[A6 C5 2.8 Q] Czy ćwiartki będą takie same?
[A6 C5 2.8 Q] Czy ćwiartki będą takie same?
Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o pomoc. Muszę zmienić tylny lewy błotnik po kolizi ale blachaż kazał kupić mi całą ćwiartkę. Problem w tym, że ja mam quattro a taką ćwiartkę ciężko kupić w mojej okolicy. Może ktoś wie czy od audiki bez quattro będzie pasować? Czy to sie czymś różni? Z góry dziękuje za pomoc i pozdrawiam
z powieszchownych ogłędzin podobno tylko błotnik jest do wymiany ale na wszelki wypadek wolałbym kupić całą ćwiartke żeby w trakcie sie nie okazało że jednak bedzie potrzebna. Dzwoniem na kilka złomów i kolesie zapewniali mnie że sie nie różnią, ale wolałby się upewnić
[ Dodano: 2009-06-03, 21:53 ]
Byłbym wdzięczny jeżeli masz możliwość to sprawdzić.
[ Dodano: 2009-06-03, 21:53 ]
Byłbym wdzięczny jeżeli masz możliwość to sprawdzić.
Witam, porównałem karoserje w C5 quattro i C5 zwykłym i są duże różnice, w zwykłej jak wcześniej pisałem masz belke, amoryzator i spręzyna jest osobno, w quattro jest niezależne zawieszenie n każdą strone (wachacze itd), spręzyna wystepuje zarem z amortyzatorem (McPerson) wiec już jest inne mocowanie, do tego z tyłu są jeszcze tzw. "sanki" zawieszenia. W skrócie mówiąc jeżeli potrzebna Ci bedzie ćwiartka to tylko i wyłącznie od QUATTRO a jeżeli tylko poszycie błotnika to wystarczy dowolne (od sedana
mam nadzieje że pomogłem, pozdrawiam wszystkich!
P.S. jeżeli bedziesz potrzebował ćwiarteczke do Q to wrazieczego pisz na priva, mam taką i z checią sprzedam, tylko że musiał być przyjechać pod Poznań
mam nadzieje że pomogłem, pozdrawiam wszystkich!
P.S. jeżeli bedziesz potrzebował ćwiarteczke do Q to wrazieczego pisz na priva, mam taką i z checią sprzedam, tylko że musiał być przyjechać pod Poznań
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 200
- Rejestracja: 01 cze 2011, 14:04
- Imię: Tomasz
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2001
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 3.0 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: dolnośląskie
Panowie. Chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie chodzi mi o to jak wpływa wymiana ćwiartki na geometrię i ewentualne zachowanie sztywności podczas jazdy no i podczas kolizji. Czy razem z tym wszystkim są tam jakieś podłużnice, które się przespawuje? Pałąk dachu "trzyma się" na blacharce zewnętrznej, czy jest jeszcze w środku jakaś konstrukcja - w sensie rama, czy coś w rodzaju klatki? Chodzi mi o to czego można się spodziewać po wymianie takiej ćwiartki?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 662
- Rejestracja: 01 cze 2009, 22:37
- Imię: Jerzy
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI AAT 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: pszczyna,slask,NL
- Kontakt:
wszystko zalezy od tego kto to robiLOQ pisze:Panowie. Chciałbym odświeżyć temat. Mianowicie chodzi mi o to jak wpływa wymiana ćwiartki na geometrię i ewentualne zachowanie sztywności podczas jazdy no i podczas kolizji. Czy razem z tym wszystkim są tam jakieś podłużnice, które się przespawuje? Pałąk dachu "trzyma się" na blacharce zewnętrznej, czy jest jeszcze w środku jakaś konstrukcja - w sensie rama, czy coś w rodzaju klatki? Chodzi mi o to czego można się spodziewać po wymianie takiej ćwiartki?
pozd.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga