Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4+Lpg] Dobór reduktora

Silniki benzynowe
kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 25 wrz 2011, 20:18

A ten reduktor do jakiej jest mocy silnika, bo jezeli on jest ok i ogarnia to to wtedy moge wymienic te listwy i powinno byc ok tak ?

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 wrz 2011, 20:40

Moim zdaniem ten reduktor nie nadaje się do tej mocy, po za tym jest to stary reduktor jak świat z wielkimi przerostami ciśnienia po cut offie.
Jeśli jeździsz nie przekraczając 4tys obrotów i spokojnie i do tego ktoś dobrze ogarnie korekty od ciśnienia gazu w Zenicie to na upartego może zostać, ale trzeba by najlepiej sprawdzić jak ten reduktor zachowuje się ciśnieniowo.

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 25 wrz 2011, 22:26

czyli najlepiej teraz zmienic reduktor listwy i wyregulowac? czy jakis inny sposób jest na to zeby mniej palił i nie szarpał? ja raczej spokojnie nie jezdze.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 25 wrz 2011, 23:01

Do sukcesu potrzebujesz dobrego gazownika i dobre graty, w przeciwnym wypadku będzie jak dotychczas.

kollek89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 48
Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
Imię: Damian
Rocznik: 1998
Moje auto: S6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 340KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: kollek89 » 06 paź 2011, 11:27

Nawiazujac do samego poacztku tematu wymieniłem ten reduktor, i co sie okazało ze ten co walił gaz do układu to juz był ten Magic III czyli trzeciej generacji, tak wiec nikomu bym go nie polecał, a zamontowałem teraz zavoli zeta n i jak narazie auto zachowuje sie ok.

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 06 paź 2011, 19:13

Bardzo dobry wybór, bezawaryjny i długowieczny.

Awatar użytkownika
A6 Forum - fassi1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1905
Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
Imię: Forum Audi A6
Rocznik: 2005
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: A6 Forum - fassi1 » 07 paź 2011, 20:45

No ale niestety Zavoli N jest za mały do tego silnika. Co najmniej Zavoli S.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja