Witam Wszystkich
Mam pytanko odnośnie obrotów na biegu jałowym w a6 c5 1.8T AEB ponieważ u mnie obroty rano na zimnym silniku wynoszą ok 1050obr/min a gdy silnik osiągnie temperaturę jest cały czas ok 980obr/min czy to nie jest trochę dużo ??
Dodam że przepustnica wyczyszczona na połysk takie obroty ma odkąd posiadam auto czyli jakieś pół roku.
I jeszcze jedno pytanko czy to normalnie że z turbiny dochodzi dźwięk takiego jakby bulgotu jak depnie się do 6000obr/min a potem schodzi do zera.
[ AEB 1.8 150 KM] Czy za wysokie obroty ???
[ AEB 1.8 150 KM] Czy za wysokie obroty ???
Ostatnio zmieniony 04 lis 2011, 21:13 przez Daro1990, łącznie zmieniany 1 raz.
a możesz mi napisać jak ten zawór DV sprawdzić i gdzie on się znajduje najlepiej jakieś foto ;P
posiadam interfejs i vaga skanowałem autko lecz błędów żadnych nie ma.
Dodam że auto przyspiesza normalnie tzn od 2800obr/min dostaje takiego kopa jeśli można to nazwać kopem bo jakoś w siedzenia nie wciska ;P ale ogólnie autko przyspiesza dobrze, czuc tylko lekkie szarpnięcie podczas nagłego dodania gazu i puszczania gazu tez gwałtownego ale to chyba początek końca dwumasu ten zawór DV chyba nie ma nic wspólnego z tym szarpnięciem, ten dzwięk jest bardziej słyszalny jak się ściągnie ten króciec dolotowy zimnego powietrza między pasem przednim a obudową filtra powietrza taki jakby bulgot zwalniającej turbiny.
Godzinkę temu zlokalizowałem ten zawór znalazłem w etce wymontowałem go i wymieniłem wężyk podciśnienia na nowy przy okazji zrobiłem ten i wygląda to tak gdy przez wężyk podciśnienia ssie powietrze to zaworek przepuszcza powietrze gdy dmucham też przepuszcza lecz trochę z oporem ale puszcza. Po zatkaniu dłonią jednego z wlotów tych króćców grubszych zaworek przy zasysaniu i dmuchaniu nie puszcza. Czy po takim teście może ktoś powiedzieć mi czy ten zaworek kwalifikuje się do wymiany bo troszke on kosztuje dzwoniłem do ASO audi 260zł. Dodam że test robiłem po wyciągnięciu go z auta. Aha no i jeszcze jedno czy ten DV ma być połączony bezpośrednio z kolektorem ssącym mówie o podciśnieniu bo słyszałem opinnie że po drodze powinien być jakiś jeszcze jeden zaworek sterowany elektronicznie.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
posiadam interfejs i vaga skanowałem autko lecz błędów żadnych nie ma.
Dodam że auto przyspiesza normalnie tzn od 2800obr/min dostaje takiego kopa jeśli można to nazwać kopem bo jakoś w siedzenia nie wciska ;P ale ogólnie autko przyspiesza dobrze, czuc tylko lekkie szarpnięcie podczas nagłego dodania gazu i puszczania gazu tez gwałtownego ale to chyba początek końca dwumasu ten zawór DV chyba nie ma nic wspólnego z tym szarpnięciem, ten dzwięk jest bardziej słyszalny jak się ściągnie ten króciec dolotowy zimnego powietrza między pasem przednim a obudową filtra powietrza taki jakby bulgot zwalniającej turbiny.
Godzinkę temu zlokalizowałem ten zawór znalazłem w etce wymontowałem go i wymieniłem wężyk podciśnienia na nowy przy okazji zrobiłem ten i wygląda to tak gdy przez wężyk podciśnienia ssie powietrze to zaworek przepuszcza powietrze gdy dmucham też przepuszcza lecz trochę z oporem ale puszcza. Po zatkaniu dłonią jednego z wlotów tych króćców grubszych zaworek przy zasysaniu i dmuchaniu nie puszcza. Czy po takim teście może ktoś powiedzieć mi czy ten zaworek kwalifikuje się do wymiany bo troszke on kosztuje dzwoniłem do ASO audi 260zł. Dodam że test robiłem po wyciągnięciu go z auta. Aha no i jeszcze jedno czy ten DV ma być połączony bezpośrednio z kolektorem ssącym mówie o podciśnieniu bo słyszałem opinnie że po drodze powinien być jakiś jeszcze jeden zaworek sterowany elektronicznie.
Z góry dzięki za pomoc
Pozdrawiam
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga