Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzona pompa paliwa

Silniki wysokoprężne
kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

[ AEL 2.5 140 KM] Zapowietrzona pompa paliwa

Post autor: kris2222 » 24 paź 2011, 19:53

Witam,mam problem z zapowietrzaniem ,wiem ze pare razy ten temat byl przerabiany,ale nie znalazlem nic odpowiedniego. Wymienilem przewody paliwowe,filtr paliwa,zaworek na filtrze i dalej sie zapowietrza. Czasami auto pali na strzal bez problemow, a czasami mam wrazenie ze aku padnie przy dlugotrwalym kreceniu... zauwazylem ,ze gdy dlugo krece rozrusznikiem i zacznie ciagnac paliwo do pompy to gdy puszcze kluczyk paliwo gwaltownie wraca spowrotem tak jakby jakis zawor nie trzymal paliwa. Zastanawiam sie czy moze to byc zawor zwrotny w pompie paliwowej. Dlugo juz walcze z tym problemem,prosze o konkretna dorade,rozgladam sie juz za tym zaworem do pompy ale czy to napewno to?
AUDI- auto z charakterem:D

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 24 paź 2011, 21:14

Podlanczalem juz paliwo z banki,zostawilem tak na cala noc i auto zagadalo dobrze. Ten zaworek na filtrze tez wymienilem,ale jak to czasami bywa ze nowe czesci tez moga byc wadliwe. Zastanawia mnie to czemu potrafi z taka szybkoscia zejsc paliwo z pompy,co bys powiedzial na zawor zwrotny w pompie? moze on byc winny? dodam ze przewody i opaski na przewodach sa nowe. ma ktos nr seryjny takiego zaworka?
AUDI- auto z charakterem:D

Atze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 11 maja 2011, 10:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Atze » 25 paź 2011, 09:50

(1995.A6,AEL,2.5 C4 TDI) Hej. No je się bardzo nie znam, ale mam chyba podobny problem.
Jak odpalam po dłuższym postoju (ok.10h),to muszę dłużej zakręcić go. Jak jeździłem i gaszę go na krótko to potem odpala błyskawicznie. Tylko mam wrażenie,że u mnie to jest raczej kwestie nieszczelności pompy paliwa,bo przy postoju troszkę cieknie z niego i olej silnikowy to raczej nie jest.
ODBLOKOWANE RZĘDOWE 2.5 C4 180KM i benzyne ścignie.

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 25 paź 2011, 13:12

kris2222, spróbój włożyć na przewód zawór powrotny, u mnie tak ktoś zrobił i nie miałem problemów ze schodzeniem paliwa. Tylko te zawroki nowe czasami potrafią nie trzymać :/
Obrazek TDI +

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 25 paź 2011, 14:29

Wlasnie zamowilem na allegro taki zaworek zwrotny na przewod paliwowy,zaloze go miedzy filtrem a pompa paliwowa,zobacze czy to cos da,dodam ze moja pompa nie cieknie.

[ Dodano: 2011-10-25, 22:05 ]
Zamowilem dzis oryginalny zawor zwrotny ktory znajduje sie w pompie wtryskowej,zamowilem go w serwisie audi,musze troche na niego czekac bo nie maja takiego w kraju,dopiero sciagna go z niemiec,jak go dostane i wymienie to podziele sie z Wami informacjami jak auto bedzie sie sprawowac.
AUDI- auto z charakterem:D

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 06 lis 2011, 12:18

Wymienilem zawor w pompie ktory zamowilem w serwisie,zalozylem dodatkowy zawor zwrotny na przewod paliwowy miedzy filtrem a pompa i pompa dalej sie zapowietrza... juz nie wiem gdzie szukac przyczyny,wydaje mi sie ze problem tkwi w pompie,bo raz auto pali super na pol obrotu a nastepnym razem do krece tak dlugo az akumulator rozladowywuje,dodam jeszcze ze gdy odpali po tak dlugim krecenie to cos glosno brzeczy w pompie... jesli ma ktos z Was jeszcze jakis pomysl co moze tu byc winne to prosze o podpowiedz,to co tu wyczytalem to wymienilem i posprawdzalem a rezultatu nie ma...
AUDI- auto z charakterem:D

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 08 lis 2011, 19:03

Chyba bede musial umowic sie na wizyte u pompiarza...
AUDI- auto z charakterem:D

Awatar użytkownika
wandal341
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2011, 09:51
Lokalizacja: Świebodzin-Okolice

Post autor: wandal341 » 08 lis 2011, 19:47

Witam . Kupiłem trzy miesiące temu Audi A6 2.5TDi 140Km z 1996r sedan i mam taki problem .
Podczas dynamicznej jady powyżej 3 tyś obrotów około 130KM/140KM auto traci moc tak jak by nie dostawało odpowiednią ilość paliwa i nie wiem co jest grane .Na postoju wchodzi na obroty i nie ma tego problemu . Wszystkie filtry są założone nowe , Przepływomierz powietrza jest wymieniony , Turbo jest raczej ok bo wąż jest twardy przy wysokich obrotach . Jak auto rozpędzam powoli bez dynamicznej jazdy to auto rozpędza się do 160 km i dopiero traci moc . Pomoże ktoś i coś podpowie jaka może być przyczyna . Dodam że wszystkie przewody paliwowe przy silniku są nowe . Pozdrawiam
Moja Audi

Awatar użytkownika
wandal341
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2011, 09:51
Lokalizacja: Świebodzin-Okolice

Post autor: wandal341 » 08 lis 2011, 20:09

Nie szarpie, ciągnie i raptownie przymuli tak jak by nie dostawał odpowiednią ilość paliwa wtedy się rozpędza ale bardzo powoli i czuć to jak cholera. Przy wyprzedzaniu redukuję na 4 bieg i pedał w podłogę 5 beg około 140km a tu spadek mocy na 6 jest tak samo . Strach wyprzedzać jak jest duży ruch z przeciwka bo może przymulić . Nie wiem czy to wina pompy czy co innego . Czekam na jakieś podpowiedzi . Pozdrawiam i Dziękuję Piotr
Moja Audi

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 09 lis 2011, 10:01

wandal341, ja tak miałem z wtryskiem z czujnikiem wzniosu iglicy-G80 <luzik>
Obrazek TDI +

Awatar użytkownika
wandal341
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2011, 09:51
Lokalizacja: Świebodzin-Okolice

Post autor: wandal341 » 10 lis 2011, 08:28

Hincó , Miałeś takie same objawy jak u mnie są ?
Moja Audi

Awatar użytkownika
wandal341
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 06 lis 2011, 09:51
Lokalizacja: Świebodzin-Okolice

Post autor: wandal341 » 10 lis 2011, 09:31

Zadzwoniłem do Serwisu Bosch w ÂŚwiebodzinie z zapytaniem czy zrobią logi a gość zdziwiony i pytanie do mnie co to jest . Powiedziałem mu o co mi chodzi i jakie są objawy w odpowiedzi usłyszałem ;stwierdzenie usterki koszt około od 250 do 500zł bez naprawienia . Aż strach pomyśleć ile wyniesie u nim naprawa <szok>
Mieszkam w okolicy ÂŚwiebodzina woj. Lubuskie może zna ktoś jakiś normalny warsztat co mają pojęcie i podjął by się naprawy mojej Audi oczywiście za normalne pieniądze a nie sumy z kosmosu .
Moja Audi

Awatar użytkownika
Hincó
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 759
Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2010
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Bochnia
Kontakt:

Post autor: Hincó » 10 lis 2011, 17:51

wandal341 pisze:Hincó , Miałeś takie same objawy jak u mnie są ?
Tak, wyłącznie przy dużych prędkościach powyżej 120. Zazwyczaj gdy chciałem przyśpieszyć po jednostajnej jeździe (nawet krótkiej) pomagało wciśnięcie sprzęgła- spadnięcie obrotów do jałowych i dopiero ciagło...
Obrazek TDI +

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 16 lis 2011, 20:46

Odstawilem moje auto do pompiarza, dzis do niego dzwonilem i znalazl nieszczelnosc w pom pie stad te cale zapowietrzanie,pompa cieknie na walku... powiedzial ze wymieni wszystkie uszczelki i sprawdzi ja czy wszystko jest ok,taki zabieg bedzie troche kosztowny,ale chce zeby moja audica palila na dotyk i zeby mi jeszcze sluzyla przez dlugi czas....
AUDI- auto z charakterem:D

kris2222
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 46
Rejestracja: 15 cze 2010, 20:15
Lokalizacja: opolskie

Post autor: kris2222 » 18 lis 2011, 19:30

Auto zrobione <lol> teraz pali na pol obrotu,jestem zadowolony,jedno jest pewne w moich garazowych warunkach nie dal bym rady tego uszczelnic.
AUDI- auto z charakterem:D

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga