[A6 2,4 BEN+GAZ] Silnik dławi się jak jest zimny
[A6 2,4 BEN+GAZ] Silnik dławi się jak jest zimny
Witam serdecznie,
prosze o rade co to moze byc. Przy zimnym silnilku jak wcisne gaz do dechy to na sekunde silnik sie zadlawi i potem ostro wejdzie na obroty. Identycznie jest na gazie i benzynie. Jest to nawet wyczuwalne podczas zmiany biegow podczas jazdy. Po rozgrzaniu silnika problem znika. Dodam iz brak bledow prz podpieciu VAGa.
Z gory dziekuje
prosze o rade co to moze byc. Przy zimnym silnilku jak wcisne gaz do dechy to na sekunde silnik sie zadlawi i potem ostro wejdzie na obroty. Identycznie jest na gazie i benzynie. Jest to nawet wyczuwalne podczas zmiany biegow podczas jazdy. Po rozgrzaniu silnika problem znika. Dodam iz brak bledow prz podpieciu VAGa.
Z gory dziekuje
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
u mnie jest to samo z tym, że na benzynie jak zapali rano. Po przejściu na gaz jest ok jak silnik jest ciepły też jest ok i po zapaleniu wszystko jest dobrze. Jak jest zimny to po pełnym wciśnięciu gazu obroty ledwo idą do 4tyś i trwa to wieki a potem powyżej 4tyś obroty zaczynają normalnie zasuwać. ÂŚwiece i przewody wymienione
A6 2.4 165KM MMI WEBASTO ANTYRADAR
Trochę odświeżę.
U mnie rano na zimnym silniku auto tak jakby się dławiło (na benzynie) czasem taki odgłos jakby z rury strzeliło - jak się przełączy na gaz to idzie równo. Do momentu przełączenia na gaz (na benzynie) idzie równo tylko na niskich obrotach, jak dodaje gazu to dławi się.
Jakieś sugestie? Czy nieszczelny przewód odpowietrzania klawiatury może być tego przyczyną?
U mnie rano na zimnym silniku auto tak jakby się dławiło (na benzynie) czasem taki odgłos jakby z rury strzeliło - jak się przełączy na gaz to idzie równo. Do momentu przełączenia na gaz (na benzynie) idzie równo tylko na niskich obrotach, jak dodaje gazu to dławi się.
Jakieś sugestie? Czy nieszczelny przewód odpowietrzania klawiatury może być tego przyczyną?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Możliwe że lpg rozjechało korekty paliwowe, aby potwierdzić lub odrzucić tą diagnozę proponuję skasować korekty vagiem lub odłącz akumulator na 20 min i zrób na benzynie z 50 km aby ecu na nowo się zaadoptował. Jeśli dolegliwości ustąpią to lpg do regulacji a jeśli nie to trzeba będzie szukać przyczyn po stronie pb.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga