Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5 2.8 Q] Czy ćwiartki będą takie same?

Nadwozie
ODPOWIEDZ
rali
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 30 gru 2008, 21:18
Lokalizacja: Kamionka

[A6 C5 2.8 Q] Czy ćwiartki będą takie same?

Post autor: rali » 03 cze 2009, 21:16

Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc. Muszę zmienić tylny lewy błotnik po kolizi ale blachaż kazał kupić mi całą ćwiartkę. Problem w tym, że ja mam quattro a taką ćwiartkę ciężko kupić w mojej okolicy. Może ktoś wie czy od audiki bez quattro będzie pasować? Czy to sie czymś różni? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam

rali
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 30 gru 2008, 21:18
Lokalizacja: Kamionka

Post autor: rali » 03 cze 2009, 21:30

A nie jest czasami inaczej wyprofilowana podłoga pod zawieszenie i sprżyny?

kiernozA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 01 cze 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiernozA6 » 03 cze 2009, 21:38

kolego jeżeli masz do wymiany ćwiartke to szukaj tylko i wyłącznie od Quattro, jeżeli chcesz się przejechać do WLKP to posiadam C5 sedan na części w Quattro i zwykłą

Pozdrawiam

kiernozA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 01 cze 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiernozA6 » 03 cze 2009, 21:46

na moje jest różnica, w quattro jest z tyłu niezależne zawieszenie, a w przypadku auta z napędem tylko na przód jest zwykła sztywna belka. Dla pewności moge jeszcze to jutro sprawdzić i wrzuce na forum.

rali
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 30 gru 2008, 21:18
Lokalizacja: Kamionka

Post autor: rali » 03 cze 2009, 21:50

z powieszchownych ogłędzin podobno tylko błotnik jest do wymiany ale na wszelki wypadek wolałbym kupić całą ćwiartke żeby w trakcie sie nie okazało że jednak bedzie potrzebna. Dzwoniem na kilka złomów i kolesie zapewniali mnie że sie nie różnią, ale wolałby się upewnić

[ Dodano: 2009-06-03, 21:53 ]
Byłbym wdzięczny jeżeli masz możliwość to sprawdzić.

arthurr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 277
Rejestracja: 20 lis 2008, 10:34
Lokalizacja: Orzesze/ Górny Śląsk

Post autor: arthurr » 04 cze 2009, 14:05

poszycie jest to samo, ale jak wylezie wymiana całej cwiartki to taka od oski ci nie podejdzie. probonowałbym żeby blacharz najpierw rozbebeszył auto a póxniej wołał o konkretne częsci żebyś niepotrzebnego złomu nie kupował.

kiernozA6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 98
Rejestracja: 01 cze 2009, 00:51
Lokalizacja: Poznań

Post autor: kiernozA6 » 04 cze 2009, 14:35

Witam, porównałem karoserje w C5 quattro i C5 zwykłym i są duże różnice, w zwykłej jak wcześniej pisałem masz belke, amoryzator i spręzyna jest osobno, w quattro jest niezależne zawieszenie n każdą strone (wachacze itd), spręzyna wystepuje zarem z amortyzatorem (McPerson) wiec już jest inne mocowanie, do tego z tyłu są jeszcze tzw. "sanki" zawieszenia. W skrócie mówiąc jeżeli potrzebna Ci bedzie ćwiartka to tylko i wyłącznie od QUATTRO a jeżeli tylko poszycie błotnika to wystarczy dowolne (od sedana :))

mam nadzieje że pomogłem, pozdrawiam wszystkich! :)





P.S. jeżeli bedziesz potrzebował ćwiarteczke do Q to wrazieczego pisz na priva, mam taką i z checią sprzedam, tylko że musiał być przyjechać pod Poznań :)

rali
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 44
Rejestracja: 30 gru 2008, 21:18
Lokalizacja: Kamionka

Post autor: rali » 04 cze 2009, 16:37

Tak też i mi się wydawało, ze jednak to musi się różnić. Pójdę za rada i pojade do blacharza żeby zbadał co będzie potrzebne .
Dziękuje wszystkim za pomoc
Pozdrawiam

LOQ
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 200
Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
Imię: Tomasz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Multitronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: LOQ » 10 paź 2011, 06:41

Panowie. Chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie chodzi mi o to jak wpływa wymiana ćwiartki na geometrię i ewentualne zachowanie sztywności podczas jazdy no i podczas kolizji. Czy razem z tym wszystkim są tam jakieś podłużnice, które się przespawuje? Pałąk dachu "trzyma się" na blacharce zewnętrznej, czy jest jeszcze w środku jakaś konstrukcja - w sensie rama, czy coś w rodzaju klatki? Chodzi mi o to czego można się spodziewać po wymianie takiej ćwiartki?

mariusz888
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 662
Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
Imię: Jerzy
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
Kontakt:

Post autor: mariusz888 » 10 paź 2011, 22:37

LOQ pisze:Panowie. Chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie chodzi mi o to jak wpływa wymiana ćwiartki na geometrię i ewentualne zachowanie sztywności podczas jazdy no i podczas kolizji. Czy razem z tym wszystkim są tam jakieś podłużnice, które się przespawuje? Pałąk dachu "trzyma się" na blacharce zewnętrznej, czy jest jeszcze w środku jakaś konstrukcja - w sensie rama, czy coś w rodzaju klatki? Chodzi mi o to czego można się spodziewać po wymianie takiej ćwiartki?
wszystko zalezy od tego kto to robi <uoee>
pozd.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga