Po co chcesz przerabiać na poliftowe skoro DRL Cię nie interesuje?? Bez sensu.
Chyba że masz zwykłe lampy??
Fizycznie pasować będą.
[a6 c6] przednie lampy od modelu 2009
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Sens taki że ciężko znaleźć świeżą używaną lampę ksenonową bez LED a chce taką zamontować ponieważ moje ksenony świecą jak świeczki a nie ksenony (sprawdzane urządzeniem do mierzenia luksów czy lumenów - już nie pamiętam). Podobno w lampach ksenonowych standardowo moc lamp z wiekiem spada ze względu na "wypalone" soczewki lub odblaski i obawiam się że część lamp na allegro sprzedawana jest z tego właśnie powodu. Piszą oczywiście że działają w 100% ale czy świecą w 100% to już loteria. Trafia mi się okazja zakupu lamp z 2009 roku z ledami niedziałającymi które może później wskrzeszę bo oprócz nich pewnie jeszcze moduł będzie do wymiany (tego jeszcze nie sprawdziłem).
Podsumowując chce kupić gołe świeże lampy ksenonowe nieskrętne (przetwornicę przełożę ze swoich lamp) z ledami i chciałem wiedzieć czy będą działać bez przeróbek w elektryce czy nie ominą mnie przeróbki. tak jak pisałem LEDy nie muszą na razie działać. Chętniej kupiłbym lampy bez LEDów ale nie wiem gdzie znaleźć takie które będą świeższe niż 2005 lub 2006 rok. Bo jaki byłby sens wymiany lamp z 2005 roku jakie teraz mam na 2006 rok.
turboptys
Podsumowując chce kupić gołe świeże lampy ksenonowe nieskrętne (przetwornicę przełożę ze swoich lamp) z ledami i chciałem wiedzieć czy będą działać bez przeróbek w elektryce czy nie ominą mnie przeróbki. tak jak pisałem LEDy nie muszą na razie działać. Chętniej kupiłbym lampy bez LEDów ale nie wiem gdzie znaleźć takie które będą świeższe niż 2005 lub 2006 rok. Bo jaki byłby sens wymiany lamp z 2005 roku jakie teraz mam na 2006 rok.
turboptys
Dosyć ciekawa teoria aby przetwornica zużywała się w ciągu 2000 godz. zakładając że żarniki ksenonowe świecą ok 3000 godz. To że jak każde urządzenie elektryczne/elektroniczne może paść to się zgodzę ale np z wilgoci, korozji, uszkodzeń podzespołów, itd. ale chyba raczej nie od czasu eksploatacji tym bardziej tak krótkiego.
Na dowód mojego powyższego stwierdzenia:
1. Duża ilość postów i tematów o wypalonych odbłyśnikach
2. mnóstwo firm regenerujących ksenony
3. obydwie lampy w moim aucie świecą źle co raczej nie wskazuje na przetwornice (aczkolwiek nie wykluczam tej możliwości)
4. w A6 C5, którą równiez użytkuję, jest podobny przebieg, świateł dziennych brak więc ksenon świeci się zawsze podczas jazdy i jedyne co padło to żarniki a nie przetwornice.
Proszę jednak forumowiczów na odpowiedź na moje pytanie a ocenę czy to co chcę zrobić jest sensowne czy nie proszę pozostawcie mojej skromnej osobie
turboptys
Na dowód mojego powyższego stwierdzenia:
1. Duża ilość postów i tematów o wypalonych odbłyśnikach
2. mnóstwo firm regenerujących ksenony
3. obydwie lampy w moim aucie świecą źle co raczej nie wskazuje na przetwornice (aczkolwiek nie wykluczam tej możliwości)
4. w A6 C5, którą równiez użytkuję, jest podobny przebieg, świateł dziennych brak więc ksenon świeci się zawsze podczas jazdy i jedyne co padło to żarniki a nie przetwornice.
Proszę jednak forumowiczów na odpowiedź na moje pytanie a ocenę czy to co chcę zrobić jest sensowne czy nie proszę pozostawcie mojej skromnej osobie

turboptys
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Rocznik: 2014
- Moje auto: A7 4G
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
- goly191
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2027
- Rejestracja: 31 paź 2008, 22:43
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Pomorskie
po co gdybać jak można samemu zobaczyćturboptys pisze:Dosyć ciekawa teoria aby przetwornica zużywała się w ciągu 2000 godz. zakładając że żarniki ksenonowe świecą ok 3000 godz. To że jak każde urządzenie elektryczne/elektroniczne może paść to się zgodzę ale np z wilgoci, korozji, uszkodzeń podzespołów, itd. ale chyba raczej nie od czasu eksploatacji tym bardziej tak krótkiego.
Na dowód mojego powyższego stwierdzenia:
nie ja ten czas wymyśliłem
na 100% takie są w C5
http://allegro.pl/przetwornica-xenon-he ... 22099.html
jak sprawa wygląda w C6 na własne oczy jeszcze nie widziałem, z aledrogo ciężko wywnioskować, można np looknąć tu, ale czy to na stówę jest ta to nie wiem
http://allegro.pl/audi-a4-a6-05-10-4f-p ... 06019.html
również widnieje 2000h