lachtom pisze:koledze biernikowi chodzi o chipa którego zaproponowałem od nas czy kogoś innego znalazł?:P tak jak mówi 500, co do automata przeprogramowanie skrzyni w cenie. No chyba że o kogoś innego chodzi:)
O ciebie mi chodziło.
na drugi tydzień dopiero podjadę, bo za dużo pracy mam i nie mam się jak urwać
chcesz to rób za 1200 i tak będziesz miał to samo co my myśląc że masz lepszego. Nie jesteś w temacie i nie znasz się bliżej z ludźmi pracującymi w warsztatach chipowych. Nie będę tu robił reklamy wystarczy że jeżdżą do nas konkretni ludzie wiedzący o co chodzi i bez wybrzydzania więc to wszystko z mojej strony, a kto chce to zapraszam. A co do hamowni to byłem 3 razy i za każdym razem inny wykres więc dziękuję. Jak dwumas będzie chciał to i tak Ci się WYsra tyle
[ Dodano: 2011-10-29, 01:01 ]
A Ty na gazie to raczej na dziale "tuning wizualny" powinieneś siedzieć:)
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM
Witam swoją A6 po zakupie sprawdzałem u znajomego i nie znalazł innego przebiegu niż w skazywany w tedy 176tyś, po numerze vin w niemczech dowiedziałem się że miała robiony przód po stłuczce ale teraz ma chociaż ładne lampy Spalania nie kontroluje, ale 7l na pewno bierze w cyklu miejskim, na trasie do niemiec ok 6l.
A co do chipa to robiłem w łodzi www.g-lab.pl u "Uysy-ego" podobno znany w swoim środowisku, tyle że prawie na tysiąc mnie skasował ale program pisał sam. Klika prób na hamowni tu podkręcił konie, tam moment trochę przycioł i tak to mniej więcej wyglądało. Ale! że nigdy nie jest tak pięknie stwierdził że, turbo przeładowuje a innym razem za mało diagnoza lekko zapieczona kierownica. Koszt czyszczenia u nich na miejscu, bo prowadzą z kolega również mechanikę 400zł, teraz turbo dmucha tak jak powinno i kiedy powinno.
Efekt?! kiwające głowy pasażerów
Pewnie "lachtom " też ma racje że za 500zł będzie miał to samo, ale jak sam pisze trzeba znać się z nimi trochę lepiej. A może i za dziękuje, bo kopiuj w klej wiele nie kosztuje! a czego to dla kolegów się nie robi jak testują na sobie nasz nowy wirus
Po pierwsze sory trochę mnie poniosło z tym LPG:) tak jak napisałem trzeba sie z nimi trochę lepiej znać żeby wiedzieć że też mają gotowce w których idzie zrobić korekty tak jak u nas:) a co do dwumasu to jest jeden z droższych wydatków tym bardziej jak jeszcze dojdzie sprzegło do tego. Hamownia w pszczynie nie pamiętam nazwy byłem tam z hondziarzami i każdemu co innego wychodziło po 2 próbach...być może kiepska hamownia
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM
Jak najbardziej ale jakie efekty będą to Ci powiem jak mi podasz numer sterownika bo jak wiesz z AEB-em różnie bywa i musi byc dopracowany. Podaj numer możesz na priv i dam Ci odpowiedz
Było Audi A6 2,5 TDI AFB 203 KM, Jest Passat B5 FL 1.9 TDI AVF 131 KM
Jak chipowałem w ECUProject we Wrocławiu (dawny dynosoft) to chłopcy mówili że do chipowania nie jest niezbędna hamownia - można też robić testy drogowe. Nie mieli wtedy hamowni dla quattro więc hamowali jedynie ośki. Znajomemu robili Q7 w quattro i zadowolony - wystarczyły testy drogowe. Co do programów to gdzieś czytałem (chyba na elektrodzie) że kupuje się gotowe mapy i "dopasowuje" do silnika biorąc pod uwagę jego wyeksploatowanie, poprzedni soft bo i te były fabrycznie różne itd... Ciekaw jestem jak to jest na prawdę. Ale pewnie się nie dowiem bo to tajemnica handlowa... W każdym razie oprócz wyczytania tego gdzieś (o gotowych mapach) podobnie mówił mi kumpel elektronik samochodowy który pracował w niemcowni i jeden tuner w Krakowie - ma warsztat przy sklepie rowerowym "Secesja" na chyba Wielickiej.
Podawanie wypłaty w wartości brutto
To jak podawanie długości członka razem z długością kręgosłupa...