Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

moje c5 kilka modow

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

moje c5 kilka modow

Post autor: deejay » 29 maja 2011, 14:15

Witam ponownie oto kilka fotel z nowych działań Obrazek

[ Dodano: 2011-05-29, 14:21 ]
Nie zdążyłem zrobić fotel sond lambda ale wczoraj założyłem nowe i wszystkie błędy zniknęły więc działa wszystko jak należy w końcu. Pozostało wstawić dwie strumienice i git dwie zwalniajace lekko bieg spalin z uwagi na sondy. Montaż pewnie jutro. Dam roty jak wyglądają założone na aucie. A sondy wymienić to po prostu masakra pół silnika prawie rozebrał. Wymieniłem przy okazji ezektor na nowy i teraz wszystko ściga jak należy
today, tomorrow... quattro

Awatar użytkownika
erick
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 84
Rejestracja: 10 mar 2009, 21:11
Lokalizacja: Pruszków/mazowieckie

Post autor: erick » 29 maja 2011, 20:18

Czemu wywaliłeś katalizatory? Miałeś zużyte, czy z innego powodu? Napisz jeszcze ile masz sond? No i koniecznie wstaw fotki po ich montażu.
<quattro>

Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

wstawione

Post autor: deejay » 03 cze 2011, 11:53

Po wielkich trudach wystawiono strumienie więc ściga jak ta mala przepływ jest teraz super . Kąty brzeczaly a teraz jest świst taki mały i git. Mam dwie sondy Obrazek

[ Dodano: 2011-06-08, 23:12 ]
witam ponownie, skorzystałem ostatnio z pobytu na wsi u rodziców i nieco odpicowałem swoją laleczkę Obrazek

[ Dodano: 2011-06-08, 23:30 ]
pozostało jedynie zrobić tylny dyferek i killka rzeczy podmalować i git bedzie zobaczymy.
Ostatnio siedze i mysle nad koncowymi tlumikami i chyba wrzuce tam dwa koncowe ala MUGEN okrągłe ale jeszcze pomysle bo nie wiem co tam mozna wlozyc zeby dobrze bylo moze ktos ma jakis pomysl bede wdzieczny dzieki <rotfl>
today, tomorrow... quattro

PMW
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 104
Rejestracja: 02 maja 2009, 11:49
Lokalizacja: Warszawa STM

Post autor: PMW » 19 cze 2011, 20:20

katalizator to zło :)

Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: deejay » 30 paź 2011, 08:59

Witam wszystkich w tym tygodniu wraz z moim bratem zrobiliśmy coś czego nie powinniśmy czyli pomalowaliśmy słynną rynienkę przy relingu tzw. utrapienie w naszych laleczkach. Dzisiaj załączam foteczki z prac przez zabiegiem malowania i tak.
Najpierw wyjęliśmy listewkę. pod nia okazało się panowie, że nie było rdzy jedynie szary ciemny osad po ocynku który się utleniał pod farbą. Miejsce zostało starannice oczyszczone i wypiaskowane.
UWAGA dokonaliśmy tego bez demontażu relinga i powiem że łatwo nie było. ale jakoś dało radę. Ponadto poszły w ruch też i drobne obicia na drzwiach z lewej strony i też potraktowaliśmy je piaskiem . Potem szpachelki troszkę i pomalowaliśmy epoksydem potem podkład potem znowu szpachla i baza i w końcu bezbarwny i jakoś wyszło, całkiem nieźle jak na pierwszy raz. na wiosne pozostało dokładnie oczyścić i spolerować bo niestety widoczna jest przelotka bezbarwnego w stary lakier. Chiałem tom zrobić przed zimą bo sami wiecie śniegi mrozy sól itp. a wiosną tryśniemy calutki dach bezbarwnym i będzie git.
100 bazy, 100 lakieru, do tego utwardzacze, szpachla, podkład epoksydowy, dwie tarcze polerskie i dobra pasta średnia.
Na koniec wczoraj zabrałem się i nawoskowałem całe auto mleczkiem polerskim firmy 3M, które tanie nie jest buteleczka kosztuje 100 złociszy ale powiem że efekt jest powalający. Wygląda super. Także jak widać w tydzień da radę opanować swojego potwora. Teraz nie polecam bo ciężko się maluje i trzeba dosuszać za zimno już niestety. Grzaliśmy w garaży i jakoś dało radę. Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek
today, tomorrow... quattro

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 30 paź 2011, 09:17

Mało profesjonalnie to wyglada , ja bym tak nawet Fiata Punto nie potraktował a co dopiero Audi , ale byle efekt jest i tobie sie podoba
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: deejay » 30 paź 2011, 09:32

a co byś zrobił kolego oddał byś do jakiegoś warsztatu i tam zdemontowali by ci reling, niszcząc ci przy tym połowę plastików ze środka, To dopiero by było coś no nie.
Wiem, że jest to może i mało profesjonalne podejście z mojej strony ale zrobione jest bardzo dokładnie i to się liczy.
today, tomorrow... quattro

sylwesters7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 19 sie 2011, 20:31
Lokalizacja: Tarnogród
Kontakt:

Post autor: sylwesters7 » 30 paź 2011, 18:01

jak odczepiłeś te listewki na rynienkach?? bo też to bym to zrobił
7. Jest Astra II Coupe Bertone 2.0 turbo moc ok 230-240km
6. Było Audi A6 2.5 tdi 180km tiptronic
5. Był Peugeot 607 2.2 benzynka
4. Był Fiat Stilo Abarth 2.4 gaz
3. Była Renault Laguna L2Ph1 2,2dci
2. Było Renault Clio C2Ph2 1.5dci
1. Był Mercedes w210 2,8 benzyna(okular)

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 30 paź 2011, 18:18

ja relingi zdemontowałem bez problemu zadnego plastiku nie połamałem tylko trzeba to robić z głową i wyczuciem
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: deejay » 03 lis 2011, 20:34

to demontuj co chcesz i jak chcesz ja opisałem jak zrobiliśmy to my z bratem. Chciało się Tobie bawić kilka dni dłużej to się bawiłeś ja niestety nie mam tyle czasu pracuję i rzadko bywam w domklu a jeżeli już w nim jestem to zajmuję się moją maleńką córeczką także wiesz musiałem to zrobić we ten sposób. Nie ma rdzy i odprysków i to się liczy furka turkocze świetnie i lol. a te listeweczki kolego sylwesters7 zwyczajnie podnosisz do góry od tyłu lub od przodu autka i wychodzi one siedzą jedynie na gumowej uszczelce i to tyle. Ciągniesz i ma zejsc. <okok>
today, tomorrow... quattro

Awatar użytkownika
deejay
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 32
Rejestracja: 02 paź 2010, 20:14
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: deejay » 03 lis 2011, 20:36

Dzisiaj autko pokonało barierę 271 tysięcy km i z tej okazji dostało nowy olej, filtry i przeglądzik. Zalany MOTUL 6100 synergie+ 10w40, zimówki na osiach i czekam tylko na śniegi i duże zaspy he he...
<figielek>
today, tomorrow... quattro

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga