kris2222 pisze:Witam,mam problem z zapowietrzaniem ,wiem ze pare razy ten temat byl przerabiany,ale nie znalazlem nic odpowiedniego. Wymienilem przewody paliwowe,filtr paliwa,zaworek na filtrze i dalej sie zapowietrza. Czasami auto pali na strzal bez problemow, a czasami mam wrazenie ze aku padnie przy dlugotrwalym kreceniu... zauwazylem ,ze gdy dlugo krece rozrusznikiem i zacznie ciagnac paliwo do pompy to gdy puszcze kluczyk paliwo gwaltownie wraca spowrotem tak jakby jakis zawor nie trzymal paliwa. Zastanawiam sie czy moze to byc zawor zwrotny w pompie paliwowej. Dlugo juz walcze z tym problemem,prosze o konkretna dorade,rozgladam sie juz za tym zaworem do pompy ale czy to napewno to?
w tych pompach sa dwa zaworki zwrotne, na srubie zasilajacej i na powrotnej to mała kulka metalowa i spreżynka,z biegiem czasu tracą swoja spręzystosc i kicha....
najprostszy sposób to zakup zaworka zwrotnego w sklepi koszt ok 10 zł i załozenie go na przewodzie zasilajacym paliwo