[ A6 C5 Avant] chip 1.8 T
[ A6 C5 Avant] chip 1.8 T
witam , mam zamiar w niedługim czasie zawirusować swoje audi, mam 150 KM (chyba) i jak podniosą mi do 180-185 KM to graty orginalne wytrzymają ? czy może muszę coś zmienić np. DV ? , na tą chwile mam wywalonego kata i wsadzoną rurę.
[ Dodano: 2011-10-04, 21:07 ]
czy 1600-1800 zł za chip to norma ?
[ Dodano: 2011-10-04, 21:07 ]
czy 1600-1800 zł za chip to norma ?
toom_ek
, witam rura ma do połowy około 65mm , później się zwęża i ma ok 57 mm, a gdzie dokupić tą rurę od turbo do filtra?raggaman pisze:DC, sztywny dolot do ori puchy, test pipe już masz.. tylko jaką średnicę rury ?
[ Dodano: 2011-10-05, 18:11 ]
zakupiłem dzisiaj nadkole lewe od s4 , i mam zamiar wyjąć IC i wyczyścić z zewnątrz i w środku
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
toom_ek
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
albo sylikon zbrojony, albo niech ktoś Ci z kwasu wyspawa. Ewentualnie szukaj na forach czy ktoś nie wyzbywa się gratów.toom_ek pisze:a gdzie dokupić tą rurę od turbo do filtra?
Też tak myślę.sebastian855 pisze:Cena 1600-1800 to dość sporo jak za zwykłego wirusa.
Te od TT ponoć mocniejsze, ale na serii słyszałem że lubi przepuszczać - takie rzeczy wychodzą w praniu.sebastian855 pisze:DV-ka seryjna w zupełności wystarczy.
za wirusik płaciłem 1100, silnik AWT wyszło bez wira 175,8 kuca po wirusie 201 KM i 300Nm momentu, tak ostrożnie, żeby seryjne graty wytrzymały. Przez rok auto latało bezawaryjnie (teraz też lata ale u kogoś innego:)) a różnica była znaczna jeżeli chodzi o moc i komfort pracy silnika. Przed zawirusowaniem wymieniłem jedynie DV na nowe seryjne no i oczywiście przeglądzik i nowe świece. Mogę Ci śmiało polecić Rogala, do Wawki masz 220km warto się przejechać. Jak chcesz to tel. podam na PW.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
toom_ek, widzę że jeździsz na lpg i w tym wypadku musisz trochę rozeznać temat aby wszystko działało poprawnie. Napisz jakie masz podzespoły lpg i zobaczymy czy czasami nie będziesz musiał wymienić reduktora i wtrysków gazu. Niekiedy po wirusie bardzo ciężko jest wyregulować (poprawnie ) instalacje lpg ze względu na wtryski benzyny, które pracują na 100% i leją surem nazywa się to zapętlenie-na ten temat możesz poczytać na forum lpg.
Jeżeli chodzi o cenę to w moim rejonie to 1600zł u polecanego fachowca http://www.dynosoft.pl/ a w przypadku grupowego chipa 1100
Moc jaką możesz osiągnąć zależy od kondycji silnika ,jeżeli wszystko spoko to na benie 98 jakieś 190 nie polecane jak jeździsz na lpg , 95-180max .
Ja też chce zrobić chipa ale po rozeznaniu sprawy muszę trochę poczekać bo koszty trochę wzrosły i zastanawiam się czy te 175-180 kucy są tego warte.
Jeżeli chodzi o cenę to w moim rejonie to 1600zł u polecanego fachowca http://www.dynosoft.pl/ a w przypadku grupowego chipa 1100
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Moc jaką możesz osiągnąć zależy od kondycji silnika ,jeżeli wszystko spoko to na benie 98 jakieś 190 nie polecane jak jeździsz na lpg , 95-180max .
Ja też chce zrobić chipa ale po rozeznaniu sprawy muszę trochę poczekać bo koszty trochę wzrosły i zastanawiam się czy te 175-180 kucy są tego warte.
toome_ek widze, że namiary już masz, nie chciałem na otwartym reklamować warsztatu, nie zauważyłem, że latasz na podtlenku, moja była tez teraz zagazowana, ale wirus robiony był na czystej benzynie (silnik nigdy gazu nie widział) dopiero nowy właściciel wrzucił gazownię, zakładali to ludzie polecani właśnie przez MR i auto hula bez problemu....zadzwoń do Witka pogadaj najlepiej zaczerpnąć wiedzy u źródła:)
było: Skoda Superb 1.8T
jest: Audi A6C6 4.2 Quattro (nareszcie!!!!)
BMW e65 760 oddalem zonie:):):):):)
jest: Audi A6C6 4.2 Quattro (nareszcie!!!!)
BMW e65 760 oddalem zonie:):):):):)
Maver 250 KM, no to już bedziesz musiał konkretnie w mechanice dłubnąć:) pewnie większe turbo, pompa, wtryski, moja po podstawowym programie weszła na 220KM i Witek zdejmował, właśnie ze względu na bezpieczeństwo reszty gratów:) ogólnie wrażenia super.....inne auto, wyraźnie czuło się wzrost momentu
aż mi było szkoda sprzedawać:)

było: Skoda Superb 1.8T
jest: Audi A6C6 4.2 Quattro (nareszcie!!!!)
BMW e65 760 oddalem zonie:):):):):)
jest: Audi A6C6 4.2 Quattro (nareszcie!!!!)
BMW e65 760 oddalem zonie:):):):):)