Fakt, jest wpisane w tabeli. 3 pozycja od dołu.sebastian855 pisze:Zagór, podane wartości na wykresie są z mocy na silniku a nie na kołach.
[ A6 C5 Allroad] 2,7T Słabe wyniki z hamowni
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Zagór wyjaśniłem z tuningowcem i masz rację - moc była mierzona na silniku. Na kołach straty przy quattro są niestety spore.
Mój problem wciąż niestety nie jest rozwiązany - po czyszczeniu przepływomierza, mapsensora, sprawdzeniu szczelności moc/moment bardzo się poprawiła, jednak po zrobieniu mocnego programu pojawiła się potężna dziura w momencie obrotowym między 3200- 4200 obr.
Przywróciłem program seryjny i biorę się do robienia logów i dalszych poszukiwań.
POzdro!
Mój problem wciąż niestety nie jest rozwiązany - po czyszczeniu przepływomierza, mapsensora, sprawdzeniu szczelności moc/moment bardzo się poprawiła, jednak po zrobieniu mocnego programu pojawiła się potężna dziura w momencie obrotowym między 3200- 4200 obr.
Przywróciłem program seryjny i biorę się do robienia logów i dalszych poszukiwań.
POzdro!
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zloguj motor na seryjnym programie, będzie coś więcej o tym można powiedzieć, bo teraz to można szukać wszędzie, nawymieniasz się gratów i będzie dalej du...Brianhazard pisze:Zagór wyjaśniłem z tuningowcem i masz rację - moc była mierzona na silniku. Na kołach straty przy quattro są niestety spore.
Mój problem wciąż niestety nie jest rozwiązany - po czyszczeniu przepływomierza, mapsensora, sprawdzeniu szczelności moc/moment bardzo się poprawiła, jednak po zrobieniu mocnego programu pojawiła się potężna dziura w momencie obrotowym między 3200- 4200 obr.
Przywróciłem program seryjny i biorę się do robienia logów i dalszych poszukiwań.
POzdro!

A co do racji, to mimo Twojego PS pod wykresem hamowni, to chłopaki mieli rację i podaną masz moc na silniku - więc trochę brakuje

- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Jak pisze Zagór - zloguj motor na serii - przede wszystkim kanały z przepływką, doładowaniem i wysterowaniem N75. Jak mi nawalał N75, to też miałem zafalowania momentu/mocy odczuwalne nawet podczas przyśpieszania.
Ale równie dobrze mogą to być przepuszczające już zawory DV - to też zobacz w pierwszej kolejności.
Ale równie dobrze mogą to być przepuszczające już zawory DV - to też zobacz w pierwszej kolejności.
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Z mojej wiedzy wynika, że upuszczające DV będzie dawało muła w całym zakresie, ale nie sprzeczam się, miałem raz w życiu przez kilka lat motor z T i poza regeneracją turbiny żadnych problemówzbig_wwl pisze:Jak pisze Zagór - zloguj motor na serii - przede wszystkim kanały z przepływką, doładowaniem i wysterowaniem N75. Jak mi nawalał N75, to też miałem zafalowania momentu/mocy odczuwalne nawet podczas przyśpieszania.
Ale równie dobrze mogą to być przepuszczające już zawory DV - to też zobacz w pierwszej kolejności.

- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Co do DV to mi też się tak wydaje, ale tutaj tak właśnie chyba jest ? - patrząc na przebieg momentu, to "muł" jest w całym zakresie.Zagór pisze:Z mojej wiedzy wynika, że upuszczające DV będzie dawało muła w całym zakresie, ale nie sprzeczam się, miałem raz w życiu przez kilka lat motor z T i poza regeneracją turbiny żadnych problemów
Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zgoda, ale moment pulsuje góra-dół, puszczający DV spowodowałby wzrost momentu do pewnego stopnia, wszystko powyżej ciśnienia Px poszłoby bokiem, a tu mniemam na podstawie wykresu ciśnienie doładowania pływazbig_wwl pisze:Co do DV to mi też się tak wydaje, ale tutaj tak właśnie chyba jest ? - patrząc na przebieg momentu, to "muł" jest w całym zakresie.Zagór pisze:Z mojej wiedzy wynika, że upuszczające DV będzie dawało muła w całym zakresie, ale nie sprzeczam się, miałem raz w życiu przez kilka lat motor z T i poza regeneracją turbiny żadnych problemów


-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie czy jest jakaś instrukcja poprawnego robienia logów dla silnika benzynowego Vagiem ?
Ta na forum dotyczy Diesli (a przynajmniej tak jest opisana)
Czy warto inwestować w aluminiowe zawory DV ?
http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-pro ... 00944.html
Pozdro
Ta na forum dotyczy Diesli (a przynajmniej tak jest opisana)
Czy warto inwestować w aluminiowe zawory DV ?
http://allegro.pl/zawor-upustowy-dv-pro ... 00944.html
Pozdro
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do logowania - procedura taka sama jak dla diesla, możesz nawet na 4-tym zrobić, tyle że lostnisko ci będzie potrzebne, bo 4-ty w okolicach redline'a to jakieś 220km/h, więc zrób na 3-jce.
Co do kanałów - to ja nie wiem jak to jest w 2.7BT poukładane, więc się nie wypowiem, ale loguj
rpm, B1S1, B2S1, boost, obiążenie silnika, czas wtrysku - wszystko to od 2krpm do odcinki na 3-jce.
Więcej może uźytkownicy 2.7bT ci podpowiedzą.
Co do kanałów - to ja nie wiem jak to jest w 2.7BT poukładane, więc się nie wypowiem, ale loguj
rpm, B1S1, B2S1, boost, obiążenie silnika, czas wtrysku - wszystko to od 2krpm do odcinki na 3-jce.
Więcej może uźytkownicy 2.7bT ci podpowiedzą.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie zamieszczam wykresy z hamowań, może da się z nich coś wywnioskować?
- wykres zielony -seria
- niebieski - próba modu na uszkodzonej serii
- czerwony - po czyszczeniu przepływomierza, mapsensora i sprawdzeniu szczelność
- najwyższy - mocny program który ukazał jakiś dramat w środku zakresu, w dodatku się mocno chłopak przy nim zgrzał.
Logi to chyba zrobię na puławskiej w Wawie w nocy
POzdro!![Obrazek]()
- wykres zielony -seria
- niebieski - próba modu na uszkodzonej serii
- czerwony - po czyszczeniu przepływomierza, mapsensora i sprawdzeniu szczelność
- najwyższy - mocny program który ukazał jakiś dramat w środku zakresu, w dodatku się mocno chłopak przy nim zgrzał.
Logi to chyba zrobię na puławskiej w Wawie w nocy

POzdro!
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa