dzisiaj czysciłem wszystkie przewody (odmy) i ezektor,wyczysciłem rowniez przepustnicę i wszystkie problemy ustały.
Obyło się bez adaptacji bo obroty wróciły na odpowiedni poziom.
dziekuję za wszystkie podpowiedzi i pomoc.
Myślę że temat nadaję sięę do zamkniecia.
morfeusz27 pisze:Z tego co piszesz to jak najszybciej wymień ezektor i odmy. Z opisu wynika iż masz to wszystko zapchane na amen no i masz tego m.in. objawy jak falowanie obrotów silnika, gaśnięcie. Jak tego nie zrobisz to dojdzie Ci wymiana uszczelniaczy itp./ Sprawdzałeś przepustnicę ? jeżeli nie to obowiązkowo i potem jej adaptacja. Podejrzewam również że może coś się dziać z przepływomierzem masy powietrza. Najlepiej pod VAG-a podłącz autko. U mnie było podobnie, przepływomierz dzięki Bogu dobry bo to trochę duży wydatek.
Masz tu numery fabryczne ezektora 058 133 753 B. Odmy to te karbowane rurki. musisz je zdjąć i dobrze wypłukać one ci wyjdą w całości.
z ezektora jeden przewód idzie na serwo a drugi cieńszy do takiej okrągłłej plastikowej puszki jakby rozdzielacz czy cos takiego i dopiero z niej idzie na odmy. Jak już wymienisz ezektor wyczyscisz odmy i bedziesz składał to kup sobie jeszcze z 50 cm węża o srednicy wew 7,5mm i zwykły kątowy filterek przeźroczysty do diesla z siteczkiem i miedzy własnie tą puszką plastikową a odmami załóż go sobie wtedy gdy zobaczysz ze nazbiera ci sie ta biala maź przepłuczesz go i juz a ezektor sie nie zapcha.
Chyba że kupisz nowy komplet. W ASO ezektor z odmami około 300 zł. 8-)