HID (slim) soczewki H1 / by eldo
- Sylwek240
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 479
- Rejestracja: 01 cze 2008, 00:29
- Imię: Sylwek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: o.Leżajska/Podkarpacie
mariusz_wierz zgadzam się z Tobą odnośnie montażu powyżej 6000K
Stała się wielkopomna chwila Panowie. Przyszły do mnie 2 dni temu żarniki 5000K. Do chwili obecnej jeździłem na 6000K. Powiem tak: Różnica Mega. W przypadku widoczności to bajer, nigdy nie przerzucę się powyżej 5000K. Teraz mam czyste białe wyraźne światło a nie to co wcześniej zalatujące pod niebieski z ledwą widocznością przy mocniejszym deszczu.
Ja u siebie mam ustawione _/_/ i światło należycie widoczne jest. Mam u siebie od roku czasu przetwornice slim wmontowane wewnątrz lampy, do chwili obecnej nawet nie zaglądałem do środka. Wczoraj wymieniłem na żarniki 5000K i postojówki choinki i myślę że mam spokój na dłuższy czas. Wszystko spisuje się jak należy.
Stała się wielkopomna chwila Panowie. Przyszły do mnie 2 dni temu żarniki 5000K. Do chwili obecnej jeździłem na 6000K. Powiem tak: Różnica Mega. W przypadku widoczności to bajer, nigdy nie przerzucę się powyżej 5000K. Teraz mam czyste białe wyraźne światło a nie to co wcześniej zalatujące pod niebieski z ledwą widocznością przy mocniejszym deszczu.
Ja u siebie mam ustawione _/_/ i światło należycie widoczne jest. Mam u siebie od roku czasu przetwornice slim wmontowane wewnątrz lampy, do chwili obecnej nawet nie zaglądałem do środka. Wczoraj wymieniłem na żarniki 5000K i postojówki choinki i myślę że mam spokój na dłuższy czas. Wszystko spisuje się jak należy.
diabeelek dzięki za info o tym prawidłowym świeceniu. U mnie okazało się, że to jednak lewy żarnik mruga (delikatnie ale mruga) filtr, który dostałem od sprzedawcy trochę pomógł (choć nie w pełni) ale za to przydał się do zakłóceń, które były na radio (zwykłe radio, nie CB).
Jeśli chodzi o ustawienia świateł to ja już sobie przestawiłem na _/ _/ i zostało mi pojechać na stację, żeby zobaczyć czy poziom strumienia świateł jest odpowiedni. Muszę jeszcze trochę pojeździć, żeby stwierdzić jak w sumie świecą te hidy. Co do żółtej plamki to w sumie mi nie przeszkadza ale czeka mnie jeszcze polerowanie kloszy bo widzę, że światło z lewej lampy jest słabsze od prawej.
PZDR
Jeśli chodzi o ustawienia świateł to ja już sobie przestawiłem na _/ _/ i zostało mi pojechać na stację, żeby zobaczyć czy poziom strumienia świateł jest odpowiedni. Muszę jeszcze trochę pojeździć, żeby stwierdzić jak w sumie świecą te hidy. Co do żółtej plamki to w sumie mi nie przeszkadza ale czeka mnie jeszcze polerowanie kloszy bo widzę, że światło z lewej lampy jest słabsze od prawej.
PZDR
MOTOCHIC, to samo tylko tańsze http://allegro.pl/hid-xenony-h1-h3-h4-h ... 81149.html
kilka dni temu kupowałem i jest wszystko ok.Nowość 2011 - przetwornice 5-tej generacji Sprzedawca ma dobre noty co jest ważne.Ponadto koleś wymienił mi nawet uszkodzony palnik bez problemu , a raczej żarówka nie podlega zwrotowi
nik sprzedawcy jakby wygasł link ---Sprzedający hansikk ---
kilka dni temu kupowałem i jest wszystko ok.Nowość 2011 - przetwornice 5-tej generacji Sprzedawca ma dobre noty co jest ważne.Ponadto koleś wymienił mi nawet uszkodzony palnik bez problemu , a raczej żarówka nie podlega zwrotowi
nik sprzedawcy jakby wygasł link ---Sprzedający hansikk ---
Ja mam bardzo podobne (z tej aukcji http://moto.allegro.pl/przetwornica-sli ... 20903.html) i musiałem wstawić jeszcze filtr bo przetwornice dają szumy na radio (zwykłe radio, nie CB) no i jedną mam do wymiany bo mam lekkie migotanie światła. Nie mam pojęcia jakiej mam generacji ale jak w piątek pojadę wymieć to się dowiem.
Tak sobie spytałem Zastanawia mnie to gdyż nie wiem czy w środku lampy nie będzie im trochę za gorąco. Generalnie u mnie pod maska jest cały czas gorąco a lampy od samego silnika dość mocno sie grzeja, jak dorzuce jeszcze im w środek przetwornice to nie wiem czy mi sie nie ugotuja (przetwornice) Jak by nie patrzył to lampa jest konstrukcja zamknięta i ciepło nie bardzo ma gdzie uchodzić. No ale może szukam trochę na wyrost.
Pozdrawiam
Pozdrawiam
Na moim zestawie nie zauważyłem żadnego z podanych przez ciebie problemów. Jedynie co to to chyba pręcik z palnika jest u góry, a powinien być jak koledzy pisali wcześniej w soczewkowych na dole.Następnym razem zwrócę na to uwagę przy zakupiejuber pisze:Ja mam bardzo podobne (z tej aukcji http://moto.allegro.pl/przetwornica-sli ... 20903.html) i musiałem wstawić jeszcze filtr bo przetwornice dają szumy na radio (zwykłe radio, nie CB) no i jedną mam do wymiany bo mam lekkie migotanie światła. Nie mam pojęcia jakiej mam generacji ale jak w piątek pojadę wymieć to się dowiem.
Masz rację, ale połowicznie... Same palniki faktycznie wydzielaja mniej ciepła od standardowych żarówek, ale mi chodzi o grzanie się przetwornic. Miałem założone HIDy w kilku autach i w każdym z nich przetwornice w trakcie używania dość znacznie się grzały (były po prostu gorące) Nie wiem, może w przetwornicach typu Slim, minus w postaci dość znacznego wydzielania ciepła został zminimalizowany proporcjonalnie do ich rozmiarów względem wersji o "normalnych" wymiarach.juber pisze:Xenony grzeją słabiej niż zwykłe żarówki a w deklu masz swego rodzaju "komin" do odprowadzania ciepła więc to nie jest kompletnie zamknięta konstrukcja
Pozdrawiam
Zresztą, nie będę się tym chyba przejmował. Koszty duże nie są więc nie ma co też się nad tym jakoś bardzo rozczulać. Jak coś sie spierniczy to będę sie martwiłjuber pisze:Jak sprawdzałem przetwornice po 30 min jazdy to nie były gorące, jedynie lekko ciepłe. Jak dobrze kojarzę to temperatura pracy (info z nalepki) jest mac 110 stopni (nie pamiętam dolnej, chyba -40) więc chyba w lampie aż tyle się nam ciepła nie nazbiera
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga