[ A6 C5 Avant] Dziwne reflektory przednie
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 411
- Rejestracja: 24 wrz 2010, 09:42
- Imię: Seweryn
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.2 FSI 255KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Jaworzno
- Kontakt:
to jest ori lampa poliftowa ma trzy śruby i taki kołek ustalający skierowany w stronę chłodnicy jeśli jest oderwany, ułamany lub nie siedzi na swoim miejscu będzie taki efekt wystawania możesz poluzować trzy śruby i spróbować ułożyć lampę na miejscu dwie śruby są widoczne a trzecia jest w nadkolu jak zajrzysz z boku lampy zauważysz ten kołek
Cześć ekipa. Naprawy hamulców Audi A6 C5. Zapraszam.
siemka. słuchajcie jak mam podobny problem jak miał kolega rafalpe z tym że u mnie lampy są wciśnięte do środka. jak zauważyłem w lampie od strony kierowcy brakuje śruby w otworze błotnika więc kupiłem w ASO. lecz nie mam tak długiego wkrętaka.
nie wiem czy to da się ustawić czy nie. próbowałem wyciągnąć lampę ale nie chciała skubana wyjść. trzymała ją ta śruba od strony chłodnicy a nie chciałem nic bardziej połamać bo już ktoś kiedyś tam coś połamał bo górne uchwyty są klejone.
później wrzucę fotki tego okropieństwa.
i tu są fotki
w obu przypadkach sytuacja jest podobna czyli na rogu zderzaka jest wgłąb a po stronie chłodnicy rogi lamp lekko wystają.
nie wiem czy to da się ustawić czy nie. próbowałem wyciągnąć lampę ale nie chciała skubana wyjść. trzymała ją ta śruba od strony chłodnicy a nie chciałem nic bardziej połamać bo już ktoś kiedyś tam coś połamał bo górne uchwyty są klejone.
później wrzucę fotki tego okropieństwa.
i tu są fotki
w obu przypadkach sytuacja jest podobna czyli na rogu zderzaka jest wgłąb a po stronie chłodnicy rogi lamp lekko wystają.
Robert Ferrari czeka
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Lampki maja spory zakres regulacji na każdej z 4 śrub, więc potencjał jest spory. Wydaje mi się, że to kwestia regulacji tej tylnej sruby na dole, ona jest na takiej wkręcanej podkładce, która u ciebie imo jest troszke za bardzo wykrecona, przez co cala lampa jest pochylona do przodu/do srodka samochodu.
Tak czy inaczej musisz odkrecic lampe, zeby pokombinowac. Jeśli nie da sie inaczej, to odkręć górne śruby mocujące błotnik i delikatnie go odegnij na zewnątrz. Lampa z zaczepu kolo grilla wysuwa sie wlasnie na zewnątrz auta, wiec Ci to pomoże.
Musisz skombinować przedłużkę do tych tylnych śrub. Wykręcić je to nie problem, ale trafić podczas wkręcania to masakra. Ja pomagam sobie docierając drugą ręką przez kratkę halogenu. Mam giętkie łapy, ale i tak jest ciężko.
Troche dziwne, ze z obu stron jest to samo - nie obwiesił Ci się przypadkiem cały zderzak? Dolna osłona silnika nie ciągnie go za bardzo do tyłu?
Tak czy inaczej musisz odkrecic lampe, zeby pokombinowac. Jeśli nie da sie inaczej, to odkręć górne śruby mocujące błotnik i delikatnie go odegnij na zewnątrz. Lampa z zaczepu kolo grilla wysuwa sie wlasnie na zewnątrz auta, wiec Ci to pomoże.
Musisz skombinować przedłużkę do tych tylnych śrub. Wykręcić je to nie problem, ale trafić podczas wkręcania to masakra. Ja pomagam sobie docierając drugą ręką przez kratkę halogenu. Mam giętkie łapy, ale i tak jest ciężko.
Troche dziwne, ze z obu stron jest to samo - nie obwiesił Ci się przypadkiem cały zderzak? Dolna osłona silnika nie ciągnie go za bardzo do tyłu?
- mwx
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1486
- Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 TFSI 300KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Poznań West
Miałem na myśli to mocowanie:
Jak się przyjrzysz to widać na zdjęciu, że można to regulować pokręcając tą gwintowaną plastikową tuleją. Tak czy inaczej musiałbyś wykręcić lampy, żeby tym pokręcić. Bolec przy chłodnicy też wymaga ustawienia, bo lampa w tym miejscu za bardzo wystaje do przodu.
Mi wydaje się, że zderzak jednak mógł się odkształcić - na jednym z hokejów widać nawet, że odpada metalizowana warstwa - być może od naprężenia w tym miejscu. Zauważ, że gdyby centralna część zderzaka była odrobinę bardziej wysunięta to by się lepiej zgrywało.
Jak się przyjrzysz to widać na zdjęciu, że można to regulować pokręcając tą gwintowaną plastikową tuleją. Tak czy inaczej musiałbyś wykręcić lampy, żeby tym pokręcić. Bolec przy chłodnicy też wymaga ustawienia, bo lampa w tym miejscu za bardzo wystaje do przodu.
Mi wydaje się, że zderzak jednak mógł się odkształcić - na jednym z hokejów widać nawet, że odpada metalizowana warstwa - być może od naprężenia w tym miejscu. Zauważ, że gdyby centralna część zderzaka była odrobinę bardziej wysunięta to by się lepiej zgrywało.
Kurde może i masz rację ale to też może być wynikiem jakiejś kolizji które auto mogło mieć w przeszłości. dokładnie jej nie znam. albo ktoś kto wymieniał rozrząd dał du.. ciała. jak tylko będę miał czas to się tym zajmę.mwx pisze: Zauważ, że gdyby centralna część zderzaka była odrobinę bardziej wysunięta to by się lepiej zgrywało.
a propos tej śruby w błotniku to do niej jest też jakaś podkładka. czy ktoś się orientuje jaka ? chodzi mi o jej średnicę.
Robert Ferrari czeka
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2005
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Ma podkładkę taka sama jak górne sruby. Jest ona razem ze śrubą, obraca się na niej, tylko sruba jest dłuższa.Lukash pisze:a propos tej śruby w błotniku to do niej jest też jakaś podkładka. czy ktoś się orientuje jaka ? chodzi mi o jej średnicę.
Co do położenia lamp to niedawno odbyłem dość duże zmagania i nabyłem przez to doświadczeń. Wydaje się, że nalezy naciągnąć środek zderzaka do przodu (najpierw na 2 srubach mocujących belkę do wsporników- imbusy dostepne po wyjeciu kratek halogenów) Przy naciągnięciu srodka do przodu rogi wejdą trochę do tyłu.
Widać, że coś tu jest zniekształcone bo krzywizna "hokeja" chromowanego nie zgadza się z krzywizna lampy.
Co do tylnej sruby to regulując jej tulejką zmienimy tylko kat nachylenia lampy ale nie spowoduje to jej przemieszczenia
Lampę pasazera należy przesunąć na zewnątrz a lampa kierowcy chyba jest równo z błotnikiem ?
Można jeszcze sprawdzić połozenie błotników (najlepiej wg maski) czy szczeliny sa jednakowe i równe na całej dlugości
Części samochodowe online - Motostacja pl
co do szczelin maska/błotniki to obie są takie same a lampy równo z błotnikami.RomanS pisze: Lampę pasazera należy przesunąć na zewnątrz a lampa kierowcy chyba jest równo z błotnikiem ?
Można jeszcze sprawdzić połozenie błotników (najlepiej wg maski) czy szczeliny sa jednakowe i równe na całej dlugości
i co tym imbusem wystarczy kręcić i zderzak się wysunie środkiem do przodu oby tylko pogoda mi pozwoliła na taki zabieg bo moje autko pod chmurką stoi.
no i między lampą i błotnikiem uszczelka lichutka jest. nie wiem czy ją można wymienić czy nie.
mówisz że ta podkładka jest taka sama ? to muszę dokupić.
Robert Ferrari czeka
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga