Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] Audi A6 C5 erg czy pierburg?

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
tygrys150
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 paź 2011, 19:03
Lokalizacja: Słupsk

[ A6 C5] Audi A6 C5 erg czy pierburg?

Post autor: tygrys150 » 19 paź 2011, 20:45

witam wszystkich :) Jako ze szwankuje mi turbosprezarka a przynajmniej tak zakladam gdyz przy zimnym silniku i wysokich obrotach samochod nie ma mocy (gaz w podlodze a samochod ledwo co sie toczy) zaczynam od drobnych wymian elementow ktore rowniez moga powodowac ta niemoc <zniesmaczony> Na poczatek maly element ktorego nie moge znalezc w katalogach. Posiadam A6 c5 2.5 z 1999 ;150 km.kilka fotek ponizej dla ulatwienia :) coz to za ustrojstwo jest? Obrazek Obrazek Obrazek
xxx

Awatar użytkownika
Splawik
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 105
Rejestracja: 02 sie 2009, 09:38
Lokalizacja: Białystok

Post autor: Splawik » 19 paź 2011, 21:07

tygrys150 pisze: przy zimnym silniku i wysokich obrotach samochod nie ma mocy (gaz w podlodze a samochod ledwo co sie toczy)
No to powodzenia w dalszej eksploatacji. <szok>

gacuś
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 316
Rejestracja: 05 paź 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: gacuś » 20 paź 2011, 10:04

a masz jakies błędy na vagu?

tygrys150
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 19 paź 2011, 19:03
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: tygrys150 » 20 paź 2011, 12:14

weze do tej "membrany" czy tez pompki gaszacej nie sa w dobrym stanie dlatego wymienie je na nowe. sama pompka ma wylamane plastikowe mocowanie a z tego co wiem plastik ten nie pospawa sie. Tasmy zaciski i innne rzeczy nie wchodza w gre. Z tego co czytalem na forum po zgaszeniu silnika powinna sie zassac a nastepnie po paru sek cofnac. Niby w ten sposob mozna sprawdzic czy ta pomka jest sprawna. Wg. mnie jest sprawna a wymienie na inna uzywana tylko ze wzgledu na pekniete mocownie. Przy okazji wymienie wezyki podcisnieniowe. Co do turbiny to czasem pracuje na wyzszych obrotach. Co sie tyczy bledow to jak tylko wymienie wezyki to podjade do kogos zeby sprawdzic co to za bledy mi wyskocza. Bo poki co do gra domyslow <mysli>
xxx

Awatar użytkownika
Mariusz-MN
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 296
Rejestracja: 29 gru 2008, 23:15
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Mariusz-MN » 22 paź 2011, 22:41

tygrys150, a wez kogos zeby ci pedal gazu wciskal i sobie popatrz czy ci sztanga w turbinie chodzi bo sa przypadki ze sie zapiecze. Mozesz jeszcze przeczyscic turbo, instrukcje fotostory sa na necie. Czyszczenie kierowniczek to juz wyzsza szkola jazdy ale jak sa zapieczone to tez muli. Popatrz wszystkie wezyki od podcisnienia, a po pierwsze PRIMO TO NIE ZAZYNAJ samochodu na zimnym silniku. jak bedziesz mu dawal po garach to dlugo nie pojezdzisz na tym turbo. diesla nie mozna zylowac jak jest zimny ! :)
A6 Avant 2.5 TDI S-line
Skóra, Xenony, Parktronic, DAY-LED'y, CB, NAVI, Podgrzewane fotele ...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga