Autko mam od czerwca 2011 ,sprowadzone z Niemiec.
Przebieg około 218 tyś potwierdzone książką servisową. Do końca był serwisowany w ASO w Niemczech, wszystko wbite:) Komplet kluczyków ,jedna para nawet jest oryginalnie zaplombowana.
Na kierownicy widać baranek,nie jest powycierana,pedały to samo.
Coś więcej:
-ASR
-bananowe skóry
-manualna skrzynia biegów
-pełen Fis
-moduł gps
-zmieniarka na 6 CD
Kilka rozszyfrowanych kodów:
G0C = Manualna 5-biegowa skrzynia b. (przelozenia sport.)
MT4 = 6-cylindrowy silnik z wtryskiem 2,8ltr.
1BA = Pakiet zawiesz. komfortowe
1AJ = Abs i eds
1G3 = Kolo zapasowe normalne zamiast dojazdowki
4B2 = Boczne listwy ochronne w kolorze samochodu
N3Q = Tapicerka oparcia i siedzenia sk. feinnappa
1N1 = Elektryczno-hydraul. wspomaganie ukladu kierown.
i pare innych standardowych:)
-Felgi lato MAM RS2 18" szer 8 cali(opony 2xContinental SportContact 2 225/40 oraz 2x Bridgestone Potenza 225/40)
-Felgi zima Audi 15" (opony Continental WinterContact 205/60)
W planach:
-lampy tył in-pro lub poliftowe
-blenda poliftowa
-malowanie zacisków
I żeby nie przedobrzyć i nie zrobić choinki na tym prawdopodobnie bym zakończył.
Zrobione:
-Olej,płyny,filtry 2.X.2011
-Wymiana manszety przegubu 2.X.2011
-Wymiana łączników elastycznych w wydechu 10.VI.2012
-Kompletny rozrząd ContiTech(rolki,pasek,pompa wody,uszczelniacze,
napinacz hydrauliczny,pasek PK,rolka paska PK). 18.VII.2012
-Komplet świec NGK 19.VII.2012
-oświetlenie led pod tablice rejestracyjną(C5W 3 diody SMD xenon look Can bus)
Foto: