Witam!
Mam problem ze wspomaganiem.
A mianowicie już jak przyjechałem nim do Polski zauważyłem, że przy skręcaniu kierownicą odzywa się wspomaganie, nie jest to jakiś zgrzyt, pisk etc, trochę jak silnik w pralce i nasila się wraz ze skrętem.
Wspomaganie nie wykazuje chęci do szybkiego obracania kierownicą, a jak przekręcę na siłę to aż silnik przygasa.
Płyn, który był wlany wyglądał już jak błoto i śmierdział więc wymieniłem na zielonego Febi. Długo się odpowietrzał, dobre 5 minut, a kręciłem kierownicą.
Po wymianie zmiany brak. Dodam, że już trochę km zrobiłem w tym stanie (13tys.)
Tak więc? Pompa? Maglownica? Zaworki jakieś?
Od czego zacząć?
Jak trzeba zmienić pompę to jakiej szukać? (jaka jest oryginalna?)
Macie jakieś pewne , tanie źródło takich części?
Ile wyleci z portfela?
Z góry dzięki
[ A6 C5] [1.8 125km] Problem ze wspomaganiem
Hej!A nie ucieka Ci ten płyn po wymianie?Sprawdzałeś stan?Jeśli nie to tak jak napisałeś może to być i maglownica i pompa wspomagania?Jak kierownicę skręcisz na maxa to słuchać buczenie,wycie czy coś w tym rodzaju?Najlepiej zacząć od pompy bo to tańszy temat.Wymontować , dać do sprawdzenia ,ewentualnie zregenerować lub kupić nową.Jeśli po tych zabiegach nie będzie lepiej to czeka Cię regeneracja magla.Koszt ok.1000zł brutto z gwarancją na 1-2 lata +koszt wymontowania i zamontowania -ok.500zł+ewent.koszt drążków kierowniczych jeśli są w słabej kondycji. Pompa najlepsza ORI,ale i najdroższa,na najtańsze tematy też nie ma co się rzucać,żeby dwa razy zakupów nie robić. Poszukaj w sklepach z częściami samoch.:FOTA,INTERCARS,iparts.pl.
Ciekło zaraz po wymianie, dałem inną opaskę i nie cieknie.
Trzyma stan. Jak skręcam kierownicą to ze wzrostem skrętu słychać coraz mocniej buczenie, tak jakby silnik w pralce automatycznej.
Co do drążków to posiadam, były w komplecie z wahaczami, które wymieniam po kolei jak szlag je trafia :P
Oryginalna pompa to ZF? TRW?
Tylko w FOTA jest ZF z ceną i... 1000zł?
Trzyma stan. Jak skręcam kierownicą to ze wzrostem skrętu słychać coraz mocniej buczenie, tak jakby silnik w pralce automatycznej.
Co do drążków to posiadam, były w komplecie z wahaczami, które wymieniam po kolei jak szlag je trafia :P
Oryginalna pompa to ZF? TRW?
Tylko w FOTA jest ZF z ceną i... 1000zł?
ORI pompa to ZF.
Sprawdź to http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... O&typ=7741
Sprawdź to http://sklep.intercars.com.pl/#/dynamic ... O&typ=7741
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga