Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5] [1.8T] prośba o ocenę mapy

Wszystko co dotyczy instalacji lpg dla wszystkich modeli z silnikami benzynowymi a6 i a7.
ODPOWIEDZ
robineq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:44
Lokalizacja: Wa-wa

[ A6 C5] [1.8T] prośba o ocenę mapy

Post autor: robineq » 14 paź 2011, 19:53

Witam
proszę o ocenę mapy
Obrazek
problem jest w tym że załącza się uboga mieszanka.
Pozdr

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 paź 2011, 20:24

Z mapy niewiele da się odczytać, najlepiej jak byś podał osc.
Zresztą na mapie pokazuje że jest za bogato (powinna być zebrana w takich samych warunkach).
Na początek wyłącz autoadaptację i wyzeruj korekty które porobiła.
Jeśli wiesz jak to ustaw lpg na porównywanie czasów wtrysku lub na korekty vag.
A jak nie wiesz jak to zgłoś się do tego gościa http://adamrogowski.net/, nie powinien mieć problemów z twoim autem.
Jakie masz włożone graty lpg?

robineq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:44
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: robineq » 14 paź 2011, 20:45

Witam
chodzi Ci o zapis oscyloskopu ??
wiem że jest za bogato, to o ile mnożnik jeszcze obniżyć ??
a jakie ma być ciśnienie [bar] robocze / minimalne ??
wole sam wyregulować :) to było robione z zerowaniem korekt, aktualnie jest załączona autoadaptacja obd po vag.
graty: stag4premium, zavoli zeta/s, hana h2000 zielone.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 21:46 przez robineq, łącznie zmieniany 1 raz.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 paź 2011, 21:33

W pierwszym poście piszesz że masz błąd ubogiej mieszanki, ja stwierdziłem że nie należy sugerować się mapami gdyż są zmienne i według twojej jest za bogato.
Reduktor zavoli raczej nie nadaje się do silników z turbo i chyba hany zielone są trochę za wydajne do twojego silnika. Ten mnożnik jest po samej autokalibracji czy coś z nim robiłeś.
Ciśnienie robocze powinno być takie jakie zaleca producent reduktora ale zawsze można je zmienić.
A reguluj podglądając korekty i ustawiaj takie jak na benzynie.

robineq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:44
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: robineq » 14 paź 2011, 21:46

mnożnik trochę został obniżony bo za dużo łykał lpg

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 14 paź 2011, 21:55

Czyli za wydajne wtryski, bo mi wychodzi że powinny być czerwone.
Wymiana bądź przydławienie obecnych aby obniżyć mnożnik bo samym programem nie wiele da się zrobić.

robineq
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 24 lip 2010, 21:44
Lokalizacja: Wa-wa

Post autor: robineq » 14 paź 2011, 22:18

grzemo pisze:przydławienie obecnych aby obniżyć mnożnik
jakaś instrukcja ? przydałaby się :)

lelum
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 22
Rejestracja: 26 lip 2010, 09:59
Lokalizacja: warszawa

Post autor: lelum » 15 paź 2011, 17:24

hana zielone wcale nie są za wydajne do 1.8t 150km, obniż ciśnienie na 1.2bara, zrób autokalibrację i ustaw mnożnik

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 paź 2011, 17:35

Hany zielone są w sam raz, nawet można zamontować niebieskie na niższym ciśnieniu, na pewno nie czerwone bo mocy nigdy nie będzie miało i będzie zapętlało wtryskiwacze gazowe przy wyższym kręceniu silnika.
Poniżej mapa z 1.8T na Hanach zielonych i z KME Silver
Auto kręci się do 6400 na gazie, na pewno zakręci się jeszcze wyżej ale drogi brakowało.

Jeśli posiadasz sondę szerokopasmową jak to auta z którego jest mapa to można ustawiać po samej mapie ponieważ mieszanka korygowana jest do samego końca na podstawie AFR.
Należy też jednak mieć cały czas oko na korekty wtrysku benzyny w VAGu.
Poniższa mapa daje odchyłkę max 3%
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 15 paź 2011, 17:49

Ale zobaczcie na mapę i mnożnik który jest dość wysoki i jak pisze robineq, był przez niego obniżony bo za dużo łykał. Więc jak obniży ciśnienie to mnożnik pójdzie jeszcze wyżej.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 15 paź 2011, 17:58

grzemo pisze:Ale zobaczcie na mapę i mnożnik który jest dość wysoki i jak pisze robineq, był przez niego obniżony bo za dużo łykał. Więc jak obniży ciśnienie to mnożnik pójdzie jeszcze wyżej.
Mnożnikiem nie ma się co sugerować bo nie wiadomo przy jakim ciśnieniu i temp. gazu robiona była autokalibracja.
Nie wiadomo też czy regulowana była korekta od temp. gazu.
Najważniejsza jest wielkość czasów wtrysku benzyny i gazu.
Da się tak wyregulować instalację że przy dwóch różnych modelach wielkość czasów gazowych będzie taka sama i ustawienie będzie poprawne.
Na jałowym przy benzynowych 2.3ms gazowe są około 3.6ms co jak najbardziej jest prawidłowe.
Proponuję zostawić ciśnienie takie jakie teraz jest lub zmniejszyć do 1.3bara i zrobić jeszcze raz kalibrację a potem w trasę ustawia mnożnik z wglądem na korekty w VAGu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6/A7 - LPG”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga