[ A6 C5] [1.8T] prośba o ocenę mapy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Z mapy niewiele da się odczytać, najlepiej jak byś podał osc.
Zresztą na mapie pokazuje że jest za bogato (powinna być zebrana w takich samych warunkach).
Na początek wyłącz autoadaptację i wyzeruj korekty które porobiła.
Jeśli wiesz jak to ustaw lpg na porównywanie czasów wtrysku lub na korekty vag.
A jak nie wiesz jak to zgłoś się do tego gościa http://adamrogowski.net/, nie powinien mieć problemów z twoim autem.
Jakie masz włożone graty lpg?
Zresztą na mapie pokazuje że jest za bogato (powinna być zebrana w takich samych warunkach).
Na początek wyłącz autoadaptację i wyzeruj korekty które porobiła.
Jeśli wiesz jak to ustaw lpg na porównywanie czasów wtrysku lub na korekty vag.
A jak nie wiesz jak to zgłoś się do tego gościa http://adamrogowski.net/, nie powinien mieć problemów z twoim autem.
Jakie masz włożone graty lpg?
Witam
chodzi Ci o zapis oscyloskopu
wiem że jest za bogato, to o ile mnożnik jeszcze obniżyć
a jakie ma być ciśnienie [bar] robocze / minimalne
wole sam wyregulować to było robione z zerowaniem korekt, aktualnie jest załączona autoadaptacja obd po vag.
graty: stag4premium, zavoli zeta/s, hana h2000 zielone.
chodzi Ci o zapis oscyloskopu
wiem że jest za bogato, to o ile mnożnik jeszcze obniżyć
a jakie ma być ciśnienie [bar] robocze / minimalne
wole sam wyregulować to było robione z zerowaniem korekt, aktualnie jest załączona autoadaptacja obd po vag.
graty: stag4premium, zavoli zeta/s, hana h2000 zielone.
Ostatnio zmieniony 14 paź 2011, 21:46 przez robineq, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
W pierwszym poście piszesz że masz błąd ubogiej mieszanki, ja stwierdziłem że nie należy sugerować się mapami gdyż są zmienne i według twojej jest za bogato.
Reduktor zavoli raczej nie nadaje się do silników z turbo i chyba hany zielone są trochę za wydajne do twojego silnika. Ten mnożnik jest po samej autokalibracji czy coś z nim robiłeś.
Ciśnienie robocze powinno być takie jakie zaleca producent reduktora ale zawsze można je zmienić.
A reguluj podglądając korekty i ustawiaj takie jak na benzynie.
Reduktor zavoli raczej nie nadaje się do silników z turbo i chyba hany zielone są trochę za wydajne do twojego silnika. Ten mnożnik jest po samej autokalibracji czy coś z nim robiłeś.
Ciśnienie robocze powinno być takie jakie zaleca producent reduktora ale zawsze można je zmienić.
A reguluj podglądając korekty i ustawiaj takie jak na benzynie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Hany zielone są w sam raz, nawet można zamontować niebieskie na niższym ciśnieniu, na pewno nie czerwone bo mocy nigdy nie będzie miało i będzie zapętlało wtryskiwacze gazowe przy wyższym kręceniu silnika.
Poniżej mapa z 1.8T na Hanach zielonych i z KME Silver
Auto kręci się do 6400 na gazie, na pewno zakręci się jeszcze wyżej ale drogi brakowało.
Jeśli posiadasz sondę szerokopasmową jak to auta z którego jest mapa to można ustawiać po samej mapie ponieważ mieszanka korygowana jest do samego końca na podstawie AFR.
Należy też jednak mieć cały czas oko na korekty wtrysku benzyny w VAGu.
Poniższa mapa daje odchyłkę max 3%
Poniżej mapa z 1.8T na Hanach zielonych i z KME Silver
Auto kręci się do 6400 na gazie, na pewno zakręci się jeszcze wyżej ale drogi brakowało.
Jeśli posiadasz sondę szerokopasmową jak to auta z którego jest mapa to można ustawiać po samej mapie ponieważ mieszanka korygowana jest do samego końca na podstawie AFR.
Należy też jednak mieć cały czas oko na korekty wtrysku benzyny w VAGu.
Poniższa mapa daje odchyłkę max 3%
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Mnożnikiem nie ma się co sugerować bo nie wiadomo przy jakim ciśnieniu i temp. gazu robiona była autokalibracja.grzemo pisze:Ale zobaczcie na mapę i mnożnik który jest dość wysoki i jak pisze robineq, był przez niego obniżony bo za dużo łykał. Więc jak obniży ciśnienie to mnożnik pójdzie jeszcze wyżej.
Nie wiadomo też czy regulowana była korekta od temp. gazu.
Najważniejsza jest wielkość czasów wtrysku benzyny i gazu.
Da się tak wyregulować instalację że przy dwóch różnych modelach wielkość czasów gazowych będzie taka sama i ustawienie będzie poprawne.
Na jałowym przy benzynowych 2.3ms gazowe są około 3.6ms co jak najbardziej jest prawidłowe.
Proponuję zostawić ciśnienie takie jakie teraz jest lub zmniejszyć do 1.3bara i zrobić jeszcze raz kalibrację a potem w trasę ustawia mnożnik z wglądem na korekty w VAGu.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga