[ AFB 2.5 150 KM] kapitalny remont AFB
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
[ AFB 2.5 150 KM] kapitalny remont AFB
Witam
Wpadłem troche jak śliwka w kompot kupiłem kilka dni temu przepiekna wymarzona a6 2.5 tdi quattro manual full opcja 98r. za 12k zł mysle ze cena nie byla zbyt wysoka jak by silnik byl OK.... i na tym sie chyba skonczylo......
auto jezdzilo wszystko ladnie i pieknie ale z ciekowosci zdjałem pokrywe zaworów i jupii wałki OK 290k km i prawnie nic nie zużyte (olej mobil 5/30 )no i to by bylo na te brat zauważył dzwigienke po miedzy walkami w prawej glowicy zawor ssacy wtrysk sterujacy jest mozliwe ze to w jakis kolwiek sposob ograniczalo dawe paliwa?? wlasciciel gazowal autko pod prawe 4.5tys obr a za nim ani jednego dymka... stukow tez nie bylo slychac bo z czego... silnik rowno pracowal na wolnych obrotach, bez problemu odpalał, bylo by dobrym pocieszeniem jak by uklad paliwowy był OK
oki jedziemy dalej na misce olejowej slysze lancuch napedu pompy jak dotkne reko miske to jest ciszej wiec podczas remontu tez warto to naprawic jaki byl by koszt zakupu lancucha pompy oleju?? uzywka pompa kosztuje na all od 50 do 150zł nowa 600zł
Wałki mam OK praktycznie nie ma rowka na krzywce w prawej glowicy stojac przodem do auta z lewej strony mam nadzieje ze beda takie same teraz pytanie wymienic tylko popychacze i dzwigienki czy od razu calosc z wałkami??
ogladajac ceny na all to sama hydraulika kosztuje 850zł a z walkami 2100 zł co uczyni jedyne 1300zl na 4 nowe wałki
rozrzad tez bede przy okazji wymienic ale to w kazdym aucie trzeba zrobic wiec liczylem sie z tym kosztem.
pytanie brzmi co jszcze??
czytalem w innym temacie ze odme tez ale u mnie nie bylo duzego cisnienia w silniku korek wlewu oleju w ogole sie nie unosił a na odpowietrzenie do rury ssacej ledwo co fukało wiec mysle ze odma bedzie drożna co o niej sadzicie??
mysle ze skoro ledwo co fuka to nie ma jeszcze takiego przedmuchu za cylindrach:) to chyba kolejny+
termostat to tez wiem
jak wyglada simmering z tylu na wale?? sam simmering czy jest caly z obudowa plastikowa jak w PD??
kolejne pytanie brzmi zdejmowac glowice?? wiadomo znowu trzeba kupic uszczelki tylko boje sie starej zasady w gow**e sie nie grzebie:) i beda kolejne koszty zawory, planowanie i takie tam........
pozdrawiam jak by ktos chcial to moge wrzucic po naprawe caly kosztorys chyba ze kogos by to bardziej interesowalo mogle zrobic foto i opisac co i jak bylo robione moze sie przydac
Wpadłem troche jak śliwka w kompot kupiłem kilka dni temu przepiekna wymarzona a6 2.5 tdi quattro manual full opcja 98r. za 12k zł mysle ze cena nie byla zbyt wysoka jak by silnik byl OK.... i na tym sie chyba skonczylo......
auto jezdzilo wszystko ladnie i pieknie ale z ciekowosci zdjałem pokrywe zaworów i jupii wałki OK 290k km i prawnie nic nie zużyte (olej mobil 5/30 )no i to by bylo na te brat zauważył dzwigienke po miedzy walkami w prawej glowicy zawor ssacy wtrysk sterujacy jest mozliwe ze to w jakis kolwiek sposob ograniczalo dawe paliwa?? wlasciciel gazowal autko pod prawe 4.5tys obr a za nim ani jednego dymka... stukow tez nie bylo slychac bo z czego... silnik rowno pracowal na wolnych obrotach, bez problemu odpalał, bylo by dobrym pocieszeniem jak by uklad paliwowy był OK
oki jedziemy dalej na misce olejowej slysze lancuch napedu pompy jak dotkne reko miske to jest ciszej wiec podczas remontu tez warto to naprawic jaki byl by koszt zakupu lancucha pompy oleju?? uzywka pompa kosztuje na all od 50 do 150zł nowa 600zł
Wałki mam OK praktycznie nie ma rowka na krzywce w prawej glowicy stojac przodem do auta z lewej strony mam nadzieje ze beda takie same teraz pytanie wymienic tylko popychacze i dzwigienki czy od razu calosc z wałkami??
ogladajac ceny na all to sama hydraulika kosztuje 850zł a z walkami 2100 zł co uczyni jedyne 1300zl na 4 nowe wałki
rozrzad tez bede przy okazji wymienic ale to w kazdym aucie trzeba zrobic wiec liczylem sie z tym kosztem.
pytanie brzmi co jszcze??
czytalem w innym temacie ze odme tez ale u mnie nie bylo duzego cisnienia w silniku korek wlewu oleju w ogole sie nie unosił a na odpowietrzenie do rury ssacej ledwo co fukało wiec mysle ze odma bedzie drożna co o niej sadzicie??
mysle ze skoro ledwo co fuka to nie ma jeszcze takiego przedmuchu za cylindrach:) to chyba kolejny+
termostat to tez wiem
jak wyglada simmering z tylu na wale?? sam simmering czy jest caly z obudowa plastikowa jak w PD??
kolejne pytanie brzmi zdejmowac glowice?? wiadomo znowu trzeba kupic uszczelki tylko boje sie starej zasady w gow**e sie nie grzebie:) i beda kolejne koszty zawory, planowanie i takie tam........
pozdrawiam jak by ktos chcial to moge wrzucic po naprawe caly kosztorys chyba ze kogos by to bardziej interesowalo mogle zrobic foto i opisac co i jak bylo robione moze sie przydac
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
chapakostabakos
Witaj kolego, gratulacje zakupu ale jak widzisz zaczynaja sie komplikacje oby bylo ich malo.
Walki sprawdz wszystkie porzadnie. Walki wygladaja podczas pracy tak:
Rowki robia sie nie na calym promieniu styku krzywki z walkiem tylko na wierzcholku. Jezeli masz starte wierzcholki to zmieniaj calosc czyli:
- walki + hydraulika + pestki - 2500 pln
- olej + filtr knetsh lub bosch - 300 pln
Ponadto:
- odma (tylko ja przeczysc) nowa koszatuje - 250 pln
- pasek glowny rozrzadu ale Ty rozrzad zmieniasz caly - ok 1500 pln
- termostad - simmering dobierze Ci mechanik
Dodatkowo sprawdz stan paskow i rolek od klimy. Warto wymienic przy zrzuconym przodzie.
Z robocizna etc wyniesie Cie to ok 6000 pln jezeli nic nowego sie nie pojawi.
Ale powiem tak kupiles za 12k autko wrzucisz 6k i masz spokojne 500 tys km z odpowiednim olejem etc.
Jak masz kase na taki remont to smialo dzialaj. Jak nie to zmien rozrzad jako pierwszy i po 3-5 mscach zmien walki.
Co do glowicy lepiej nie ruszaj. Jedynie sprawdz czy wszystko gra, czy sie nie poci.
Decyzja nalezy do Ciebie.
[ Dodano: 2011-10-25, 20:48 ]
Tutaj krotki film pogdladowy na temat walkow, krzywek i pieskow... powinienes wiedziec o co chodzi.
Witaj kolego, gratulacje zakupu ale jak widzisz zaczynaja sie komplikacje oby bylo ich malo.
Walki sprawdz wszystkie porzadnie. Walki wygladaja podczas pracy tak:
Rowki robia sie nie na calym promieniu styku krzywki z walkiem tylko na wierzcholku. Jezeli masz starte wierzcholki to zmieniaj calosc czyli:
- walki + hydraulika + pestki - 2500 pln
- olej + filtr knetsh lub bosch - 300 pln
Ponadto:
- odma (tylko ja przeczysc) nowa koszatuje - 250 pln
- pasek glowny rozrzadu ale Ty rozrzad zmieniasz caly - ok 1500 pln
- termostad - simmering dobierze Ci mechanik
Dodatkowo sprawdz stan paskow i rolek od klimy. Warto wymienic przy zrzuconym przodzie.
Z robocizna etc wyniesie Cie to ok 6000 pln jezeli nic nowego sie nie pojawi.
Ale powiem tak kupiles za 12k autko wrzucisz 6k i masz spokojne 500 tys km z odpowiednim olejem etc.
Jak masz kase na taki remont to smialo dzialaj. Jak nie to zmien rozrzad jako pierwszy i po 3-5 mscach zmien walki.
Co do glowicy lepiej nie ruszaj. Jedynie sprawdz czy wszystko gra, czy sie nie poci.
Decyzja nalezy do Ciebie.
[ Dodano: 2011-10-25, 20:48 ]
Tutaj krotki film pogdladowy na temat walkow, krzywek i pieskow... powinienes wiedziec o co chodzi.
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
philiphser dzieki za odp
rozebrałem dziś 2 pokrywe i wierzchołki na wszystkich wałkach sa prawie idealne praktycznie nie wyczuwalne slady zużycia pod paznokciem wiec wałki zostaja
po zobaczeniu filmiku moje dzwigienki wygladaja jak nowe tylko 1 wypadla:) dobrze ze nie dostala sie gdzies pod wałek tylko zostala w ustronnym miejscu w glowicy
problem tkwi w popychaczach maja wyklepane głowki wiec wymieniam tylko sama hydraulike: dźwigienki i popychacze
odme tez mam zamiar tylko wymyc w benzynie i dobrze wydmuchać kompresorem
poprzedni wlasciciel wymienial "uchwyt" tak to nazwali w aso ale chodzi o łape i napinacz paska wielorowkowego dal mi fakture na 1700zł wiec znowu rozrzad bedzie cos tanszy
co do zimeringa to trzeba bedzie wyciagac silnik bez przodu i okablowania to wystarczy tylko odkrecic od skrzyni i powiesic na podciagarce i zimmering sie wymieni
glowica jest sucha wiec chyba je zostawie poruszam tylko zaworem gdzie nie ma dzwigienki czy jest prosty i czy plynnie chodzi
najpierw musze zrobic hydraulike jak juz wspomniałem 1 dzwigienka juz wypadla naszczescie nic powaznego nie narobila ale wole nie ryzykowac
co do robocizny to mam ja za free:) bo to bede robił po pracy z ojcem mechanikiem:)
PS: philiphser wiesz moze ile kosztuje lancuch napedu pompy oleju?? na allegro nic nie znalazlem... albo lancuszek do wymiany mam albo napinacz pada bo slysze jak szmera cos po misce olejowej....
systematycznie robie foto jak skoncze wrzuce wszystko na forum
pozdrawiam
rozebrałem dziś 2 pokrywe i wierzchołki na wszystkich wałkach sa prawie idealne praktycznie nie wyczuwalne slady zużycia pod paznokciem wiec wałki zostaja
po zobaczeniu filmiku moje dzwigienki wygladaja jak nowe tylko 1 wypadla:) dobrze ze nie dostala sie gdzies pod wałek tylko zostala w ustronnym miejscu w glowicy
problem tkwi w popychaczach maja wyklepane głowki wiec wymieniam tylko sama hydraulike: dźwigienki i popychacze
odme tez mam zamiar tylko wymyc w benzynie i dobrze wydmuchać kompresorem
poprzedni wlasciciel wymienial "uchwyt" tak to nazwali w aso ale chodzi o łape i napinacz paska wielorowkowego dal mi fakture na 1700zł wiec znowu rozrzad bedzie cos tanszy
co do zimeringa to trzeba bedzie wyciagac silnik bez przodu i okablowania to wystarczy tylko odkrecic od skrzyni i powiesic na podciagarce i zimmering sie wymieni
glowica jest sucha wiec chyba je zostawie poruszam tylko zaworem gdzie nie ma dzwigienki czy jest prosty i czy plynnie chodzi
najpierw musze zrobic hydraulike jak juz wspomniałem 1 dzwigienka juz wypadla naszczescie nic powaznego nie narobila ale wole nie ryzykowac
co do robocizny to mam ja za free:) bo to bede robił po pracy z ojcem mechanikiem:)
PS: philiphser wiesz moze ile kosztuje lancuch napedu pompy oleju?? na allegro nic nie znalazlem... albo lancuszek do wymiany mam albo napinacz pada bo slysze jak szmera cos po misce olejowej....
systematycznie robie foto jak skoncze wrzuce wszystko na forum
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 611
- Rejestracja: 20 cze 2009, 16:49
- Imię: Tomasz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.9TDI AVF 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
serdecznie namawiam Cie (jezeli tak nie jest) abys utrzymywal bardzo dobre relacje z ojcem. Uwierz - bedzie to Twoj najblizszy przyjaciel - nigdy nie zapominaj o urodzinach, imieninach, dniu ojca.....chapakostabakos pisze: co do robocizny to mam ja za free:) bo to bede robił po pracy z ojcem mechanikiem:)
Oczywiscie dobre relacje z najblizsza rodzina zawsze sa wskazane - lecz obecnie i przez caly okres uzytkownia tego samochodu, Tobie beda szczegolnie potrzebne.
w misce jest plastikowa 'rynna/slizg' po ktorej slizga sie lancuch - rynna z czasem sie przeciera - nie pamietam dokladnie ile kosztuje, lecz nie byly to duze kwoty (w aso <> 50 pln)chapakostabakos pisze: .. albo lancuszek do wymiany mam albo napinacz pada bo slysze jak szmera cos po misce olejowej....
Lancuch tak czy inaczej musisz sprawdzic ...
ps.
mam nadzieje ze nie urazilem Cie wstawka o relacjach rodzinnych (nie mialem takiego zamiaru - jezeli jednak tak sie stalo to serdecznie przepraszam)
dodatkowo zachecam do lektury niniejszego dzialu, praktycznie w 100 % przeznaczonemu dla jednostek 2.5, szczegolnie do zaznajomienia sie z zagadnieniem przekladki calego silnika na 2.5 nowszej generacji.
moze warto rozwazyc...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
Witam
w duzej czesci sam wszystko robie:) wiec nie bedzie tak na czasie mi nie zalezy bo mam 2 auto
Ma ktos ksiazke do audi a6 AUTO ale cos innego gdzie beda jakies instrukcje napraw??
znalazlem cos takiego na google ale juz linki sa przestarzale
rozebralem przod da sie wymienic lozysko na szajbie z wizkozy?? bo szumi a calej obudowy nie bede wymieniac....
pozdrawiam
w duzej czesci sam wszystko robie:) wiec nie bedzie tak na czasie mi nie zalezy bo mam 2 auto
Ma ktos ksiazke do audi a6 AUTO ale cos innego gdzie beda jakies instrukcje napraw??
znalazlem cos takiego na google ale juz linki sa przestarzale
rozebralem przod da sie wymienic lozysko na szajbie z wizkozy?? bo szumi a calej obudowy nie bede wymieniac....
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
WItam wczoraj wymonotowałem juz silnik i wszystko ladnie wymyłem teraz moge rozpoczac rozbieranie motorka:)
Z wstepnych ogledzin wałki i dzwigienki byly juz kiedys wymieniane dlatego praktycznie zerowe slady zuzycia i widac wybite slady po poprzednich dzwigienkach jak wypadly tylko ze w prawej glowicy, pompa vacum tez nowa i turbo zregenerowane(blaszka firmy co to robiła) podejrzewa ze z pompom vp tez cos bylo kiedys robione bo widac slady na srubach na rozrzadzie jeszcze sa widoczne dosc czytelnie napisy wiec tez widac ze nie dawno był nowy ok koniec tego dobrego
pompa wody leje jak cholera rolki z paska wielorowkowego tez nie zle wyjechane i teraz rodzi sie moje pytanie:
jest mozliwosc wymiane łozysk na wiskozie?? czy trzeba wymienic wszystko wraz z tym wielkim kawałkiem aluminium??
Jak wyglada rurka od webasto co pobiera powietrze?? ja mam ucieta nie powinno tam byc jakiegos filtra albo polaczna z ukladem dolotowym?? bo mam tam wstawione metalowe kolanko
i koleje pytanie jak wyglada wydech z webasto?? wychodzi rurka aluminowa z niego pod nim mam taki maly katalizatorek albo cos podobnego i po 3cm rurka jest urwana jest ona gdzies podlaczona?? zastanawiam sie bo jak zamontuje podloge pod silnik i skrzynie ktorych jeszcze nie mam ze sie wypali dziura
pozdrawiam
Z wstepnych ogledzin wałki i dzwigienki byly juz kiedys wymieniane dlatego praktycznie zerowe slady zuzycia i widac wybite slady po poprzednich dzwigienkach jak wypadly tylko ze w prawej glowicy, pompa vacum tez nowa i turbo zregenerowane(blaszka firmy co to robiła) podejrzewa ze z pompom vp tez cos bylo kiedys robione bo widac slady na srubach na rozrzadzie jeszcze sa widoczne dosc czytelnie napisy wiec tez widac ze nie dawno był nowy ok koniec tego dobrego
pompa wody leje jak cholera rolki z paska wielorowkowego tez nie zle wyjechane i teraz rodzi sie moje pytanie:
jest mozliwosc wymiane łozysk na wiskozie?? czy trzeba wymienic wszystko wraz z tym wielkim kawałkiem aluminium??
Jak wyglada rurka od webasto co pobiera powietrze?? ja mam ucieta nie powinno tam byc jakiegos filtra albo polaczna z ukladem dolotowym?? bo mam tam wstawione metalowe kolanko
i koleje pytanie jak wyglada wydech z webasto?? wychodzi rurka aluminowa z niego pod nim mam taki maly katalizatorek albo cos podobnego i po 3cm rurka jest urwana jest ona gdzies podlaczona?? zastanawiam sie bo jak zamontuje podloge pod silnik i skrzynie ktorych jeszcze nie mam ze sie wypali dziura
pozdrawiam
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 24 paź 2011, 23:09
- Lokalizacja: Tomaszów Lubelski
Witam panów. Niedawno kupiłem w Hollandii audi 2.5 tdi v6 z tym, że w automacie. Koleś twierdził że rozrząd był zmieniany więc postanowiliśmy zjechać nim na kołach. Niestety w naszej stolicy (dobrze, że tutaj a nie u Gebelsów ufff) urwał nam się pasek od wspomagania i ładowania. w warsztacie w WWA powiedzieli, że rozsypała się jedna z rolek i że mieliśmy szczęście, że resztki paska nie poszły w rozrząd. Wyjęliśmy pasek, i wyjechaliśmy z tego warsztatu, (panowie nam powiedzieli ok. 500pln za sam pogląd co się nawyczyniało <szok> ). Postanowiliśmy zjechać do domu bez wspomagania ok. 450km) w połowie drogi zabrakło nam prądu. Zadzwoniliśmy po kumpla i zmienialiśmy akumulatory hehe i tak zjechaliśmy do domu. Po powrocie zaprowadziliśmy auto do kumpla mojego Taty mechanika. Gość jest naprawde dobry robi silniki całe życie i chyba nie ma osoby która na niego narzeka. Gość wymienił wszystkie paski rolki pompe wody wszystkie tulejki etc. Powiedział też że pasek rozrządu może i był zmieniany ale tylko pasek. Mówił że pompa wody jest z roku 99r i że dziwi się że tylko 1 rolka się rozsypała. A teraz przejdę kolego do częśći najważniejszej. Części kosztowały ok. 1500zł. Przedstawię Wam dokładny kosztorys jak znajdę fakturkę. (ogólnie całych części było naprawde sporo ) Pewnie w warsztatach za taką pracę biorą ok 600 zł. mogę się mylić. więc jestem zadowolony z ceny wymiany paska bo wszyscy mnie straszyli, że w v6 wymiana pasków będzie kosztowała ok 2500k. A i teraz ciekawostka. Przyjechaliśmy z NL. audi nie wzieło grama oleju. jest zalane syntetykiem a na 3000tys. to chyba dobrze 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
KonradTL
kompletny rozrzadz 1300-1500 pln robocizna 600-800 pln tak to wyglada. To ze nie wzial oleju to dobrze z tym ze powiedz jak silnik chodzi? ladnie rowno nie klekocze? Jak sprawdziles walki rozrzadu? Sciagales dekle? miales papiery na wymiane walkow? jaki przebieg auta? z 99r? jak w opisie masz?
chapakostabakos
fajnie ze masz doinwestowane autko... bedziesz mial malo klopotow...
wisko zmieniasz cale koszt ok 400 pln nowe...
Co znaczy ze pompa wody leje? tzn przepuszcza plyn? cieknie?
Co do webasto nie pomoge... nie mam webasto...
kompletny rozrzadz 1300-1500 pln robocizna 600-800 pln tak to wyglada. To ze nie wzial oleju to dobrze z tym ze powiedz jak silnik chodzi? ladnie rowno nie klekocze? Jak sprawdziles walki rozrzadu? Sciagales dekle? miales papiery na wymiane walkow? jaki przebieg auta? z 99r? jak w opisie masz?
chapakostabakos
fajnie ze masz doinwestowane autko... bedziesz mial malo klopotow...
wisko zmieniasz cale koszt ok 400 pln nowe...
Co znaczy ze pompa wody leje? tzn przepuszcza plyn? cieknie?
Co do webasto nie pomoge... nie mam webasto...
The force will be with you...always
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk
witam
pompa wody cieknie simmering na wale z tylu od strony sprzegla jest wymienialny czy musze kupic simmering wraz z obudowa aluminiowa?? pytam bo do sklepu mam troche daleko wiec musze wszystko porozbierac zeby nie jezdzic wiele razy
po rozebraniu miski olejowej widac ze wszystko jest ok lancuszek napiety wszystkie tryba OK musze sie jeszcze temu dokladnie przyjrzec ale chyba narazie to zostawie
ile moze byc dopuszczalnego luzu na kole dwumasowym?? mam "nowe" z 2005r ale tarcza juz nie jest pierwszej mlodosci wiec dam ja okuć bo sprezyny ma dobre jak padnie kolo 2 masowe wymienie komplet
Po co jest regulacja wysokosci swiatel jak mam fabryczneho xenona?? czy to jest do halogenów??
byl by ktos taki laskawy i podal mi wymiary blokad do rozrzadu?? wiem ze to kosztuje na all tylko 60zl ale kupowac tylko na jeden raz to troche szkoda pieniedzy chyba ze ktos jest z okolic Pawłowic/Slask i mial by cos takie pozyczyc na kilka dni za jakiegos bro:)
pompa wody cieknie simmering na wale z tylu od strony sprzegla jest wymienialny czy musze kupic simmering wraz z obudowa aluminiowa?? pytam bo do sklepu mam troche daleko wiec musze wszystko porozbierac zeby nie jezdzic wiele razy
po rozebraniu miski olejowej widac ze wszystko jest ok lancuszek napiety wszystkie tryba OK musze sie jeszcze temu dokladnie przyjrzec ale chyba narazie to zostawie
ile moze byc dopuszczalnego luzu na kole dwumasowym?? mam "nowe" z 2005r ale tarcza juz nie jest pierwszej mlodosci wiec dam ja okuć bo sprezyny ma dobre jak padnie kolo 2 masowe wymienie komplet
Po co jest regulacja wysokosci swiatel jak mam fabryczneho xenona?? czy to jest do halogenów??
byl by ktos taki laskawy i podal mi wymiary blokad do rozrzadu?? wiem ze to kosztuje na all tylko 60zl ale kupowac tylko na jeden raz to troche szkoda pieniedzy chyba ze ktos jest z okolic Pawłowic/Slask i mial by cos takie pozyczyc na kilka dni za jakiegos bro:)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 17
- Rejestracja: 21 maja 2011, 13:06
- Lokalizacja: sląsk