moje c5 kilka modow
moje c5 kilka modow
Witam ponownie oto kilka fotel z nowych działań
[ Dodano: 2011-05-29, 14:21 ]
Nie zdążyłem zrobić fotel sond lambda ale wczoraj założyłem nowe i wszystkie błędy zniknęły więc działa wszystko jak należy w końcu. Pozostało wstawić dwie strumienice i git dwie zwalniajace lekko bieg spalin z uwagi na sondy. Montaż pewnie jutro. Dam roty jak wyglądają założone na aucie. A sondy wymienić to po prostu masakra pół silnika prawie rozebrał. Wymieniłem przy okazji ezektor na nowy i teraz wszystko ściga jak należy
[ Dodano: 2011-05-29, 14:21 ]
Nie zdążyłem zrobić fotel sond lambda ale wczoraj założyłem nowe i wszystkie błędy zniknęły więc działa wszystko jak należy w końcu. Pozostało wstawić dwie strumienice i git dwie zwalniajace lekko bieg spalin z uwagi na sondy. Montaż pewnie jutro. Dam roty jak wyglądają założone na aucie. A sondy wymienić to po prostu masakra pół silnika prawie rozebrał. Wymieniłem przy okazji ezektor na nowy i teraz wszystko ściga jak należy
today, tomorrow... quattro
wstawione
Po wielkich trudach wystawiono strumienie więc ściga jak ta mala przepływ jest teraz super . Kąty brzeczaly a teraz jest świst taki mały i git. Mam dwie sondy
[ Dodano: 2011-06-08, 23:12 ]
witam ponownie, skorzystałem ostatnio z pobytu na wsi u rodziców i nieco odpicowałem swoją laleczkę
[ Dodano: 2011-06-08, 23:30 ]
pozostało jedynie zrobić tylny dyferek i killka rzeczy podmalować i git bedzie zobaczymy.
Ostatnio siedze i mysle nad koncowymi tlumikami i chyba wrzuce tam dwa koncowe ala MUGEN okrągłe ale jeszcze pomysle bo nie wiem co tam mozna wlozyc zeby dobrze bylo moze ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny dzieki
[ Dodano: 2011-06-08, 23:12 ]
witam ponownie, skorzystałem ostatnio z pobytu na wsi u rodziców i nieco odpicowałem swoją laleczkę
[ Dodano: 2011-06-08, 23:30 ]
pozostało jedynie zrobić tylny dyferek i killka rzeczy podmalować i git bedzie zobaczymy.
Ostatnio siedze i mysle nad koncowymi tlumikami i chyba wrzuce tam dwa koncowe ala MUGEN okrągłe ale jeszcze pomysle bo nie wiem co tam mozna wlozyc zeby dobrze bylo moze ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny dzieki
today, tomorrow... quattro
Witam wszystkich w tym tygodniu wraz z moim bratem zrobiliśmy coś czego nie powinniśmy czyli pomalowaliśmy słynną rynienkę przy relingu tzw. utrapienie w naszych laleczkach. Dzisiaj załączam foteczki z prac przez zabiegiem malowania i tak.
Najpierw wyjęliśmy listewkę. pod nia okazało się panowie, że nie było rdzy jedynie szary ciemny osad po ocynku który się utleniał pod farbą. Miejsce zostało starannice oczyszczone i wypiaskowane.
UWAGA dokonaliśmy tego bez demontażu relinga i powiem że łatwo nie było. ale jakoś dało radę. Ponadto poszły w ruch też i drobne obicia na drzwiach z lewej strony i też potraktowaliśmy je piaskiem . Potem szpachelki troszkę i pomalowaliśmy epoksydem potem podkład potem znowu szpachla i baza i w końcu bezbarwny i jakoś wyszło, całkiem nieźle jak na pierwszy raz. na wiosne pozostało dokładnie oczyścić i spolerować bo niestety widoczna jest przelotka bezbarwnego w stary lakier. Chiałem tom zrobić przed zimą bo sami wiecie śniegi mrozy sól itp. a wiosną tryśniemy calutki dach bezbarwnym i będzie git.
100 bazy, 100 lakieru, do tego utwardzacze, szpachla, podkład epoksydowy, dwie tarcze polerskie i dobra pasta średnia.
Na koniec wczoraj zabrałem się i nawoskowałem całe auto mleczkiem polerskim firmy 3M, które tanie nie jest buteleczka kosztuje 100 złociszy ale powiem że efekt jest powalający. Wygląda super. Także jak widać w tydzień da radę opanować swojego potwora. Teraz nie polecam bo ciężko się maluje i trzeba dosuszać za zimno już niestety. Grzaliśmy w garaży i jakoś dało radę.
Najpierw wyjęliśmy listewkę. pod nia okazało się panowie, że nie było rdzy jedynie szary ciemny osad po ocynku który się utleniał pod farbą. Miejsce zostało starannice oczyszczone i wypiaskowane.
UWAGA dokonaliśmy tego bez demontażu relinga i powiem że łatwo nie było. ale jakoś dało radę. Ponadto poszły w ruch też i drobne obicia na drzwiach z lewej strony i też potraktowaliśmy je piaskiem . Potem szpachelki troszkę i pomalowaliśmy epoksydem potem podkład potem znowu szpachla i baza i w końcu bezbarwny i jakoś wyszło, całkiem nieźle jak na pierwszy raz. na wiosne pozostało dokładnie oczyścić i spolerować bo niestety widoczna jest przelotka bezbarwnego w stary lakier. Chiałem tom zrobić przed zimą bo sami wiecie śniegi mrozy sól itp. a wiosną tryśniemy calutki dach bezbarwnym i będzie git.
100 bazy, 100 lakieru, do tego utwardzacze, szpachla, podkład epoksydowy, dwie tarcze polerskie i dobra pasta średnia.
Na koniec wczoraj zabrałem się i nawoskowałem całe auto mleczkiem polerskim firmy 3M, które tanie nie jest buteleczka kosztuje 100 złociszy ale powiem że efekt jest powalający. Wygląda super. Także jak widać w tydzień da radę opanować swojego potwora. Teraz nie polecam bo ciężko się maluje i trzeba dosuszać za zimno już niestety. Grzaliśmy w garaży i jakoś dało radę.
today, tomorrow... quattro
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
a co byś zrobił kolego oddał byś do jakiegoś warsztatu i tam zdemontowali by ci reling, niszcząc ci przy tym połowę plastików ze środka, To dopiero by było coś no nie.
Wiem, że jest to może i mało profesjonalne podejście z mojej strony ale zrobione jest bardzo dokładnie i to się liczy.
Wiem, że jest to może i mało profesjonalne podejście z mojej strony ale zrobione jest bardzo dokładnie i to się liczy.
today, tomorrow... quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 80
- Rejestracja: 19 sie 2011, 20:31
- Lokalizacja: Tarnogród
- Kontakt:
jak odczepiłeś te listewki na rynienkach?? bo też to bym to zrobił
7. Jest Astra II Coupe Bertone 2.0 turbo moc ok 230-240km
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)
- Wujek-West
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 711
- Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
- Imię: Krzysztof
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.3 133KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Katowice/Łaziska
- Kontakt:
to demontuj co chcesz i jak chcesz ja opisałem jak zrobiliśmy to my z bratem. Chciało się Tobie bawić kilka dni dłużej to się bawiłeś ja niestety nie mam tyle czasu pracuję i rzadko bywam w domklu a jeżeli już w nim jestem to zajmuję się moją maleńką córeczką także wiesz musiałem to zrobić we ten sposób. Nie ma rdzy i odprysków i to się liczy furka turkocze świetnie i . a te listeweczki kolego sylwesters7 zwyczajnie podnosisz do góry od tyłu lub od przodu autka i wychodzi one siedzą jedynie na gumowej uszczelce i to tyle. Ciągniesz i ma zejsc.
today, tomorrow... quattro
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga