Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

S6 340KM of my dream - Artoone

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
kolega26
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 237
Rejestracja: 30 wrz 2008, 14:10
Lokalizacja: Kentaki

Post autor: kolega26 » 11 lis 2011, 17:58

Kurnasz mol... :D:D:D ÂŻe tak powiem, "troszkę" lepiej niż 2.5 tdi... :D:D:D:D:D
Bo w życiu nie te chwile w których oddychamy są najważniejsze, lecz te w których dzięki ccco zapiera nam dech w piersiach...
*************

Myślmy...

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 lis 2011, 18:02

Też tak Umiem <radocha>

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 lis 2011, 18:11

Pisi, słyszałem ze ty jako jedyny w PL możesz tiptroniciem bo wpadł ci tryb awaryjny i trzyma na 1nce Wielkie> <hahaha> <hahaha> <hahaha>

Awatar użytkownika
Artoone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 30 sty 2009, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artoone » 11 lis 2011, 18:13

Jakieś plusy są tego że żonka poprzednią Esię skasowała.
W automacie na tym placu nie mogłem tak zrobić...a teraz owszem <rotfl>

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 lis 2011, 18:16

Artoone, tylko powiem ci ze szkoda skrzyni na takie zabawy, bo tak własnie w 2,8 zarżnąłem sobie 1wszy bieg

Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 lis 2011, 18:28

Ta w 4,2 co za matoł

A tu pisi mi posłał filmik za kiera traktora sam Pisi KokS



Awatar użytkownika
LuQas
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 691
Rejestracja: 19 wrz 2009, 20:21
Imię: Janek ASO Audi
Rocznik: 2000
Moje auto: RS6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 5.0 580KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Śląskie
Kontakt:

Post autor: LuQas » 11 lis 2011, 18:34

A jednak mam coś dla ciebie drogi Pisiorku

tutaj sam pisior w swej codziennej pracy na podhalu


Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 12 lis 2011, 11:16

Boże jak to idzie <szok> w automacie na śniegu nie mogę w ogóle wrzucić w jakiś tam poślizg :/ nawet bez ESP :/

Awatar użytkownika
Artoone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 30 sty 2009, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artoone » 12 lis 2011, 12:58

Boże jak to idzie w automacie na śniegu nie mogę w ogóle wrzucić w jakiś tam poślizg nawet bez ESP

Shark oj aż takiej różnicy to nie ma ...ale start bez ESP łamie kark <dokuczacz>
I przy zmianie biegów nie ma tego uślizgu sprzęgła.

Nie tak dawno szarpnąłem się na zawieszenie gwintowane LOWTEC.
Zadowolony jestem ale mogłoby być twardsze a niestety siły tłumienia nie ma.

Poza tym kolega SANTO zainspirował mnie do kolorów na silniku i przy okazji wymiany uszczelek pod pokrywami podpiąłem akcję piaskowanie i lakierowanie.
Elementy pomalowane zostały zwykłym lakierem samochodowym i nic nie schodzi i nie odpryskuje.
Szkoda mi teraz plastiki spowrotem zakładać <rotfl>
Mogłoby tylko mniej tych wszystkich przewodów być.
[/quote]
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Ostatnio zmieniony 12 lis 2011, 13:07 przez Artoone, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 12 lis 2011, 13:06

załóż tylko środkową, a bocznych nie montuj :) gwincik bardzo ładny, szukam także do siebie takiego cudeńka, zależy mi żeby był tylko trochę sztywniejszy, bo przy 20" i tak już reakcje na ruch kierownicą jest dobra :) ile trzeba zostawić na ten gwint?? jakiś rok temu szukałem to Lowtec był w granicach 2,6k

Awatar użytkownika
Artoone
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 30 sty 2009, 20:59
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Artoone » 12 lis 2011, 13:18

H9.2 street (nie ma race do S6 C5) wyszedł z przesyłką 3,2k.
Cena moim zdaniem umiarkowana bo gwint naprawdę jest solidnie wykonany.
Chciałem KW ale V1 zaczyna się od 4,5k a V2 to już chyba niecałe 6k.

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 12 lis 2011, 13:23

no KW to już przesada :/

gość_

Post autor: gość_ » 12 lis 2011, 16:18

Artoone pisze:niecałe 6k.
za tyle to juz na powietrzu mozesz jezdzic :D

gość_

Post autor: gość_ » 12 lis 2011, 17:48

Pisi pisze:gwint do air'a nie ma porownania. Taka prawda.
w czym?

Awatar użytkownika
Shark
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 27 gru 2010, 18:20
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Shark » 12 lis 2011, 19:21

sztywność prowadzenia w każdej wysokości auta...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja