[ AFN 1.9 110 KM] [SOLVED]zimne świece help
[ AFN 1.9 110 KM] [SOLVED]zimne świece help
auto rano ciężko pali wymiana świec-zimne przekaznik na krótko podłączany pyka ale tylko raz tak jakby nie rozłączał kontrolka od świec nie świeci dlozej jak 2sekundy pytanie od razu wymienic przekaznik czy szukac czegoś innego? Tylko czego?
Ostatnio zmieniony 07 lis 2011, 01:10 przez Dom2323, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 584
- Rejestracja: 23 sie 2008, 11:44
- Imię: Jurek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
z tego co ja wiem, to jak czujnik temperatury umarł to komputer dostaje info że jest -50*C, więc to raczej odpada.Andi 2.5 tdi pisze: Dom2323 napisał/a:
pytanie od razu wymienic przekaznik czy szukac czegoś innego? Tylko czego?
sprawdz czujnik temperatury ,ktory steruje grzaniem swiec ,jak i przewody.
Proponuję podpiąć komputer jak masz i może dostaniesz odpowiedź - jeśli to będzie czujnik to komp ci to powie.
A przewody masz ok? Trywialne, ale tanie i łatwe w sprawdzeniu
TRAGEDIA
Chyba coś popsułem sprawdzałem na krótko przekażnik od świec i zrobiłem zwarcie akumulator wymieniłem bo był słaby po tym auto odpala na chwile i chyba zamyka mu paliwo i gaśnie podjechał gość od awaryjnych odpaleń bo myślałem że to immo się zepsuło ale nie mógł auta zwagować dodam że kontrolka od immo gaśnie tylko chyba póżniej niż zwykle, czytałem że można wymienić przekażnik 109 ale nie mogę go znależć nie wiem co robić co sprawdzić?
Chyba coś popsułem sprawdzałem na krótko przekażnik od świec i zrobiłem zwarcie akumulator wymieniłem bo był słaby po tym auto odpala na chwile i chyba zamyka mu paliwo i gaśnie podjechał gość od awaryjnych odpaleń bo myślałem że to immo się zepsuło ale nie mógł auta zwagować dodam że kontrolka od immo gaśnie tylko chyba póżniej niż zwykle, czytałem że można wymienić przekażnik 109 ale nie mogę go znależć nie wiem co robić co sprawdzić?
cały czas go chce odpalić ale normalnie odcina mu paliwo
kluczykiem serwisowym to samo
jest jakiś przekażnik od pompy który mogłem spalić?
wszystkie bezpieczniki ok
przekażników coś ma mało ale to jest biedna wersja
pozostała chyba linka i do warsztatu
[ Dodano: 2011-10-28, 22:22 ]
i jeszcze jedno kontrolka od świec mruga na dłużej włączonym zapłonie
kluczykiem serwisowym to samo
jest jakiś przekażnik od pompy który mogłem spalić?
wszystkie bezpieczniki ok
przekażników coś ma mało ale to jest biedna wersja
pozostała chyba linka i do warsztatu
[ Dodano: 2011-10-28, 22:22 ]
i jeszcze jedno kontrolka od świec mruga na dłużej włączonym zapłonie
Ja bym na twoim miejscu zatankował więcej paliwa odpowietrzył układ i jeździł dalej :D
Migająca kontrolka to nic jak tylko błąd czujnika niskiego poziomu paliwa lub awaria pompki w zbio0rniku... Radzę iść tym tropem....
Zgaduje : paliwa masz mało w baku :D
O sorka.... dopiero teraz zauważyłem ze to 1.9 :D
Cofam poprzednią wypowiedź...
Ale spróbuj może i u Ciebie jest podobny problem...
Migająca kontrolka to nic jak tylko błąd czujnika niskiego poziomu paliwa lub awaria pompki w zbio0rniku... Radzę iść tym tropem....
Zgaduje : paliwa masz mało w baku :D
O sorka.... dopiero teraz zauważyłem ze to 1.9 :D
Cofam poprzednią wypowiedź...
Ale spróbuj może i u Ciebie jest podobny problem...
- tokarka606
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 32
- Rejestracja: 14 mar 2010, 13:31
- Lokalizacja: koszalin
Niepotrzebnie w ogóle grzebałeś przy tych świecach bo przy tych temperaturach nie są one do niczego potrzebne.
Jednej zimy miałem wszystkie 4 spalone auto odpaliło przy -18 ,co prawda za czwartym razem dopiero ale dało rady.
Trzeba było kąt wtrysku najpierw sprawdzić teraz to cholera wie co tam narobiłeś.
Mrugająca kontrolka może wskazywać na błąd nastawnika.
Najlepiej znajdź kogoś kumatego z vagiem bo bez tego nie da rady.
Sam już nie naprawiaj.
Jednej zimy miałem wszystkie 4 spalone auto odpaliło przy -18 ,co prawda za czwartym razem dopiero ale dało rady.
Trzeba było kąt wtrysku najpierw sprawdzić teraz to cholera wie co tam narobiłeś.
Mrugająca kontrolka może wskazywać na błąd nastawnika.
Najlepiej znajdź kogoś kumatego z vagiem bo bez tego nie da rady.
Sam już nie naprawiaj.
Pół litra na dwóch to nic,ale litr na czterech to już coś.
Panowie problem rozwiązany przyjechał pan z komputerkiem zagrał na klawiaturze - brak komunikacji z silnikiem prawdopodobnie padł sterownik silnika wyciągam go ruszam przewodami wpinam z powrotem jest komunikacja!! 3 błędy skasowane auto odpala świece grzeją chyba wszystko w porządku
-dzięki za porady
-dzięki za porady
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga