[AUDI A6 C4] srebny pocisk na [RH ZW1] nowe fotosy s. 22
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 40
- Rejestracja: 23 sie 2011, 18:29
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1994
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Sokółka
Lipton, jak marnie czasem pod pedałem może przepływomierz powietrza się przycina ?
https://a6klub.pl <--- zapraszam.
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
sory za spam ale obiecałem to opisze sytuacje mianowicie kiedyś miałem bład g80 to chodziło o położenie czujnika iglicy wtrysku serującego czy jakos tak i ogolnie miały być wtryski padnięte po wymianie filtra paliwa błąd się skasował i wtryski też są już niby ok czyli auto można powiedzieć że się samo naprawiło
- robak26
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1137
- Rejestracja: 30 lip 2009, 17:52
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.2 230KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Płock
- Kontakt:
Filtr wymieniony.Lipton pisze:sory za spam ale obiecałem to opisze sytuacje mianowicie kiedyś miałem bład g80 to chodziło o położenie czujnika iglicy wtrysku serującego czy jakos tak i ogolnie miały być wtryski padnięte po wymianie filtra paliwa błąd się skasował i wtryski też są już niby ok czyli auto można powiedzieć że się samo naprawiło
Błąd nadal jest i na wolnych obrotach go strasznie słychać.
I lekko falują obroty.
- piatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 448
- Rejestracja: 13 sty 2009, 10:15
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 177KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Gryfice
Wtryski wczoraj wymieniłem i nie do końca jestem zadowolony. Auto chodzi równiutko, gada ślicznie, ale przyrostu znaczącego mocy nie odczuwam. Czy jest możliwe, że Włoch jeździł już na wtryskach tz. 230?? Jaki teraz ustawić kont wtrysku?? Wczoraj przestawiłem w grupie 4 na vagu, na około 7stopni i nie wiem czy to nie za dużo, tylko jak cofnę mu czy będzie dobrze palił rano?