Kupiłem na allegro w sklepie DARS TUNING na zamówienie.
poniżej link do sklepu:
http://allegro.pl/Shop.php/Show?id=656103
Bardzo rzetelny człowiek to prowadzi, po zakupie jak miałem jakieś pytania to sam kontaktował się z producentem żeby mi odpowiedzieć.
Polecam
S6 340KM of my dream - Artoone
Shark bez obrazy, jezdziles na air?
Mam taki zestaw i uwierz mi mimo tego iz jezdze niemal na max glebie tzn na ustawieniu takim zeby bylo najnizej do jazdy czyli niemal minimum powietrza jest bardzo sztywno, powiedzialbym ze tak samo jak na kw v1
teraz mam koni z ustawineiem twardosci i jest naprawde sztywno
sam testowalem wiec wiem o czym mowie, dam artoone sprobowac to jak bede w PL to potwierdzi moje slowa
Wiem ze moze byc zajecicie miekko, ziomek mojego kolezki ma powietrze w a4 najtanszy zestaw i przy obnizeniu auta nie da sie szybciej jezdzic, u mnie jest calkiem inaczej, wszystko wiec zalezy od tego jakie masz komponenty
Mam taki zestaw i uwierz mi mimo tego iz jezdze niemal na max glebie tzn na ustawieniu takim zeby bylo najnizej do jazdy czyli niemal minimum powietrza jest bardzo sztywno, powiedzialbym ze tak samo jak na kw v1
teraz mam koni z ustawineiem twardosci i jest naprawde sztywno
sam testowalem wiec wiem o czym mowie, dam artoone sprobowac to jak bede w PL to potwierdzi moje slowa
Wiem ze moze byc zajecicie miekko, ziomek mojego kolezki ma powietrze w a4 najtanszy zestaw i przy obnizeniu auta nie da sie szybciej jezdzic, u mnie jest calkiem inaczej, wszystko wiec zalezy od tego jakie masz komponenty

tak pisalem?
pewnie zaraz po zalozeniu powietrza

jak nabije cisnienie na maksa w gore to jest kamien nie idzie jechac bo auto skacze jak pilka :D
na spuszczonym powietrzy jest jest sztywno, wchodzilem z wiekszymi predkosciami w zakrety i nic nie buja
Napewno jest to zasluga amorkow, przod tak jak pisal;em koni z regulacja twardosci a tyl mam z gwintu KW wiec jest duzo sztywniej niz jak niektore zestawy robione na seryjnych amorkach
nie wiem z kim gadales,a le jesli tak podchodza do sprawy to nie rob u nich nicPisi pisze:a rozmawiałem z gościami z Gliwic co robią te zawiasy AIR i gość powiedział mi jasno:
Auto na air nie nadaje sie do sportowej jazdy, na obnizonym samochod jest miekki i nie do opanowania w zakrętach, a jesli chcemy zeby było sztywno mamy max koze i to również nie nadaje sie do spotrowej jazdy.
Pisalem juz kilka razy wszystko zalezne jest od komponentow
oczywiscie ze jak wlozysz zwykly amor to bedzie miekko, jesli jednak masz amor z regulacja twardosci ustawiony na maksa twardo to o zadnym plywaniu auta nie ma mowy
Jezdze na air i tez lubie soebie pocisnac nie raz i uwierz mi ze air daje rade nawet na zakretach.7Auto nie do opanowania w zakretach??????To stwierdzenie wydaje mi sie conajmniej smieszne, Pisi nie bede Ci tego tlumaczyl bo to i tak nie ma sensu, Ty wiesz swoje, je jezdzac na seria-KW V1-G.A.S. wiem swoje
Zgodze sie z Toba ze AIR nie jest do sportowej jazdy caly czas i to jest oczywiste, ale czy audi jest sportowym autem i czy po ulicy scigasz sie jak po torze?
Nie auto sluzy Ci do przemieszczania sie z punktu A do punktu B z taka czy inna predkosia i wrazeniami jezdnymi czy wizualnymi i tyle, wiec nie pisz ze air nie nadaje sie do sportowej jazdy, bo na codzien jezdzisz raczej normalnie

wiem ze sportowa jazda to nie jazda po miescie, pomysl tylko ile razy w ciagu roku tak jezdzisz?Pisi pisze:Nie bedziemy roztrzasac co kto nazywa sportową jazdą, napewno nie chodzi mi o jazde po mieście.
tak bedzie najrozsadniej :DPisi pisze:więc pierdziele wydać 6k zeby się przekonać jaka prawda, jak dorwe kogoś zeby mi dał sie przejechac na air wtedy bedę mógł coś stwierdzić.