[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy przy wyprzedzaniu
- 
				
				philiphser
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
[ AFB 2.5 150 KM] Brak mocy przy wyprzedzaniu
Witam,
Nie wiedzialem gdzie wrzucic ten temat czy tutaj czy do dzialu o skrzyniach biegow bo kompletnie nie wiem co to za usterka i jak ja klasyfikowac...
do rzeczy
Auto jezdzilo jak na filmach jeszcze przed wymiana walkow, hydrauliki, termostatu. Po wymianie przez 2 tyg jezdzilo sie duzo lepiej, domyslam sie ze prawidlowo. Od 2 tyg znow jezdzi jakby nie mialo mocy tak jak na filmach:
1) od 0-100 km/h przy glebokim wcisnieciu gazu na 7/8 zakresu (istotne momenty: 0:05 sec / 0:07 sec):
2) wyprzedzanie od 100 km/h przy plytkim wcisnieciu gazu na 5/8 zakresu (istotne momenty: od 0:03 sec):
3) wyprzedzanie od 100km/h przy glebokim wcisnieciu gazu na 7/8 zakresu (itotne momenty: 0:05 sec / ):07 sec):
W filmiku 1 i 3 od 0:07 sec nie ciagnie, oraz w filmiku 2 nie ciagnie od 0:03 sec. Ciezko sie wyprzedza poniewaz auto podczas wyprzedzania jedzie duzo wolniej niz zazwyczaj... praktycznie stoi
Czy ktos mial podobny problem?
Czy ktos wie od czego zaczac?
Czy takie zachowanie ma zwiazek z tematem: -afb-25-150-km-co-to-za-wtyczka-vt40322.htm
			
			
									
									Nie wiedzialem gdzie wrzucic ten temat czy tutaj czy do dzialu o skrzyniach biegow bo kompletnie nie wiem co to za usterka i jak ja klasyfikowac...
do rzeczy
Auto jezdzilo jak na filmach jeszcze przed wymiana walkow, hydrauliki, termostatu. Po wymianie przez 2 tyg jezdzilo sie duzo lepiej, domyslam sie ze prawidlowo. Od 2 tyg znow jezdzi jakby nie mialo mocy tak jak na filmach:
1) od 0-100 km/h przy glebokim wcisnieciu gazu na 7/8 zakresu (istotne momenty: 0:05 sec / 0:07 sec):
2) wyprzedzanie od 100 km/h przy plytkim wcisnieciu gazu na 5/8 zakresu (istotne momenty: od 0:03 sec):
3) wyprzedzanie od 100km/h przy glebokim wcisnieciu gazu na 7/8 zakresu (itotne momenty: 0:05 sec / ):07 sec):
W filmiku 1 i 3 od 0:07 sec nie ciagnie, oraz w filmiku 2 nie ciagnie od 0:03 sec. Ciezko sie wyprzedza poniewaz auto podczas wyprzedzania jedzie duzo wolniej niz zazwyczaj... praktycznie stoi
Czy ktos mial podobny problem?
Czy ktos wie od czego zaczac?
Czy takie zachowanie ma zwiazek z tematem: -afb-25-150-km-co-to-za-wtyczka-vt40322.htm
The force will be with you...always
						- łapek
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
Olej w skrzyni był wymieniany? Moja w manualu ale na (najsłabszym) 3 biegu jedzie tak
  
Więc porównując, coś faktycznie jest u Ciebie nie tak i też obstawiałbym problem ze skrzynią.
			
			
									
									Więc porównując, coś faktycznie jest u Ciebie nie tak i też obstawiałbym problem ze skrzynią.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
						- 
				
				philiphser
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
olej wraz z filtrem byl zmieniany 15 tys km temu... byla to wymiana nie pelna czyli bez plukania...
zrobie logi i podrzuce tutaj link do tematu...
PS Jezeli to rzeczywiscie sterownik 4 biegu to to jest kosztowna naprawa? wiaze sie ona z wymiana sterownika czy kodowaniem skrzyni w VAG?
			
			
									
									zrobie logi i podrzuce tutaj link do tematu...
PS Jezeli to rzeczywiscie sterownik 4 biegu to to jest kosztowna naprawa? wiaze sie ona z wymiana sterownika czy kodowaniem skrzyni w VAG?
The force will be with you...always
						- 
				
				philiphser
- Forum Audi A6 / A7 
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
no moim zdaniem przeplywka jest okmichul pisze:Sprawdz przeplywke! lubi sie zabrudzić a brudu nie toleruje!
Poza tym zczytaj bledy vagiem, bez podstawowych instrukcji trudno jest wróżyć
 ja nadal sie mecze z tym problemem, mam w manualu 2.5TDI i po wymianie walkow i rozrzadu tak mi sie dzieje ,bo wczesniej dobrze bylo. Na poczatku tez myslalem ze to przeplywka ale kupilem nowa i tez to samo. ale to nie akurat na 3 biegu tylko moze to byc nawet 1,2,3,4,5,6, zalezy kiedy mu odbije bo czasami bardzo dobrze chodzi a czasami 1 pojdzie dobrze , 2 tez ,3 tez a 4 stanie i powoli obroty wchodza do 3 tys i sie odblokowywuje wtedy. Dodam tez ze jak obroty nie ida w gore to jak wrzuce na luz i go przegazuje do 3 tys obrotow to pozniej dobrze chodzi przez pewien czas.
 ja nadal sie mecze z tym problemem, mam w manualu 2.5TDI i po wymianie walkow i rozrzadu tak mi sie dzieje ,bo wczesniej dobrze bylo. Na poczatku tez myslalem ze to przeplywka ale kupilem nowa i tez to samo. ale to nie akurat na 3 biegu tylko moze to byc nawet 1,2,3,4,5,6, zalezy kiedy mu odbije bo czasami bardzo dobrze chodzi a czasami 1 pojdzie dobrze , 2 tez ,3 tez a 4 stanie i powoli obroty wchodza do 3 tys i sie odblokowywuje wtedy. Dodam tez ze jak obroty nie ida w gore to jak wrzuce na luz i go przegazuje do 3 tys obrotow to pozniej dobrze chodzi przez pewien czas.Na razie czeka mnie wizyta u elektryka :D jak cos bede wiedzial to napewno napisze co bylo nie tak ! :D Pozdrawiam i zycze Wesolych Swiat!!

- 
				
				tomaszek99
biernik pisze:Narko, najlepiej sprawdzić vagiem, ja już opisywałem jak było u mnie, podobnie kupiłem nową przepływke niby lepiej ale dalej coś nie tak. OKazało się że kupiłem nową wadliwą, wymieni;li i jest rewelacja.
no VAG duzo wyjasni
 ja za niedlugo jade do elektryka zobacze jaka ja niespodzianke bede mial :P
 ja za niedlugo jade do elektryka zobacze jaka ja niespodzianke bede mial :P 
							











 
 
