Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 Avant] Dziwne reflektory przednie

Nadwozie
0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 16 lis 2011, 14:31

rafalpe, same lampy mogły być zmieniane na nie ORI i stąd różnice w wymiarach...

Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 16 lis 2011, 14:51

Może ktoś je kiedyś wyjmował i źle spasował? jeżeli są ori a auto nie było walone to na bank da się to dobrze spasować, to tylko 3 śrubki i będzie wiadomo co i jak.

sidewind76
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 411
Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
Imię: Seweryn
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.2 FSI 255KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Jaworzno
Kontakt:

Post autor: sidewind76 » 16 lis 2011, 14:59

to jest ori lampa poliftowa ma trzy śruby i taki kołek ustalający skierowany w stronę chłodnicy jeśli jest oderwany, ułamany lub nie siedzi na swoim miejscu będzie taki efekt wystawania możesz poluzować trzy śruby i spróbować ułożyć lampę na miejscu dwie śruby są widoczne a trzecia jest w nadkolu jak zajrzysz z boku lampy zauważysz ten kołek

Awatar użytkownika
Oxygen
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 307
Rejestracja: 03 cze 2009, 15:32
Lokalizacja: Elbląg

Post autor: Oxygen » 16 lis 2011, 18:38


Awatar użytkownika
Toperz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 501
Rejestracja: 14 mar 2010, 07:46
Imię: Damian
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Piaseczno

Post autor: Toperz » 17 lis 2011, 08:43

rafalpe pisze:Tzn jak mam się dostać do tej 3-ciej śruby? :)
torks chyba 25 i długą przedłużka ( nim 30cm ) i dojście jest do śruby od strony nadkola poprzez otwór technologiczny. Jak dobrze poświecisz od spodu reflektora i popatrzysz przez tą dziurę to ją bez problemu zobaczysz.

Awatar użytkownika
Bedlam
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 256
Rejestracja: 18 lut 2011, 12:43
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Bedlam » 17 lis 2011, 15:00

Kwestia regulacji, tylko pamiętaj, żeby potem lampy były równo dokręcone i będzie <okok>
Jeśli Ci pomogłem nie wciskaj "pomógł", po prostu Ty pomóż następnym razem <okok>

Awatar użytkownika
arti@R1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 119
Rejestracja: 28 sie 2011, 21:42
Lokalizacja: Puławy

Post autor: arti@R1 » 17 gru 2011, 00:20

A nie podoboja Ci sie lampy od allroada? Używki nie są drogie i poprawiaja wyglad...

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 29 gru 2011, 15:36

Tym bardziej, że do poliftowego przodu allroadowe lampy nie pasują. Niestety ;)

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 08 paź 2012, 10:17

siemka. słuchajcie jak mam podobny problem jak miał kolega rafalpe z tym że u mnie lampy są wciśnięte do środka. jak zauważyłem w lampie od strony kierowcy brakuje śruby w otworze błotnika więc kupiłem w ASO. lecz nie mam tak długiego wkrętaka.

nie wiem czy to da się ustawić czy nie. próbowałem wyciągnąć lampę ale nie chciała skubana wyjść. trzymała ją ta śruba od strony chłodnicy a nie chciałem nic bardziej połamać bo już ktoś kiedyś tam coś połamał bo górne uchwyty są klejone.

później wrzucę fotki tego okropieństwa.

i tu są fotki
Obrazek Obrazek

w obu przypadkach sytuacja jest podobna czyli na rogu zderzaka jest wgłąb a po stronie chłodnicy rogi lamp lekko wystają.
Robert Ferrari czeka

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 08 paź 2012, 13:18

Lampki maja spory zakres regulacji na każdej z 4 śrub, więc potencjał jest spory. Wydaje mi się, że to kwestia regulacji tej tylnej sruby na dole, ona jest na takiej wkręcanej podkładce, która u ciebie imo jest troszke za bardzo wykrecona, przez co cala lampa jest pochylona do przodu/do srodka samochodu.

Tak czy inaczej musisz odkrecic lampe, zeby pokombinowac. Jeśli nie da sie inaczej, to odkręć górne śruby mocujące błotnik i delikatnie go odegnij na zewnątrz. Lampa z zaczepu kolo grilla wysuwa sie wlasnie na zewnątrz auta, wiec Ci to pomoże.

Musisz skombinować przedłużkę do tych tylnych śrub. Wykręcić je to nie problem, ale trafić podczas wkręcania to masakra. Ja pomagam sobie docierając drugą ręką przez kratkę halogenu. Mam giętkie łapy, ale i tak jest ciężko.

Troche dziwne, ze z obu stron jest to samo - nie obwiesił Ci się przypadkiem cały zderzak? Dolna osłona silnika nie ciągnie go za bardzo do tyłu?

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 09 paź 2012, 10:09

u mnie śrub w błotniku nie było więc dokupiłem w ASO. z tym błotnikiem to nie wydaje mi się by opadł lub coś takiego bo jak się patrzy to żadnych szczelin nie ma.

o którą czwartą śrubę Ci chodzi odnośnie regulacji ? ta od chłodnicy ?
Robert Ferrari czeka

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 09 paź 2012, 11:56

Miałem na myśli to mocowanie:

Obrazek

Jak się przyjrzysz to widać na zdjęciu, że można to regulować pokręcając tą gwintowaną plastikową tuleją. Tak czy inaczej musiałbyś wykręcić lampy, żeby tym pokręcić. Bolec przy chłodnicy też wymaga ustawienia, bo lampa w tym miejscu za bardzo wystaje do przodu.

Mi wydaje się, że zderzak jednak mógł się odkształcić - na jednym z hokejów widać nawet, że odpada metalizowana warstwa - być może od naprężenia w tym miejscu. Zauważ, że gdyby centralna część zderzaka była odrobinę bardziej wysunięta to by się lepiej zgrywało.

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 09 paź 2012, 13:15

mwx pisze: Zauważ, że gdyby centralna część zderzaka była odrobinę bardziej wysunięta to by się lepiej zgrywało.
Kurde może i masz rację ale to też może być wynikiem jakiejś kolizji które auto mogło mieć w przeszłości. dokładnie jej nie znam. albo ktoś kto wymieniał rozrząd dał du.. ciała. jak tylko będę miał czas to się tym zajmę.

a propos tej śruby w błotniku to do niej jest też jakaś podkładka. czy ktoś się orientuje jaka ? chodzi mi o jej średnicę.
Robert Ferrari czeka

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2005
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 09 paź 2012, 15:00

Lukash pisze:a propos tej śruby w błotniku to do niej jest też jakaś podkładka. czy ktoś się orientuje jaka ? chodzi mi o jej średnicę.
Ma podkładkę taka sama jak górne sruby. Jest ona razem ze śrubą, obraca się na niej, tylko sruba jest dłuższa.

Co do położenia lamp to niedawno odbyłem dość duże zmagania i nabyłem przez to doświadczeń. Wydaje się, że nalezy naciągnąć środek zderzaka do przodu (najpierw na 2 srubach mocujących belkę do wsporników- imbusy dostepne po wyjeciu kratek halogenów) Przy naciągnięciu srodka do przodu rogi wejdą trochę do tyłu.

Widać, że coś tu jest zniekształcone bo krzywizna "hokeja" chromowanego nie zgadza się z krzywizna lampy.

Co do tylnej sruby to regulując jej tulejką zmienimy tylko kat nachylenia lampy ale nie spowoduje to jej przemieszczenia <mysli>
Lampę pasazera należy przesunąć na zewnątrz a lampa kierowcy chyba jest równo z błotnikiem ?
Można jeszcze sprawdzić połozenie błotników (najlepiej wg maski) czy szczeliny sa jednakowe i równe na całej dlugości <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
Lukash
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 179
Rejestracja: 23 kwie 2010, 11:33
Lokalizacja: Koszalin

Post autor: Lukash » 10 paź 2012, 11:54

RomanS pisze: Lampę pasazera należy przesunąć na zewnątrz a lampa kierowcy chyba jest równo z błotnikiem ?
Można jeszcze sprawdzić połozenie błotników (najlepiej wg maski) czy szczeliny sa jednakowe i równe na całej dlugości <okok>
co do szczelin maska/błotniki to obie są takie same a lampy równo z błotnikami.
i co tym imbusem wystarczy kręcić i zderzak się wysunie środkiem do przodu ?? oby tylko pogoda mi pozwoliła na taki zabieg bo moje autko pod chmurką stoi.

no i między lampą i błotnikiem uszczelka lichutka jest. nie wiem czy ją można wymienić czy nie.

mówisz że ta podkładka jest taka sama ? to muszę dokupić.
Robert Ferrari czeka

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga