[ AFB 2.5 150 KM] [A6C5] Dziwne rzeczy przy porannym odpalan
[ AFB 2.5 150 KM] [A6C5] Dziwne rzeczy przy porannym odpalan
Witam, mam problem z moją audi a mianowicie przy porannym odpalaniu silnik odpala i po chwili przechodzi w tyb awaryjny (to automat więc jechać się za bardzo nie da) w czasie pracy silnika przez chwilę słychać dźwięk silnika taki jak przy logowaniu 004BS jak jest na EARLY i zaraz przestaje. po kilku odpaleniach (2-3)już jest dobrze i nie ma trybu awaryjnego. Pojawia się błąd 550. Kąt wtrysku przestawiałem już z -1 na 0 potem na -2 teraz nawet na +1 i jest tak samo z rana i po ok. 8 godz. postoju. Czy to będzie coś z pompą - nastawnik? jak to sprawdzić? wieczorem wstawię logi 004 ale na rozgrzanym silniku jest ok.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
cacek66nie chcę cie straszyć ale dwa i pól roku temu miałem ten sam problem.
skrzynia weszła w tryb awaryjny .Po ponownym uruchomieniu silnika było wszystko o.k.
ale za jakiś czas znowu to samo .Z moim pechem i do tego samochodu byłem zagranicą (nie będę się rozpisywał ale w serwisie audi w szwecji pracują chyba same debile )
Do rzeczy ; w trybie awaryjnym zrobiłem ponad 1000 kilometrów wszystkie próby ustawienia kąta wtrysku nie powiodły się więc musiałem oddać pompę do serwisu Boscha koło Wrocławia.
Wymiana tłoczka ,sterownika i kalibracja koszt 3000 złotych pełny full wypas ogólny koszt awarii 6000 zł .Szukałem używanej pompy ponad 2.5 tyś gwarancja rozruchowa nie chciałem ryzykować ale teraz żałuję . Po 50.000 km około żle pali na ciepłym silniku .
Tak że życzę powodzenia
Zapomniałem dodać że tankuję w polsce verve za granicą na shell najleprze paliwo i tak lipa szok
skrzynia weszła w tryb awaryjny .Po ponownym uruchomieniu silnika było wszystko o.k.
ale za jakiś czas znowu to samo .Z moim pechem i do tego samochodu byłem zagranicą (nie będę się rozpisywał ale w serwisie audi w szwecji pracują chyba same debile )
Do rzeczy ; w trybie awaryjnym zrobiłem ponad 1000 kilometrów wszystkie próby ustawienia kąta wtrysku nie powiodły się więc musiałem oddać pompę do serwisu Boscha koło Wrocławia.
Wymiana tłoczka ,sterownika i kalibracja koszt 3000 złotych pełny full wypas ogólny koszt awarii 6000 zł .Szukałem używanej pompy ponad 2.5 tyś gwarancja rozruchowa nie chciałem ryzykować ale teraz żałuję . Po 50.000 km około żle pali na ciepłym silniku .
Tak że życzę powodzenia
Zapomniałem dodać że tankuję w polsce verve za granicą na shell najleprze paliwo i tak lipa szok
blanwinder
o kurde to straszne jakieś koszty.blanwinder pisze:Wymiana tłoczka ,sterownika i kalibracja koszt 3000 złotych pełny full wypas ogólny koszt awarii 6000
U mnie na razie jest to tylko po dłuższym postoju i rano. W logowaniu 004BS co ciekawe ładnie się przestawia ale też tak mi się wydaje że bez wizyty w boschu się chyba nie obejdzie.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
http://moto.allegro.pl/listing.php/sear ... gory=19409
tu masz link jak coś.Mam nadzieję że ceny troszkę spadły
tu masz link jak coś.Mam nadzieję że ceny troszkę spadły
blanwinder
a czy nie da się jakoś jeszcze tego odratować nie wiem kuracja mixolem czy jakiś dodatek do paliwa skoro po ok 3 min po odpaleniu jest już ok? i jeszcze jedno co lepiej zrobić ją w serwisie bosch czy kupić używaną. Wiem, że używka to ryzyko ale pewnie za połowe kasy co naprawa by wyrwał gdzieś może.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
dzięki bardzo za odpowiedzi. Tak zrobię że zawiozę pompe do naprawy póki jest jeszcze nie za późno. Napiszę co było. Dzięki.Piotruś pisze:Słowem - kluczem do naprawy jest szanujący swoich klientów serwis Bosch'a, a nie od razu wizja kosmicznych wydatków ...
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
cacek66Jeżeli masz blisko do serwisu i jesteś w stanie tam dojechać samochodem .To radził bym Ci nie zawozić samej pompy.Zostaw auto w serwisie niech sami zdemontują ,sprawdzą i zamontują. Zaoszczędzisz w razie co.Zawiozłem samą pompę i po pół roku walnął sterownik na gwarancji.Ale koszty demontażu i montażu musiałem pokryć jeszcze raz bo wcześniej zawiozłem samą pompę .Jeszcze nie chcieli odnotować na fakturze wymianę nowego sterownika ,ale wybiłem im to z głowy
blanwinder
Witam, na razie czekam na termin u pompiarza a tu poprawa (może to zbieg okoliczności) ale tydzień temu w dolałem do paliwa dodatek do czyszczenia układów wtryskowych oraz przy przestawionym kącie wtrysku na ok +0,2 - 0,4 pali generalnie lepiej po ponad tygodniu od wczoraj rano nie wchodzi w tryb awaryjny już 2 dzień <szok> . Dzisiaj przestawiłem kąt na -0,2 0.4 i zobaczęjeszcze jutro. Nie wiem co o tym myśleć. Czyżby cud czy tylko chwilowe przepchnięcie-przeczyszczenie tłoczka. Ciekawe co będzie jutro rano. Oczywiście napiszę.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
cacek66, i jak bo z ciekawoscia sledze temat
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
właśnie wróciłem z przejażdzki. Rano tzn. ok 10 jak wsiadłem odpalam i .. <szok> wszystko oki. może tak mi się wydaje, że jak kąt wtrysku był na +0,2-0.4 to lepiej zapalał tak tyk i już ale teraz też było dobrze powiedzmy pół sekundy dłużej ale odpalił od razu i nic, żadnego trybu awaryjnego. Zapomniałem dopisać jeszcze wcześniej, że przed i po zastosowaniu tego dodatku trochę audiolke pogoniłem tak do 4tys na każdym biegu no do 3-go powiedzmy bo szybciej się już nie dało jechać. Teraz też jeszcze jak mam gdzie to gaz w podłoge i zobaczymy co czas pokaże. No i teraz to już sam nie wiem co robić Zobaczę jeszcze pare dni zrobię logi i zobaczymy.
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 75
- Rejestracja: 22 wrz 2011, 12:33
- Lokalizacja: dzierżoniów
A więc na razie chyba daruję sobie regenerację pompy bo jak już pisałem od wtorku zero błędu 550 i brak trybu awaryjnego. Oczywiście mixola będę dolewał dalej w sumie to chyba przed tą awarią to ze trzy tankowaniwa nie dolewałem i nie przekraczała 2,5 tys obrotó ze względów ekonomicznych ale teraz to przynajmniej raz w tygodniu będę ją odmulał bo niestety moim zdaniem niskie obroty silnika gorzej chyba wpływają niż wysokie
Lepiej mieć Parkinsona i ... trochę wylać
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
niż Alzheimera i ... zapomnieć się napić !
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga